coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سقوط ارزش توییتر به یک سوم مبلغ پرداختی ایلان ماسک!

به ادعای یک مؤسسه‌ خدمات مالی سقوط ارزش توییتر به میزانی بوده که این شرکت حالا حدودا یک‌سوم مبلغی که ایلان ماسک برای آن پرداخته، ارزش دارد.

سال پیش میلادی ایلان ماسک با پرداخت 44 میلیارد دلار توییتر را به مالکیت خود در آورد. در آن هنگام تعداد زیادی از تحلیلگران اعتقاد داشتند که مدیرعامل تسلا پول هنگفتی را جهت تصاحب توییتر هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: پاسخ مثبت ایلان ماسک به درخواست‌های سانسور محتوای توییتر توسط دولت‌ها ؛ ثروتمند طرفدار آزادی بیان می‌گوید «چاره‌ای نداشتیم!»

سقوط ارزش توییتر به یک سوم مبلغ پرداختی از سوی ایلان ماسک

هم‌اکنون شرکت خدمات مالی فیدلیتی طی گزارشی جدید ادعا می‌کند که ارزش کنونی توییتر برابر با 33 درصد از پولی بوده که ماسک جهت اعمال مالکیت خود بر این شبکه‌ اجتماعی پرداخت کرده است. این تخمین در واقع نمایانگر این موضوع است که توییتر حالا چیزی بالغ بر 15 میلیارد دلار ارزش دارد.

سقوط ارزش توییتر

البته مشخص نیست که فیدلیتی چگونه میزان سقوط ارزش توییتر را محاسبه کرده است. اما اعلام شده که این شرکت از تغییرات ارزش سهامش در شبکه‌ اجتماعی متن‌محور بهره برده است. البته احتمالا فیدلیتی اطلاعات محرمانه‌ای نیز از داخل توییتر به‌دست آورده است.

به هر حال ایلان ماسک فعلاً سخت مشغول پیش‌برد پروژه‌ توییتر بوده و تغییراتی شگفت‌انگیز در این شبکه‌ اجتماعی اعمال کرده است. در حقیقت ماسک در پی تبدیل کردن توییتر به «ایکس» اپلیکیشن همه‌چیز است، سرویسی که مطابق با پیش‌بینی‌های ماسک تا 250 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سقوط ارزش توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر