;
coinex

آمار فروش گوشی تاشو در فصل نخست 2023 ؛ سامسونگ همچنان در اوج!

با وجود کاهش فروش گوشی تاشو در فصل نخست 2023 در مجموع اما همچنان سامسونگ با گوشی گلکسی زد فلیپ 4 خود پیشتاز بازار با سهم 27 درصدی است.

طبق گزارش جدید مربوط به عرضه گوشی‌های تاشو که از سوی «راس یانگ» منتشر شده، سامسونگ همچنان در زمینه ساخت و فروش محبوب‌ترین گوشی‌های تاشو پیشتاز اصلی بازار بوده است. با این حال، سهم غول کره‌ای در سه ماهه اول سال با 45 درصد کاهش دومین میزان سطح پایین خود را تجربه کرده است. در همین بازه زمانی، اوپو دومین برند بزرگ بازار گوشی‌های تاشو بوده که سهم 21 درصدی را به‌دست آورده است.

لازم به ذکر است که فروش گوشی‌های تاشو در سه ماهه سوم سال 2022 به اوج خود رسید، در طی این مدت کلیه تولیدکنندگان بیش از 500 درصد رشد و عرضه بیش از 6 میلیون دستگاه را تجربه کردند. از آن زمان تا به امروز، فروش گوشی‌های تاشو برای دو فصل متوالی نسبت به سال گذشته کمتر شده است و حالا طبق گزارش‌های جدید، فروش گوشی تاشو در فصل نخست 2023 تنها به میزان 2.1 میلیون گوشی رسیده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو [فروردین 1402]

جزئیاتی از فروش گوشی تاشو در فصل نخست 2023

با اینکه عرضه گوشی‌های تاشو سامسونگ در سه ماهه اول سال 2023 کمتر شده، اما این شرکت طی سال گذشته موفق به کسب عنوان عرضه‌کننده محبوب‌ترین گوشی‌های تاشو بازار شده و همین روند را در سه ماهه اول سال 2023 نیز تداوم بخشیده است.

فروش گوشی تاشو در فصل نخست 2023

گوشی گلکسی زد فلیپ 4 با سهم بازار 27 درصدی به عنوان محبوب‌ترین گوشی تاشو در سه ماهه اول سال 2023 مورد توجه بوده است. از طرفی در یک اتفاق جالب دومین گوشی تاشو محبوب بازار یعنی Pocket S متعلق به هواوی بوده که 15 درصدی از سهم بازار را دارد.

پس از آن در یک فاصله نزدیک گلکسی زد فولد 4 با 13 درصد، اوپو فایند N2 فلیپ با 11 درصد و هواوی میت X3 با 6 درصد سهم بازار برترین گوشی‌های این حوزه بوده‌اند.

از طرفی به علت ورود تولیدکنندگان بیشتری از جمله گوگل در بازار گوشی‌های تاشو، آمار سه ماهه بعدی می‌تواند هیجان‌انگیزتر نیز باشد. از جمله دستگاه‌های جدید می‌توان به پیکسل فولد گوگل اشاره کرد که طی ماه ژوئن (خرداد-تیرماه) به عنوان رقیب گلکسی زد فولد 4 سامسونگ روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آمار فروش گوشی تاشو در فصل نخست 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر