;
coinex

امکان خرید ایرانیان از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی به وسیله شرکت پست فراهم شد!

امکان خرید ایرانیان از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی فراهم شد. ظاهراً شرکت متولی فراهم کردن شرایط خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی شده است.

امکان خرید ایرانیان از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی به وسیله شرکت پست فراهم شد. آنطور که محمود لیایی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران اعلام کرده است، از هم‌اکنون امکان خرید آنلاین از فروشگاه‌های بین‌المللی میسر شده و کاربران می‌توانند خرید خود را از کشورهای دیگر انجام دهند. براین اساس شرکت پست عمان توافق‌نامه‌ای با شرکت پست ایران امضا کرده تا این امکان را در اختیار ایرانیان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت ملی پست: با ارائه 30 خدمت،‌ از کسب‌ و کارهای فعال در پلتفرم‌ های داخلی حمایت می‌کنیم

امکان خرید ایرانیان از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی میسر شد

محمود لیایی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در نشست خبری صبح سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲اعلام کرد که طی توافق‌نامه‌ای که اخیراً بین شرکت ملی پست ایران با شرکت پست عمان به امضا رسیده است، امکان تبادلات پستی ایرانیان به سراسر دنیا و خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی در قالب تجارت الکترونیک مهیا خواهد شد.

محمود لیایی در نشست خبری نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته توضیح داد که بر اساس یکی از بند‌های این تفاهم‌نامه، از این پس شهروندان ایرانی قادر خواهند بود که از فروشگاه‌های آنلاین سراسر جهان کالای تجارت الکترونیک خریداری کنند.

امکان خرید ایرانیان از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی میسر شد

وی توضیح داد:

در مرحله بعد این کالا توسط یک کشور واسطه در اختیار پست ایران قرار می‌گیرد تا شرکت ملی پست از این طریق مرسولات را به دست مشتریان ایرانی برساند.

پس از گسترده‌تر شدن تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران، اغلب فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی از جمله آمازون، newegg و غیره از سیاست‌های جدید این کشور پیروی کرده و ایران را از لیست کشورهای تحت پوشش خدمات خود خارج کردند.

همین مسئله باعث شد تا پس از مدتی شاهد ظهور و رشد سایت‌هایی باشیم که با هزینه سرسام‌آور محصولات خریداری شده از این فروشگاه‌های آنلاین را پس از چند ماه تأخیر به دست مشتریان ایرانی می‌رسانند.

حالا پس از صحبت‌های مدیرعامل شرکت ملی پست ایران باید صبر کرد و دید که آیا این سرویس جدید می‌تواند جایگزین سایت‌های وارد کننده از فروشگاه‌های آنلاین باشند یا قیمت تمام شده برای مشتری چندان تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ امکان خرید ایرانیان از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر