;
coinex

بازگشت ناگهانی راک به سریع و خشن ؛ پایان اختلافات با وین دیزل؟

بازگشت ناگهانی راک به سریع و خشن اهالی سینما و تلویزیون را شوکه کرد. ظاهراً راک و وین دیزل روابط دوستانه خود را ازسر گرفته‌اند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون احتمالاً شاهد بازگشت ناگهانی راک به سریع و خشن خواهیم بود. دوئین جانسون ملقب به راک بازیگر، کشتی‌گیر و ورزشکار آمریکایی است که در مجموعه فیلم‌های سریع و خشن در کنار وین دیزل دیگر بازیگر و ورزشکار اهل آمریکا نقش‌آفرینی کرده بود در سری‌های قبلی این فیلم به‌دلیل اختلاف با ویزن دیزل حضور نداشت. اما ظاهراً این دو بازیگر حرفه‌ای اختلافات را کنار گذاشته و قرار است راک در سری دهم این فیلم بازی کند. نقش راک در این فیلم چگونه خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2023 ؛ معرفی 22 فیلم برتر که نباید از دست بدهید

بازگشت ناگهانی راک به سریع و خشن و پایان اختلافات با وین دیزل

پس از درگیری دوئین جانسون و وین دیزل اعلام شد که راک دیگر در فیلم‌های اصلی سریع و خشن حضور نخواهد داشت و او حتی درخواست دیزل برای بازگشتش به فیلم سریع و خشن 10 را نپذیرفت و رد کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر قرار است بازگشتی غافلگیر کننده به مجموعه فیلم Fast and Furious داشته باشد. طبق گزارش جدید منتشر شده، جانسون در فیلم Fast X حضور دارد که درواقع طرفداران باید منتظر حضور او در صحنه پس از پایان فیلم باشند.

مشخص نیست که این موضوع به معنای بازگشت راک در فیلم سریع و خشن 11 خواهد بود یا این حضور، تنها یک حضور کوتاه و افتخاری در مورد سرنوشت لوک هابز است. همچنین هنوز مشخص نیست که او اختلافاتش با دیزل را کنار گذاشته باشد، اما حضور او در این صحنه می‌تواند به معنای پایان این دعوا قلمداد شود. پیش از این نیز میدو واکر، دختر ۲۴ ساله و تنها فرزند پل واکر از حضور کوتاهش در فیلم Fast X برای ادای دین به پدرش خبر داده بود.

بازگشت ناگهانی راک به سریع و خشن و پایان اختلاغات با وین دیزل

اولین حضور دوئین جانسون در مجموعه سریع و خشن در فیلم Fast Five و در سال ۲۰۱۱ رقم خورد که در آن فیلم او نقش لوک هابز را بر عهده داشت که او به‌دنبال دستگیری دام و تیمش بوده است. پس از محبوبیت شخصیت هابز، شاهد بازگشت این شخصیت به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی و اعضای تیم دام در فیلم Fast & Furious 6، فیلم Furious 7 و فیلم The Fate of the Furious بودیم. او سپس در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw حضور پیدا کرد که تنها فیلم مستقل و فرعی مجموعه فیلم سریع و خشن است.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. هنوز تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 11 اعلام نشده است، اما لویی لتریر برای کارگردانی این فیلم اکشن باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازگشت ناگهانی راک به سریع و خشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر