;
coinex

چت بات بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-4 در دسترس عموم قرار گرفت

تجربه دلنشین چت با تکنولوژی هوش مصنوعی مایکروسافت؛ چت بات بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-4 برای شیفته کردن کاربران عمومی در دسترس همه قرار گرفت.

مایکروسافت امروز در یک اقدام هوشمندانه دیگر چت بات بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-4 را برای استفاده عموم کاربران اینترنت در دسترس قرار داد. مایکروسافت در زمان معرفی چت‌بات هوش مصنوعی بینگ از قابلیت‌های ویژه این مدل هوش مصنوعی که با مدل هوش مصنوعی خود ادغام شده بود صحبت کرد. پس‌از مدتی شرکت OpenAI به‌عنوان خالق ChatGPT از نسخه جدید جت‌بات خود با نام “GPT-4” رونمایی کرد و عنوان کرد که این نسخه جدید بسیار هوشمندانه‌تر از نسخه پیش است.

در همین حین مایکروسافت نیز اعلام کرد که نسخه چت‌بات بینگ از قابلیت نسخه جدید GPT-4 بهره می‌برد و این موضوع نشان داد که مایکروسافت و OpenAI به‌شدت با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند و اولین نسخه‌های هوش مصنوعی در اختیار غول فناوری جهان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: چت بات هواوی NetGPT مهمترین رقیب چینی ChatGPT خواهد بود

چت بات بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-4 به‌صورت عمومی منتشر شد

برای دسترسی به این ابزار فقط باید وارد حساب مایکروسافت خود شوید. درحال حاضر این چت‌بات به‌صورت پیش‌نمایش ارائه شده و غول فناوری اهل ردموند درحال اضافه کردن ویژگی‌های جدید و حتی پشتیبانی از افزونه است.

دسترسی عمومی به نسخه‌ پیش‌نمایش بینگ مبتنی‌بر GPT-4 حدود دوماه پس‌از راه‌اندازی اولیه‌ این به‌روزرسانی انجام می‌شود. هوش مصنوعی جدید بینگ ابتدا به‌صورت پیش‌نمایش خصوصی در دسترس قرار گرفت و مایکروسافت به‌تدریج امکان استفاده از آن را در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار داد.

چت بات بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-4 به‌صورت عمومی منتشر شد

مایکروسافت اکنون قابلیت‌های هوشمند بیشتری را به چت‌بات بینگ اضافه کرده است که ازجمله می‌توان به نمایش تصاویر ویدیوها در نتایج جستجو اشاره کرد. علاوه‌براین، پشتیبانی از افزونه‌ها به‌زودی در بینگ جدید فعال خواهد شد؛ قابلیتی که در تعیین موفقیت چت‌بات مایکروسافت در آینده، نقشی کلیدی دارد.

به‌نوشته‌ ورج، مایکروسافت با همکاری OpenTable، افزونه‌ رزرو رستوران را به چت‌بات بینگ اضافه خواهد کرد. این شرکت اواخر ماه جاری و در جریان کنفرانس بیلد خود، جزئیات بیشتری درمورد ویژگی‌های جدید بینگ ارائه خواهد داد. در این رویداد همچنین نگاهی جامع‌تر به روش توسعه‌ افزونه‌های جدید برای چت‌بات بینگ خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انتشار عمومی چت بات بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر