;
coinex

دیجیتالینگ؛ مدرسه تخصصی آموزش دیجیتال مارکتینگ برای رشد کسب و کار

برنامه رشد کسب و کار شما چیست؟ چند درصد از این رشد در فضای دیجیتال اتفاق می‌افتد؟ اصلا آیا کسب و کار شما حضور قابل توجهی در بستر اینترنت دارد؟ در این مقاله، از اهمیت حضور کسب و کارها در دنیای اینترنت و آموزش دیجیتال مارکتینگ با شما گفتگو خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ، راز بقای کسب و کارها در روزگار ما است. در حقیقت، قانون نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید: «هر جا مردم باشند، کسب و کارها هم باید به دنبالشان بروند.»

از آنجا که مردم در نقش مشتری نهایی تمام کسب و کارها حضور بسیار پررنگی در دنیای اینترنت پیدا کرده‌اند کسب و کارها هم برای شناساندن برند خودشان، جذب مشتری بیشتر و تبلیغات باید در دنیای دیجیتال حضور داشته باشند. این جا است که مفهوم «دیجیتال مارکتینگ» قدرت اصلی خودش را به نمایش می‌گذارد.

بازاریابی دیجیتال چطور کار می‌کند؟

دیجیتال مارکتینگ از تکنولوژی‌های دیجیتال برای تبلیغات آنلاین و فروش محصولات یا خدمات در بستر اینترنت استفاده می‌کند. در این زمینه دو موضوع بسیار مهم وجود دارند که قبل از بالا زدن آستین‌ها برای بازاریابی دیجیتال باید تکلیفشان را روشن کرد:

  1. هدف از انجام بازاریابی دیجیتال
  2. مشخص کردن بازار هدف

مخاطبان یا کاربران اینترنت که همان بازار هدف و مشتری‌های احتمالی کسب و کارها هستند در سایت‌ها، وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و حتی اپلیکیشن‌ها با آثار مستقیم یا غیرمستقیم بازاریابی دیجیتال روبه‌رو می‌‎‌شوند.

در ادامه، کسب و کارها با انجام تبلیغات آنلاین، توجه کاربرها را به سمت کسب و کار خود جلب می‌کنند. گام دوم هم با انجام روش‌های مختلفی مثل: «بهینه‌سازی موتور جستجو»، «تولید محتوا»، «ارسال ایمیل»، «پیامک» و … و تبدیل کردن مخاطب کنجکاو به مشتری کسب و کار برداشته می‌شود.

چطور عملکردمان در دیجیتال مارکتینگ را اندازه بگیریم؟

اندازه‌گیری عملکرد در بازاریابی دیجیتال، گام نهایی ما هنگام دیجیتال مارکتینگ است. چون این موضوع به ما نشان می‌دهد که چقدر خوب یا بد عمل کرده‌ایم، چه کارهایی را اشتباه انجام داده‌ایم و در کدام بخش‌ها خوب عمل کردیم. در این زمینه می‌توانیم از ابزارهای تجزیه و تحلیل دیجیتال مثل: «Google Analytics»، «سرچ کنسول» و … کمک بگیریم.

بازاریابی محتوا چیست و چه ربطی به دیجیتال مارکتینگ دارد؟

ساده‌ترین پاسخ به پرسش «بازاریابی محتوا چیست؟» این است که بازاریابی محتوا بخشی از دیجیتال مارکتینگ است. اولین هدف بازاریابی محتوایی، درگیر کردن مخاطب با محتوا است.

این موضوع در طولانی مدت باعث می‌شود به آن سودآوری مدنظرمان که شاید در اثر فروش محصولات و خدمات باشد، برسیم. با این حساب، بازاریابی محتوایی فقط به معنی تولید محتوا نیست. در واقع، محتوای ما باید آنقدر جذاب و درگیر کننده باشد که بتواند مخاطب را به سمت خود و حتی واکنش نشان دادن جذب کند.

چطور می‌توانیم از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

قبل از هر چیز باید دست به کار شوید و با آموزش دیجیتال مارکتینگ، خورجین اطلاعاتتان از این ماجرا را پر کنید. برای این کار می‌توانید خودتان دست به آزمون و خطا بزنید یا مسیر میانبر را انتخاب کنید.

مسیر میانبر برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ، استفاده از دوره‌های تخصصی مجموعه‌های معتبر است. ما در این زمینه، شرکت کردن در دوره‌های تخصصی «مدرسه دیجیتالینگ» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیجیتالینگ کجا است؟

دیجیتالینگ؛ مدرسه تخصصی آموزش دیجیتال مارکتینگ برای رشد کسب و کار

دیجیتالینگ، یک مدرسه «آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ» است که توسط «علیرضا ابراهیمیان»  راه‌اندازی شده و مدیریت می‌شود. در این مدرسه آنلاین، آموزش‌های تخصصی شاخه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ به صورت تجربه‌محور و پروژه‌محور در اختیار علاقه‌مندان، کسب و کارها و سازمان‌ها قرار می‌گیرند.

مدیر و بنیانگذار این مدرسه، بیش از هفت سال است که به صورت تخصصی در زمینه بازاریابی آنلاین فعالیت می‌کند. آموزش‌‌های تجربی این مدرسه آنلاین از روی تجربه‌های واقعی او هستند.

یادتان باشد، ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ یعنی یادگیری پیوسته در طول زمان. با این حساب، اگر روحیه‌تان با یادگیری دائمی و رشد در طول زمان روبه‌راه است پیشنهاد می‌کنیم که همین امروز برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ اقدام کنید.

حتی اگر کسب و کاری ندارید می‌توانید با یادگیری این تخصص و همکاری با شرکت‌های کوچک و بزرگ یا حتی گرفتن پروژه، یک جریان درآمدی قابل توجه را برای خودتان به راه بیندازید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر