;
coinex

مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

شرکت پارمیس با بیش از دو دهه تجربه در حوزه تولید انواع نرم افزار حسابداری، به عنوان یکی از مجموعه‌­های پیشگام در این حوزه به فعالیت مشغول است. رسالت پارمیس چیزی به جز رشد اقتصادی جامعه نبوده و همواره سعی کرده به شعار مهم خود یعنی « از خانه‌­ای کوچک تا کارخانه‌­ای بزرگ » عمل کند. از طرفی، بکارگیری تیمی متخصص در این شرکت از دیگر دلایل محبوبیت آن در نزد مشتریان به شمار می­رود.

تیم حرفه­ای پارمیس، همواره سعی دارد تا با شناخت نیازهای انواع کسب‌­وکارها باکیفیت‌­ترین محصولات را برای پیش‌برد بهتر فعالیت­‌های آن ها و رسیدن به توسعه و پیشرفت طراحی و در دسترس قرار دهد. از میان این نرم افزار حسابداری می­توان به نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار اشاره کرد که در نوع خود بهترین هستند.

نرم افزار حقوق و دستمزد

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

در راستای اهمیت محاسبه پرداختی ماهیانه کارکنان، تهیه لیست دارایی و بیمه و همین­طور سند حقوق و دستمزد شرکت پارمیس نرم افزار حقوق و دستمزد را طراحی و در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شاید باور نکنید اما وجود اشتباهات در محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان شرکت ممکن است منجر به بروز مشکلات اقتصادی زیاد در مجموعه اقتصادی و حتی ورشکستگی شما شود.

تمامی این اقدامات را می­توانید در نرم افزار حقوق و دستمزد بدون اطلاع از دانش حسابداری و حرفه­ای بودن در این زمینه انجام دهید. به کمک نرم افزار پویا و داینامیک حقوق و دستمزد، دیگر نیازی به صرف وقت زیاد برای انجام کارها نبوده و تمامی امور در زمانی کوتاه انجام می­شوند.

نرم افزار انبار

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

اهمیت مدیریت انبار با نرم افزار انبار پارمیس از جمله مواردی است که به هیچ­وجه نمی­توان در کسب­وکارهای مختلف آن را نادیده گرفت. در گذشته، شاید اموری همچون تعریف اصولی و بدون اتلاف وقت کالاها، دسترسی به آمار اجناس موجود در انبار بدون نیاز به حضور در مجموعه امری غیرقابل تصور بود. اما در حال حاضر و با ظهور نرم افزار انبار دیگر انجام این امور رؤیا نیست. در مجموع می­توان گفت که، استفاده از امکانات انباری مکانیزه از طریق نرم افزار انبار برایتان میسر است.

آموزش نحوه کار با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

ممکن است شما هم نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس را تهیه کرده اما با نحوه کار با آن آشنایی لازم را نداشته باشید. اولین قدم بعد از ورود به نرم افزار حقوق و دستمزد، تعریف پرسنل است. برای این کار، باید شخصی را در این نرم افزار حسابداری تعریف کرده و نقش کارمند را به وی بدهید.

در صفحه معرفی شخص، باید مشخصات کارکنان را به دقت در فیلدهای موجود پر کنید. از میان این اطلاعات می­توان از وضعیت تأهل، وضعیت نظام وظیفه ( محل خدمت، شماره کارت، علت معافیت)، ملیت، مذهب، وضعیت اسکان نام برد. اما شاید شما بخواهید اطلاعات اضافی دیگری را نیز برای پرسنل در نرم افزار حقوق و دستمزد وارد کنید. برای این کار، می­توانید از طریق بخش آیتم­های پرسنلی اقدام کنید. کافیست وارد قسمت کارگزینی شوید تا این گزینه را پیدا کنید.

بعد از تکمیل کلیه اطلاعات درخواستی در نرم افزار حقوق و دستمزد، حال نوبت به صدور حکم کارگزینی می­رسد. در این نرم افزار حسابداری به راحتی می­توانید صدور این حکم را شخصی­سازی کنید. در اینجا، امکان درج انواع آیتم­های حقوقی و پرسنلی را دارید.

در بخش آیتم­های پرسنلی می­توان موارد دلخواه و مهم زیادی از جمله سایز کت یا پیراهن کارمندان و حتی گروه خونی آن ها را  درج کرد.

اما موردی مانند جریمه در نظر گرفته­شده برای کارکنان در فیش­های حقوقی معمول درج نمی­شود. اما در بخش آیتم­های حقوقی می­توانید این مورد را تعریف کرده و مقداردهی آن را در حکم کارگزینی انجام دهید. البته، امکان درج مواردی از جمله رشته تحصیلی، نوع استخدام، شغل بیمه­ای، مرکز هزینه و پروژه، اطلاعات مالیات ( وضعیت اتومبیل، مسکن و پرسنل )، شرح شغل و مواردی از این قبیل نیز در حکم کارگزینی وجود دارد.

اگر قصد ایجاد تغییراتی در حکم گارگزینی هر یک از کارمندان خود را دارید، به راحتی می­توانید این کار را انجام دهید. فقط حکم قبلی در نرم افزار حقوق و دستمزد آرشیو شده و حکمی جدید جایگزین آن می­شود.  در صورت تمایل به ثبت کارکرد ماهانه پرسنل، می­توانید به راحتی و از طریق ورود به بخش آیتم­های کارکردی این کار را انجام دهید.

براساس نحوه عملکرد و استخدام هر یک از پرسنل در مجموعه (ساعتی، پیمانی و روزانه)، آیتم­ موردنظر را در نرم افزار حقوق و دستمزد وارد کرده و مقدارهای لازم را به آن­ها بدهید. اما ممکن است این سؤال به ذهن شما برسد که، در صورت بالا بودن تعداد کارمندان چه باید کرد؟ نگران نباشید!!! پارمیس برای این مشکل هم راه­حلی را در اختیارتان می­گذارد.

جالب است بدانید که، نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس قابلیت خواندن اطلاعات از دستگاه­های ساعت­زنی مختلف را نیز دارد. تنها کاری که باید انجام بدهید وارد کردن فایل اکسل تولیدی دستگاه­ در این نرم افزار حسابداری است. بعد از این کار، ادامه فرآیند را به پارمیس بسپارید.

از دیگر قابلیت­های نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد، صادر کردن فیش حقوقی کارمندان است. برای این کار اول باید انواع روش­های استخدامی مجموعه خود را به این نرم افزار حسابداری معرفی کرده و از آن بخواهید که برای هر نوع از استخدام فیش­های حقوقی مختص آن­ها را برایتان صادر کند. از طرفی، امکان تعیین آیتم­های موردنظر برای درج در فیش حقوقی کارمندان را نیز از طریق نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد دارید. حتی می­توانید مشخص کنید که، این آیتم­ها در کدام از سه دسته مختلف کسورات، مزایا و توضیحات قرار می­گیرند.

قدم بعدی، صادر کردن سند حقوق و دستمزد برای هر یک از فیش­های حقوقی از طریق این نرم افزار حسابداری جامع است. برای این کار، فقط کافیست وارد قسمت آیتم­های فیش شده و الگویی را برای این سند معرفی بفرمایید. در نهایت، نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد سند را نیز از طریق بخش الگو سندها را برای شما صادر کرده و در اختیارتان می­گذارد. فقط کافیست حساب­های موردنظر خود برای صدور سند را معرفی کرده و در بخش آیتم­های مالی فیش حقوقی الگویی را به آن­ها می­دهید. سه مرحله باقی­مانده شامل صدور دستور پرداخت، تهیه و صادر کردن لیست بانک و گزارش دارایی و صدور لیست بیمه بوده که، به وسیله نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد می­توانید از عهده انجام آن­ها بربیایید.

امکانات نرم افزار انبار پارمیس

برای آشنایی هر چه بیشتر با نرم افزار انبار پارمیس، بهتر است اندکی در مورد امکانات این نرم افزار حسابداری با شما صحبت کنیم. یکی از مهم­ترین امکانات نرم افزار انبار پارمیس، تعریف انبارهاست که در سه دسته مختلف تولید، در راه و ساده قرار می­گیرند. البته، امکان گروه­بندی انبار نیز برای شما وجود دارد.

تعریف کالاها نیز از دیگر امکانات منحصربه­فرد نرم افزار انبار پارمیس است. در نرم افزار انبار، کالاها به سه صورت کالا با مشخصه شناور، مشخصه دار و ساده (معمول­ترین روش) قابل تعریف هستند. بعلاوه، درج کالاها به وسیله اکسل نیز از طریق نرم افزار انبار با تهیه فرمت اکسل و وارد کردن آن در این برنامه حسابداری امکان­پذیر است. گروه­بندی اصلی و فرعی انوع کالاهای تولیدی در مجموعه نیز یکی دیگر از قابلیت­های خاص نرم افزار انبار به شمار می­رود. در نرم افزار انبار، می­توانید ویژگی کالاها را نیز درج بفرمایید. از میان این ویژگی­ها می­توان به تاریخ مصرف و سری ساخت اشاره کرد.

جمع­ بندی

با خرید و دریافت نمایندگی انواع نرم افزار حسابداری پارمیس، موفقیت را از آن مجموعه خود کنید. چرا که توسعه و پیشرفت کاری حق شماست. اگر نیاز به مشاوره در زمان خرید نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار دارید کافیست از طریق شماره تماس 02187758 و یا مراجعه به وبسایت www.ParmisIT.com اقدام فرمایید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر