coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ترید کدام است؟

در این مقاله به بررسی دو نمونه صرافی ارزدیجیتال بین المللی برای خرد و فروش ارزهای دیجیتال برای ایرانیان می پردازیم.

در صورتی که با حوزه ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، می‌دانید که انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال خوب چه تاثیری در موفقیت معاملات خواهد گذاشت. متاسفانه بسیاری از بهترین پلتفرم‌های ارز دیجیتال به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند و حتی بسیاری از کاربران برای خارج کردن پول خود در دوره‌ای با مشکل مواجه شدند. بهتر است قبل از ثبت نام در هر پلتفرم ابتدا در مورد آن کاملا تحقیق کنید و مسئولیت آن را به عهده بگیرید. در ادامه بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان را معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال چیست؟

برای اینکه بتوانیم بهترین پلتفرم معلمله ارز دیجیتال را انتخاب کنیم باید با مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید بررسی شوند آشنا شویم. اولین ویژگی که باید بررسی کنید این است که ایرانیان امکان استفاده از آن را داشته باشند؛ در غیر این صورت استفاده از آن هم دشوار و پر ریسک خواهد بود. پلتفرم‌هایی مثل بینگ ایکس و کوینکس از معتبرترین صرافی‌هایی هستند که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کنند. سایر ویژگی‌های بهترین پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال شامل:

  • سایت باید لایه‌های امنیتی مختلفی برای حساب‌های کاربری در نظر بگیرد تا دسترسی به آن برای افراد غریبه دشوار باشد.
  • تعداد کاربران، ترافیک سایت و در نتیجه نقدینگی سایت بالا باشد تا امکان خرید و فروش ارز در هر لحظه وجود داشته باشد.
  • علاوه بر سایت، اپلیکیشن موبایل نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد تا امکان استفاده راحت‌تر وجود داشته باشد.
  • تعداد رمز ارزهایی که توسط آن پلتفرم پشتیبانی می‌شود، زیاد باشد.
  • پشتیبانی تمام وقت فارسی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران باشد.
  • ابزارهای معاملاتی هوشمند در اختیار کاربران قرار بگیرد.
  • رابط کاربری ساده باشد تا امکان استفاده راحت‌تر وجود داشته باشد.
  • امکاناتی مثل کپی تریدینگ، معاملات مجازی و … فراهم شود.

کدام صرافی برای معاملات ایرانیان مناسب است؟

صرافی‌های خارجی که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کنند محدودند و کمتر پیش خواهد آمد که یک پلتفرم بزرگ به ایرانیان سرویس بدهد. در این مطلب به دو پلتفرم معتبر بینگ ایکس و کوینکس خواهیم پرداخت که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کنند. این دو سایت از نظر اعتبار و امنیت در سطح قابل قبولی بوده و می‌توان گفت که هیچ یک از کاربران ایرانی از خدمات آنها شکایتی نداشته‌اند. بنابراین هر وقت که صحبت از استفاده از یک صرافی خارجی می‌شود، ثبت نام کوینکس و بینگ ایکس در صدر لیست قرار می‌گیرد.

معرفی صرافی بینگ ایکس

Bingx نسبتا یک صرافی جدید به حساب می‌آید که از سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده است. bingx در مقایسه با coinex از تعداد کاربران بیشتری در سطح جهان برخوردار بوده و به طور کلی از درآمد و اعتبار بیشتری برخوردار است. این پلتفرم با آپدیت‌های مکرر و ارتقا خدمات سعی می‌کند خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات کریپتوکارنسی پیشرو معرفی کند.

بسیاری از کارشناسان بینگ ایکس را راحت‌ترین پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال برای ایرانیان می‌دانند. کار کردن با آن به دلیل تبادلات مالی سریع و آسان راحت است. علاوه بر این صرافی بینگ ایکس امکانات زیادی ارائه می‌کند که باعث می‌شود کاربران تجربه بهتری داشته باشند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ترید کدام است؟

ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های آن، از نظر کارشناسان می‌پردازیم:

  • بدون احتیاج به احراز هویت

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین دغدغه ایرانیان برای استفاده از یک صرافی خارجی عدم نیاز به احراز هویت باشد. بینگ ایکس احتیاجی به احراز هویت ندارد و احراز هویت در آن اجباری نیست و به همین دلیل احتیاجی نیست شما خودتان را به عنوان ایرانی معرفی کنید؛ بنابراین تمام کاربران با یک ثبت نام ساده می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. علاوه بر این ایرانیان نیز می‌توانند در این پلتفرم احراز هویت کنند که البته توصیه می‌شود به دلیل احتمال تغییر سیاست‌های سایت در آینده، از این کار اجتناب کنید. البته شما می توانید در سایت ایران تریدر آموزش صرافی bingx را به صورت کامل شامل نحوه ثبت نام و ترید در آن را مطالعه کنید.

  • پشتیبانی از معاملات فیوچرز و اسپات

معاملات اسپات، کانورت، فیوچرز معمولی و فیوچرز دائمی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی هستند که توسط این صرافی پشتیبانی می‌شوند. علاوه بر این صرافی بینگ ایکس انواعی از جفت ارزها را در قالب این جفت ارزها ارائه می‌کند که باعث می‌شود کاربران دسترسی بیشتری به انواع معاملات داشته باشند.

  • پلتفرم کپی تریدینگ و ربات تریدینگ

یکی از ویژگی های خاصی که این پلتفرم را از رقبای خودش  متمایز می‌کند، کپی تریدینگ bingx است. با استفاده از این پلتفرم شما می‌توانید معاملات خود را مشابه تریدرهای حرفه‌ای معروف بازار و به صورت اتوماتیک بچینید و در مقابل مقداری از سود معاملات را به حساب تریدر واریز کنید.

همچنین ربات تریدینگ این پلتفرم به شما کمک می‌کند ربات اختصاصی خود را برای معاملات تعریف کنید و زمانی که قیمت‌ها به شرایط تعریف شده شما رسید، معامله انجام گردد. البته صرافی مکسی (MEXC) نیز این ویژگی دارد ولی کاربران ایرانی امکان احراز هویت در ان ندارند و با تغییر ایپی و بدون احراز هویت در آن باید فعالیت کنند.

  • پلتفرم دمو تریدینگ

برخی از پلتفرم‌های ارز دیجیتال پلتفرم دمو تریدینگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که به جرئت می‌توان گفت از مفید‌ترین پلتفرم‌هاست. دمو تریدینگ برای افراد مبتدی که به تازگی معاملات ارز دیجیتال را آغاز کرده‌اند بسیار مناسب است. این پلتفرم معاملات مجازی و شبیه سازی معامله را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا قبل از معاملات واقعی بتوانند مهارت خود را افزایش دهند. بینگ ایکس از پلتفرم‌هایی است که دمو تریدینگ خوبی را ارائه می‌کند.

معرفی صرافی کوینکس

زمانی که صحبت از صرافی ارز دیجیتال به میان می‌آید، چین یکی از پیشروترین کشورها در این عرصه معرفی می‌شود. کوینکس (coinex) در سال 2017 و در هنگ کنگ راه اندازی شد اما به سرعت توانست اعتبار زیادی کسب کند. این صرافی به خصوص در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است و همواره سعی می‌کند خود را توسعه دهد. به گفته کاربران این صرافی کمترین محدودیت‌ها را برای کاربران ایجاد می‌کند و استفاده از آن راحت است.

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ترید کدام است؟

ویژگی‌های صرافی کوینکس

در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی که کاربران به آن توجه دارند را معرفی می‌کنیم:

  • آزاد بودن دسترسی ایرانیان

همانطور که گفتیم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران ایرانی برای انتخاب صرافی این است که اجازه دسترسی راحت را داشته باشند و پول آنها مسدود نشود. کوینکس هیچ محدودیت خاصی برای کاربران در نظر نمی‌گیرد و به همین دلیل یکی از بهترین پلتفرم ترید برای معاملات ارزدیجیتال برای ایرانیان به شمار می‌رود.

  • عدم نیاز به احراز هویت

کوینکس مثل بینگ ایکس احتیاجی به احراز هویت کاربران برای معامله ندارد. شما می‌توانید آموزش این دو پلتفرم و با یک ثبت نام ساده در این پلتفرم از خدمات آن استفاده کنید و هیچگاه نیز احتیاجی به احراز هویت ندارید. البته برای اینکه بتوانید امکان برداشت پول بیشتر از 10 هزار دلار در روز را به دست آورید، لازم است احراز هویت داشته باشید.

  • نقدینگی مناسب

معاملات این صرافی در سراسر دنیا به طرز چشمگیری زیاد است و به همین دلیل نقدینگی بالایی دارد. بنابراین کاربران به راحتی می‌توانند فروش لحظه‌ای ارزها و دارایی‌های خود را در این پلتفرم، تجربه کنند.

  • ارائه پشتیبانی فارسی

کوینکس نیز مثل بینگ ایکس علاوه بر نسخه فارسی سایت، پشتیبانی فارسی سایت را نیز ارائه می‌کند. بنابراین برای استفاده از سایت آن احتیاجی نیست به زبان انگلیسی مسلط باشید.

  • رابط کاربری ساده

coinex پلتفرم‌های معاملاتی متنوعی را با رابط کاربردی ساده ارائه می‌کند که باعث می‌شود کاربران احساس راحتی بیشتری داشته باشند. بنابراین حتی کاربران مبتدی نیز پس از مدتی به راحتی قادر خواهند بود از این پلتفرم برای معاملات خود استفاده کنند.

  • ارائه کیف پول اختصاصی

خوشبختانه شما می‌توانید با استفاده از این صرافی، کیف پول دیجیتال خودتان را بسازید و ارزهای خود را در آن ذخیره کنید. این کیف پول‌ها بسیار ایمن بوده و از دارایی‌های شما حفاظت می‌کنند.

  • ابزارهای معاملاتی متنوع

coinex ابزارهای معاملاتی مختلفی مثل لوریج، فیوچرز و اسپات را ارائه می‌کند و از این نظر تفاوتی با پرکاربرترین پلتفرم های دیگر در جهان ندارد. بنابراین تریدرهایی که از تجربه معاملاتی بالایی برخوردارند، می‌توانند با استفاده از این ابزارها به سود بالاتر برسند.

کدام صرافی ارز دیجیتال برای من بهتر است؟

پلتفرم‌های ترید ارز دیجیتال بسیار متنوع‌اند و افرادی که در انتخاب خود دقت ندارند، ممکن است در آینده مشکلاتی را تجربه کنند. توصیه می‌کنیم برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال خارجی حتما به ویژگی ارائه خدمات به کاربران ایرانی ، اعتبار جهانی خوب، تعداد کاربران بین المللی بالا، جز 100 پلتفرم برتر معاملات کریپتوکارنسی در سایت کوین مارکت کپ باشد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر