;
coinex

احتمال قطعی 10 تا 11 روزه اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی

براساس آخرین اخبار منتشر شده، احتمال قطعی 10 تا 11 روزه اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی وجود دارد.
براساس اعلام رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، احتمال قطعی 10 تا 11 روزه اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی وجود دارد. وی عنوان کرد که درحال رایزنی با وزارت ارتباطات است تا به مدت 10 الی 11 روز در زمان برگزاری کنکور 1402 اینترنت بین‌الملل قطع شود.

با این اوصاف ورود به شبکه‌های اجتماعی حتی با استفاده از فیلترشکن نیز غیرممکن خواهد بود. اما خبر دیگر این است که برای هر حوزه امتحانی در کنکور 1402 دوربین مداربسته نصب شده است تا از بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: جزئیاتی از تغییرات بنیادین کنکور در سال 1403 اعلام شد

احتمال قطعی 10 تا 11 روزه اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی

رئیس مرکز ارزش یابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: «سوابق تحصیلی در سال ۱۴۰۳ به ۵۰درصد و در سال ۱۴۰۵ به ۶۰ درصد می‌رسد.»

احتمال قطعی 10 تا 11 روزه اینترنت در زمان برگزاری کنکور
او تاکید کرد:

از خرداد امسال تصیح الکترونیکی در سراسر کشور اجرا می‌شود و تمام حوزه‌های امتحانی به دوربین مدار بسته مجهز شدند. ۲۵درصد سوالات امتحان نهایی با ضریب دشوار کم هستند.

وی گفت: «با وزارت ارتباطات در حال رایزنی هستیم تا به مدت ۱۰ تا۱۱ روز اینترنت بین الملل قطع شود.»

حوزه‌های امتحانی به دوربین مداربسته‌ و سیگنال‌یاب مجهز می‌شوند

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اعلام اینکه تمام حوزه‌های آزمون به دوربین مدار بسته‌ تجهیز شده‌اند و اگر هنوز حوزه‌ای دوربین نداشته باشد باید این کار را انجام دهند، گفت که «همه حوزه‌ها به راکت‌های سیگنال یاب تجهیز شده‌اند.» وی در پایان گفت:

از دانش آموزان می‌خواهیم فریب شبکه‌هایی که به دنبال سودجویی هستند را نخورند. آزمون‌ها تشریحی هستند و دریافت پاسخ تشریحی در حوزه‌هایی که دوربین و سیگنال‌یاب دارند امکان‌پذیر نیست و اگر هم اتفاق بیفتد برگه‌های مشکوک را بازبینی کرده و طبق قانون «رسیدگی به تخلفات» با افراد برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال قطعی 10 تا 11 روزه اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهاییچیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر