;
coinex

نسخه عمومی چت بات گوگل بارد با پشتیبانی از زبان فارسی به زودی عرضه خواهد شد

گوگل همانطور که قول داده بود، نسخه عمومی چت بات گوگل بارد را با قابلیت‌های جدید و کاربردی زیادی از جمله پشتیبانی از مهمترین زبان‌های زنده دنیا به زودی عرضه خواهد کرد.

نسخه عمومی چت بات گوگل بارد با پشتیبانی از زبان فارسی در آینده‌ای بسیار نزدیک در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. یکی از نقاط ضعف جت‌بات هوش مصنوعی گوگل بارد، عدم پشتیبانی از بسیاری از زبان‌های زنده جهان بود که در مقابل چت‌بات بینگ و ChatGPT حرفی برای گفتن نداشت. اما حالا و با عرضه عمومی نسخه جدید هوش مصنوعی خود، رقیبی جدی‌تر برای دو مدل هوش مصنوعی از کمپانی‌های رقیب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قابلیت کدنویسی و رفع باگ به هوش مصنوعی گوگل بارد اضافه شد

نسخه عمومی چت بات گوگل بارد به‌زودی منتشر می‌شود

گوگل در جریان رویداد Google I/O 2023 قابلیت‌های جدیدی برای چت‌بات هوش مصنوعی موسوم به «بارد» معرفی کرد و اعلام کرد که کاربران بیش‌از ۱۸۰ کشور برای دسترسی به این چت‌بات دیگر نیازی به ثبت‌نام و قرارگرفتن در لیست انتظار ندارند. این چت‌بات تاکنون تنها برای کاربران ایالات متحده و بریتانیا در دسترس قرار داشت و کاربران این مناطق نیز برای استفاده از آن باید در لیست انتظار قرار می‌گرفتند.

نسخه عمومی چت بات گوگل بارد به‌زودی منتشر می‌شود

گوگل می‌گوید که بارد افزون‌بر انگلیسی، اکنون از زبان‌های کره‌ای و ژاپنی نیز پشتیبانی می‌کند و در آینده پشتیبانی از ۴۰ زبان برتر دنیا که خوشبختانه فارسی را نیز شامل می‌شود به آن اضافه می‌شود. هرچند که گوگل موکدا آن‌را جایگزینی برای موتور جستجوی خود معرفی نمی‌کند و یا حداقل در زمان کنونی از ادغام آن با سرویس جستجو سر باز می‌زند.

افزون‌براین، اهالی مانتین ویو از قابلیت‌های جدیدی چون پشتیبانی از دارک مود، خروجی گرفتن چت برای جیمیل و گوگل داکس نیز رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه عمومی چت بات گوگل بارد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی  را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر