;
coinex

آجر کف، ارزان‌ترین و بادوام‌ترین متریال کفپوش آجری سال 1402

آجر کف، ارزان‌ترین و بادوام‌ترین متریال برای کفپوش

همیشه ما خواهان اجرای کفپوش آجری باکیفیت و بادوام هستیم که هزینه مناسبی را پرداختیم از این رو در این مقاله به معرفی ارزان‌ترین آجر کف فرش جهت استفاده در کف فرش ساختمان پرداخته‌ایم که برای شما مفید است.

قیمت خرید آجر کف ارزان و با دوام؛ یکی از دلایلی که آجر در گذر زمان جزو محبوب‌ترین مصالح ساختمانی بود و همچنان نیز کاربرد زیادی دارد قابل‌بازیافت بودن آن است که آسیب کمی به محیط‌زیست اطراف خودش وارد می‌کند.

به‌طورکلی انواع آجر اعم از آجر کف دوستدار محیط‌زیست هستند و به‌راحتی و با کمترین دغدغه محیط زیستی می‌توان آنها را مورداستفاده قرار داد. آجر علاوه بر این که یکی از مصالح ساختمانی کاربردی است، یک سنگ بنای تاریخی هم محسوب می‌شود که با نگاه‌کردن به آن یاد مقبره‌ها و سکونتگاه‌های قدیمی نیز زنده می‌شود و می‌توانید برای لحظاتی هم که شده در تاریخ سفر کنید.

یکی از آجرهای به نسبت جدید و پر مصرف این روزها که کاربرد زیادی در شهرسازی و خانه‌سازی دارد آجر کف یا همان آجر کفپوش است. آجر کف ویژگی‌های خاصی دارد که به سبب همین ویژگی‌ها می‌توانید به طور روزمره در نقاط مختلفی از آن استفاده‌های گوناگونی داشته باشید.

کاربردهای آجر کف

در بسیاری از نقاط دنیا برای بازسازی و مرمت آثار و بناهای قدیمی از مصالحی استفاده می‌شود که آسیب زیادی به شکل و شمایل و آن پیشینه تاریخی بنا وارد نشود. یکی از این مصالح را می‌توان آجر کف نام برد که برای بازسازی بسیاری از آثار تاریخی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

متریال آجر کفپوش به‌گونه‌ای است که تا حدود زیادی در برابر لغزش مقاوم است و همین موضوع باعث ماندگاری بالای آن خواهد شد.

یکی از دلایلی که به استفاده از آجر کف توصیه می‌شود سازگاری و هماهنگی این محصول با سبک‌های معماری به‌خصوص معماری نوین است. آجر کف پوش از معدود مصالحی است که می‌توانید از آن به‌عنوان آجر دیوار نیز در شرایط خاص استفاده کنید.

یکی دیگر از مرسوم‌ترین کاربردهای آجر کفپوش استفاده به‌عنوان کف‌فرش است. باتوجه‌به پیشرفته‌تر شدن دستگاه‌ها و بالاتر رفتن کیفیت تولید کنندگان آجر در کارخانه‌ها و تولیدی‌ها آجر کف نیز دوام و ماندگاری به‌مراتب بالاتری را پیدا کرده است که همین موضوع سبب استفاده از این محصول در پیاده‌روها و خیابان‌های پر تردد شهر شده است.

 آجر کف ارزان با دوام بالا گلبهی و قرمز رنگ که در کف سازی ساختمان و آپارتمان به همراه فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد

آجر کفپوش باتوجه‌به جذب مناسب آب یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فضای خارجی ساختمان محسوب می‌شوند. ساختار آجر کف به‌گونه‌ای است که کمترین آب به کف محل موردنظر جذب می‌شود و استفاده منطقی برای محل‌های پر بارش از جمله شمال کشور می‌باشد.

البته آجر کفپوش یک عایق عالی در برابر نفوذ گرما و گردوخاک هم می‌باشد که همین امر این محصول را مهیای استفاده در مناطق گرمسیری از جمله شهرهای جنوبی کشور مانند اهواز و خوزستان می‌کند.

نگهداری آجر کف به چه صورت است؟

قبل‌تر اشاره کردیم که آجر ساختمانی یکی از مصالح بادوام و سازگار با طبیعت است که آسیب‌های ناشی از آن بسیار کمتر از دیگر مصالح ساختمانی است که می‌تواند گریبان گر محیط‌زیست بشود.

نگهداری آجر کف خیلی کار پیچیده و سختی نیست و حتی نیاز به تخصص خاصی هم ندارد. آجر کفپوش از خاک رس ساخته شده که در ترکیب آن از ملات سیمانی نیز بهره گرفته شده است. آجر کف تا حدودی در برابر گردوخاک و چربی مقاوم است؛ اما این امکان وجود دارد که در صورت آب‌بندی نشدن کافی لکه‌های زیادی را به کف موردنظر منتقل کند.

برای اینکه از چرب شدن و لکه لکه‌شدن آجر کف جلوگیری به عمل بیاورید باید از ماده‌ای به نام سیلر استفاده کنید. سیلر بعد از نصب آجر کفپوش مورداستفاده قرار می‌گیرد و باعث بالاتر رفتن طول عمر کف خواهد شد.

سیلرها به‌طورکلی دودسته هستند. دسته اول سیلرهای نفوذی نام دارند که همان‌طور که از اسمشان پیداست به بافت‌های داخل آجر نفوذ پیدا می‌کنند و رنگ اصلی آجر کف را زنده نگه می‌دارند.

دسته دوم سیلرهای تشکیل‌دهنده نام دارند که بر روی سطح‌های ابتدایی آجر قرار می‌گیرند و یک پوشش نازک بر روی آجر کف ایجاد می‌کنند تا سطح آجر کفپوش درخشان و مسطح دیده بشود.

به‌طورکلی هزینه و نگهداری آجر کف زیاد نیست و دردسرهای آن نسبت به دیگر مصالح ساختمانی کمتر است. کیفیت و متریال خوب آجر کفپوش باعث شده است تا این محصول هزینه نگهداری به‌مراتب پایین‌تری نسبت به آسفالت داشته باشد.

آجر کف ارزان و باکیفیت

آجر کف نوعی پوشش تلقی می‌شود که آن را در ساختمان‌ها و معابر از جمله خیابان‌ها و عابر پیاده به‌وفور مشاهده می‌کنید. آجر کف جزو مصالحی به شمار می‌رود که قابل‌تعویض است و اگر کف موردنظر آسیب دید می‌توانید بلافاصله برای آن جایگزین داشته باشید.

باوجوداینکه آجر کف را می‌توان بسیار راحت مرمت و بازسازی کرد؛ اما این کفپوش‌ها بسیار مقاوم هستند و می‌توان روی آنها به‌صورت دائمی نیز حساب جداگانه‌ای باز کرد.

 آجر کف سنتی با کیفیت و ارزان با رنگ گلبهی به همراه رنگ فیروزه ای

کفپوش ساختمان از اهمیت و جلوه خاصی برخوردار است که اگر در طراحی انتخاب درستی نداشته باشید نمای کارتان با سازه اصلی دچار اختلاف و ناهماهنگی خواهد شد. بنابراین در انتخاب خودتان بیشترین دقت را داشته باشید و عوامل مختلفی نظیر رفت‌وآمد و شرایط جغرافیایی را مدنظر قرار دهید.

آجر کف علاوه بر کیفیت بسیار بالا و ماندگاری قابل‌قبولی که دارد قیمت پایین و هزینه نگهداری معقولی نیز دارد که می‌تواند سازندگان را برای خرید ترغیب کند.

آجر کف یک انتخاب مناسب و عالی برای لوکیشن‌هایی است که به مناطق روستایی و جنگلی نزدیک‌تر هستند.  البته بسیاری از مهندسان و سازندگان از این مدل آجر استفاده می‌کنند تا فضای روستایی و سنتی را در سازه خودشان ایجاد کنند.

بهترین آجر کف با پایین‌ترین قیمت

آجرهای کف یا همان آجر کفپوش با ظاهر سنتی و جذابی که دارند قادر به جذب مشتریان زیادی شده‌اند. آجر کف با سازگاری بسیار بالا با انواع معماری از جمله معماری مدرن می‌تواند انتخاب هر معمار و سازنده‌ای باشد.

آجر کف در کنار معایب و مزیت‌هایی که دارد یک انتخاب منطقی و مقرون‌به‌صرفه است که می‌تواند در شرایط خاص و گوناگون برایتان کارساز باشد.

مقاومت در برابر رطوبت و گرمای بیش از حد این محصول را مهیای استفاده در مناطق مختلف جغرافیایی کرده است. چه شمال کشور باشد و چه جنوب کشور، با آجر کفپوش می‌توانید ساختمان و سازه‌های مختلفتان را تکمیل کنید.

باتوجه‌به کاربرد بالای آجر کف و استفاده در مصارف گوناگون، تنوع برای این محصول زیاد شده است و تولیدی‌ها و کارخانه‌های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت شده‌اند.

مراکز فروش زیادی در نقاط مختلف شهر مشغول به خریدوفروش آجر کف هستند که متأسفانه بسیاری از این مراکز آجر را با قیمت بالا و کمترین کیفیت روانه بازار می‌کنند. اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که بسیاری از مراکز با داشتن سابقه درخشان و طولانی در زمینه تولید و فروش مصالح ساختمانی از جمله مجموعه بزرگ امیران نما محصولات را با ضمانت و بالاترین کیفیت تقدیم مشتریان عزیز می‌کند.

آجر کف با تمام ویژگی‌های مثبت اعم از باکیفیت بودن و ماندگاری بالایی که دارد دارای قیمت بسیار مناسب نیز می‌باشد که می‌توانید برای استعلام قیمت آجر کف پوش با همکاران ما در مجموعه امیران نما در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم جهت ثبت سفارش را انجام دهند.

 .

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر