;
coinex

چت بات هواوی NetGPT مهمترین رقیب چینی ChatGPT خواهد بود

ظاهراً چت بات هواوی NetGPT در دست توسعه است و اگر این چت‌بات معرفی شود احتمالاً به اصلی‌ترین رقیب ChatGPT بدل خواهد شد.

چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT یک رقیب بسیار جدید پیدا کرده است و باید برای رقابت با آن آماده شود. برخی اسناد فاش شده از جدیدترین مدل‌های هوش مصنوعی جهان نشان می‌دهد که چت بات هواوی NetGPT احتمالاً تا چندی دیگر معرفی و بزرگترین کابوس ChatGPT را رقم خواهد زد. غول مخابراتی چینی ظاهراً قصد دارد وارد رقابت هوش مصنوعی شود.

هواوی با ثبت پتنتی جنجالی به نام Huawei NetGPT که از نوع پتنت‌های کلاس 9 محسوب می‌شود، درنظر دارد آرام آرام وارد کورس رقابت هوش مصنوعی شود. با سوابقی که از تکنولوژی‌های پیشرفته هواوی تاکنون دیده‌ایم، می‌توان حدس زد که اگر NetGPT معرفی شود، قادر است نزدیک‌ترین رقابت را با هوش مصنوعی شرکت OpenAI آغاز کند. حال تنها باید منتظر معرفی و عملکرد این هوش مصنوعی ماند.

بیشتر بخوانید: چت بات روسی GigaChat برای رقابت با ChatGPT معرفی شد

چت بات هواوی NetGPT احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

ChatGPT از زمان انتشار عمومی در اواخر سال گذشته‌ی میلادی به محبوب‌ترین و خبرسازترین سرویس هوش مصنوعی دنیا تبدیل شده است. زمان زیادی از انتشار ChatGPT نگذشته بود که شماری از شرکت‌های بزرگ ازجمله گوگل سراغ توسعه‌ رقیب این چت‌بات رفتند.

گزارش‌های ضدونقیض می‌گویند هواوی نیز به فکر ورود به حوزه‌ چت‌بات‌های هوش مصنوعی افتاده است و قصد دارد نسخه‌ چینی ChatGPT را با نام NetGPT در دسترس کاربران قرار دهد. به ادعای گیزموچاینا، هواوی اخیرا علامت تجاری Huawei NetGPT را در چین ثبت کرده است.

چت بات هواوی NetGPT احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

Huawei NetGPT در دفتر علائم تجاری چین در دسته‌ پتنت‌های کلاس ۹ قرار می‌گیرد. پتنت‌های این دسته معمولا شامل ابزار علمی است. فعلا هیچ جزئیاتی درباره‌ NetGPT منتشر نشده. هواوی پیش‌تر گفته است که به‌جای اضافه کردن ChatGPT به محصولاتش،‌ تلاش می‌کند هوش مصنوعی پیشرفته‌تری را به‌صورت اختصاصی توسعه دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص چت بات هواوی NetGPT چیست؟ آیا مدل هوش مصنوعی هواوی می‌تواند ChatGPT را شکست دهد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر