;
coinex

با قابلیت مجیک ادیتور گوگل فوتوز (Magic Editor) به سادگی سوژه‌ها را در عکس جابجا کنید!

قابلیت مجیک ادیتور گوگل فوتوز در مراسم I/O 2023 رونمایی شد. روح هوش مصنوعی در کالبد گوگل فوتوز جاری شده است.

گوگل شب گذشته و در مراسم I/O 2023 از قابلیت مجیک ادیتور گوگل فوتوز رونمایی کرد. با این قابلیت جدید می‌توانید به سادگی و با استفاده از هوش مصنوعی سوژه‌ها را در عکس‌ها جابجا کنید. برای استفاده از این قابلیت فقط کافی‌ است عکس مورد نظرتان را در اپلیکیشن گوگل فوتوز اجرا کنید و سپس گزینه Magic Editor را بزنید تا هوش مصنوعی گوگل ایرادات عکس شما را مرتفع سازد.

بیشتر بخوانید: مدل زبانی PaLM 2 برای رقابت با GPT-4 رسما توسط گوگل معرفی شد

قابلیت مجیک ادیتور گوگل فوتوز معرفی شد

مجیک ادیتور گوگل یک هدف ساده را دنبال می‌کند و آن تسهیل ویرایش عکس‌ها است. به کمک Magic Editor و توانایی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی آن، دیگر به یادگیری فوتوشاپ یا صرف زمان زیادی نیاز نیست و به آسانی می‌توان تغییرات مورد نظر را بر روی عکس‌ها اعمال کرد.

قابلیت مجیک ادیتور گوگل فوتوز معرفی شد

برای نمونه این با مجیک ادیتور گوگل می‌توان ایرادهای عکس‌ها را برطرف کرد یا آنها را بهبود بخشید. برای مثال در نمونه نمایش داده شده، مجیک ادیتور به راحتی صندلی را جابجا کرد تا کودک بهتر در کادر تصویر قرار بگیرد. همچنین آسمان نیز زیباتر شد.

قابلیت مجیک ادیتور گوگل فوتوز معرفی شد

خبر بد اینکه قابلیت Magic Editor هنوز به طور عمومی ارائه نشده است، با این حال می‌دانیم همین امسال در دسترس دارندگان برخی مدل‌های پیکسل قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قابلیت مجیک ادیتور گوگل فوتوز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر