coinex
راهنمای خرید تکراتو

رشد 5 برابری سرویس سفرهای بین شهری تپسی

سرویس سفرهای بین شهری تپسی که از شهریور 1401 راه‌اندازی شده، تا پایان تعطیلات نوروزی رشد 5 برابری از نظر تعداد سفر کاربران را به ثبت رسانده است.

براساس گزارش روابط عمومی تپسی، سرویس جدید سفرهای بین شهری تپسی جهت جابه‌جایی از شهری به شهر دیگر که از شهریور ماه 1401 به مجموعه سرویس‌های تپسی افزوده شده،‌ تا پایان تعطیلات نوروز افزایش 5 برابری را از نظر میزان تعداد سفر به‌دست آورده است. سرویس بین شهری در کلیه شهرهای تحت پوشش تپسی فعال شده و در آن توانایی درخواست سفر از مبدا 32 شهر به هرشهری تا شعاع 500 کیلومتری را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: بیانیه رسمی اسنپ در پاسخ به ادعای تپسی مبنی بر سرقت اطلاعات این شرکت ؛‌ هیچ اقدام ضدرقابتی و خلاف قانونی انجام نداده‌ایم

جزئیاتی از سرویس سفرهای بین شهری تپسی

به‌منظور تامین امنیت راننده و مسافر در سرویس بین شهری، هر دو کاربر باید اقدام به تایید هویت کنند؛ در سمت راننده، تپسی با دریافت تائیدیه صلاحیت سفیر از پلیس در زمان ثبت نام، احراز هویت و صلاحیت راننده را انجام می‌دهد و در سمت مسافر نیز هنگام ثبت درخواست سفر بین شهری، از طریق سامانه شاهکار، کد ملی و هویت مسافر مطابقت داده می‌شود.

سفرهای بین شهری تپسی

درکنار این دو اقدام پشتیبانی 24 ساعته، گزینه امنیت سفر و قابلیت به اشتراک‌گذاری سفر، از جمله راهکارهای تامین امنیت سفر خواهد بود. قیمت‌گذاری سفرهای بین شهری به صورت هوشمند با الگوریتمی که از سوی تپسی طراحی و توسعه یافته انجام خواهد شد و تابعی از زمان، مسافت و شرایط ترافیکی است. این سرویس، هم‌اکنون در اپلیکیشن تپسی، در یک بخش جداگانه قابل دستیابی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش سفرهای بین شهری تپسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر