;
coinex

واکنش گوگل به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی ایران [+ویدیو]

واکنش گوگل به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی توجه کاربران ایرانی را جلب کرده است.

واکنش گوگل به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی آنقدر جالب بود که بازتاب بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های جهان داشت. پرسپولیس توانست تیم استقلال را در صدویکمین دربی پایتخت و در فینال جام حذفی کشور شکست دهد و این دومین دربی پیاپی بود که پرسپولیس موفق به شکست استقلال شد. گوگل نیز به دنبال قهرمانی قرمزهای پایتخت در فینال جام حذفی، واکنش خاصی نسبت به این موضوع نشان داده است.

بیشتر بخوانید: افشاگری سرآشپز اسپانیایی از رژیم غذایی عجیب مسی، رونالدو و بنزما!

واکنش گوگل به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی ایران

پرسپولیس در دربی جذاب تهران، موفق شد تا با نتیجه ۲ بر ۱، استقلال را شکست دهد و پس از فتح جام لیگ برتر، جام حذفی را هم بالای سر ببرد و به اولین تیم در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود که برای سه بار، عنوان دوگانه (قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی) را کسب کند. پس از تبریک به کادر فنی و بازیکانان و هواداران پرسپولیس، بد نیست به سراغ سورپرایز جذاب گوگل برای پرسپولیسی‌ها برویم و آن را تماشا کنیم.

فرقی ندارد که کاربر اندروید یا آیفون هستید یا با ویندوز یا مک از اینترنت استفاده می‌کنید. همین الان اسم «پرسپولیس» را در گوگل سرچ کنید تا آتش بازی ارتش سرخ را در صفحه اول گوگل ببینید.

واکنش گوگل به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی ایران

این اتفاق به خاطر پیروزی ۲ بر ۱ پرسپولیس در برابر استقلال در رقابت‌های جام حذفی صورت گرفته که طی آن، تیم پرسپولیس برای هفتمین بار، فاتح رقابت‌های جام حذفی ایران شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واکنش گوگل به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر