;
coinex

قابلیت مدیریت پیام‌ها و ساخت تصویر زمینه سفارشی با هوش مصنوعی اندروید 14 معرفی شد

در طول برگزاری رویداد گوگل I/O 2023 با وجود اینکه جزئیات فراوانی از اندروید 14 فاش نشد اما هوش مصنوعی اندروید 14 به عنوان ستاره‌ مراسم حضور گسترده‌ای داشت.

این روزها هوش مصنوعی مولد در سراسر دنیا سروصدای زیادی به‌پا کرده و گوگل هم در این راستا دو روش جدید به‌منظور استفاده از این فناوری در گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: مدل زبانی PaLM 2 برای رقابت با GPT-4 رسما توسط گوگل معرفی شد

رونمایی از هوش مصنوعی اندروید 14

نخستین قابلیت در این زمینه، ویژگی تحت عنوان Magic Compose بوده که در برنامه‌ Messages اندروید امکان پاسخگویی به پیام‌های دیگران را با هوش مصنوعی ارائه می‌کند. این پاسخ‌ها مطابق با نوع محتوای پیام‌ها تولید خواهند شد.

هوش مصنوعی اندروید 14

ِک قابلیت دیگر گوگل نیز قرار است از ماه آینده برای دارندگان گوشی‌های پیکسل عرضه شود. این ویژگی باتوجه به بهره‌ گرفتن از مدل تبدیل متن به تصویر غول جستجوی اینترنت، توانایی تولید تصاویر زمینه‌ را با هوش مصنوعی ارائه خواهد کرد و با این ابزار قادر خواهید بود تا با ارائه‌ توضیح متنی، از گوشی خود درخواست ارائه تصویر زمینه‌ سفارشی را داشته باشید.

هوش مصنوعی اندروید 14

به گزارش ورج، گوگل قابلیت تبدیل عکس‌های معمولی به تصاویر زمینه‌ سینمایی را هم در اندروید ارائه کرده است. بنابراین می‌توانید تصاویر عادی خود را با هوش مصنوعی تبدیل به تصویر زمینه‌های سینمایی بسیار جالبی کنید.

لازم به ذکر است که امکانات سفارشی‌سازی بیشتر را با انتشار نسخه‌ عمومی هوش مصنوعی اندروید 14 در اواخر سال جاری عرضه می‌شود. همچنین گوگل امکان سفارشی‌سازی صفحه‌ قفل گوشی هوشمند را با میان‌برها و ساعت‌های جدید فراهم است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های هوش مصنوعی اندروید 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر