;
coinex

جهان رنگارنگ موسیقی را با اپ ملودیفای احساس کنید

افراد نه تنها سلیقه موسیقیایی متفاوتی دارند، بلکه در شرایط و موقعیت‌های بسیار متنوعی هم از موسیقی لذت می‌برند. شاید شما از کسانی باشید که در حال دویدن در پارک یا روی دستگاه ترید میل در باشگاه به کمک موسیقی انرژی مضاعف می‌گیرید. شاید در زمان استراحت و برای رسیدن به تمرکز، از موسیقی آرامش‌بخش لذت می‌برید. شاید هم به کمک موسیقی‌های پاپ و شاد، ذهنتان را از شلوغی و ازدحام مترو و اتوبوس آزاد می‌کنید. در هر موقعیتی در زندگی، موسیقی، درمانی بر خراش‌های کوچک روح ماست. اما برای اینکه بتوانید موسیقی را در همه موقعیت‌ها در کنارتان داشته باشید، نیاز است تا آن را به کمک ابزاری توانمند و موثر روی تلفن همراهتان بیاورید. اپلیکیشنی که می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم و قرار است این ماموریت مهم را بر عهده بگیرد، اپلیکیشن ملودیفای است.

ملودیفای برای ایفون و اندروید، یک اپ پخش موسیقی است که چه از دید عرضه محتوای متنوع و چه از دید کیفیت پخش موسیقی، از نیرومندترین‌ها در نوع خود در بین اپ‌های ایرانی است. در اینجا کمی بیشتر با ویژگی‌های لذت‌بخش ملودیفای آشنا می‌شویم و برتری‌های آن نسبت به ابزارهای پخش موسیقی غیرایرانی را برمی‌شمریم. در آخر هم توضیح می‌دهیم که چه طور ملودیفای را روی دستگاه‌های با سیستم عامل‌های متنوع داشته باشید و از آن لذت ببرید.

برنامه ملودیفای چه چیزهایی به دوستداران موسیقی عرضه می‌کند؟

ملودیفای به عنوان یکی از اپ‌های ایرانی، توانسته امکانات چشمگیری را به علاقه‌مندان موسیقی عرضه کند. ویژگی‌های در نظر گرفته شده در این اپ، متناسب با خواست و نیاز کاربر ایرانی بوده و نمی‌توانید آن را در نمونه‌های مشابه بیابید:

جستجوی هوشمند با هوش مصنوعی: ابزار جستجوی به کار رفته در اپ ملودیفای از هوش مصنوعی بهره می‌برد و از قابلیت‌های این فناوری در جستجوی آلبوم، آهنگ و خواننده مورد نظرتان در ملودیفای می‌توانید استفاده کنید. هوش مصنوعی می‌تواند سلایق موسیقیایی شما را بر اساس جستجوهای قبلی‌تان متوجه شده و پیشنهادهای دقیق و شخصی‌سازی به شما ارائه کند.

مدیریت دانلود و امکان پخش آفلاین: در ملودیفای یک سامانه مدیریت دانلود در نظر گرفته شده است تا بتوانید به صورت گروهی آهنگ‌های مورد نظرتان را در صف دانلود قرار دهید و سپس به صورت آفلاین و بدون نگرانی از قطعی اینترنت، به موسیقی گوش بدهید.

امکان دسته‌بندی و فلدربندی موسیقی: شما ممکن است بخواهید موسیقی‌های دانلودشده خود را به شکل متفاوتی ویژه خودتان دسته‌بندی کنید. ملودیفای دست شما در فلدربندی و دسته‌بندی موسیقی‌هایتان بازگذاشته است و می‌توانید پلی‌لیست‌های شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنید.

امکان انتخاب در سه کیفیت: شاید به دلیل محدودیت‌های اینترنت یا حجم ذخیره‌سازی بخواهید موسیقی را در کیفیت پایین‌تری ذخیره کنید و گاهی در مقابل بخواهید با بهترین کیفیت ممکن، موسیقی موردنظرتان را گوش کنید. ملودیفای به شما امکان انتخاب دانلود و اجرای آهنگ‌ها در سه کیفیت ۹۶، ۱۲۸ و ۳۲۰ را می‌دهد.

پلی لیست و گنجینه غنی از سبک‌های گوناگون موسیقی ایرانی: اپ ملودیفای، هزاران پلی‌لیست و مجموعه گسترده‌ای از سبک‌های مختلف موسیقی ایرانی در اختیار دارد. آهنگ‌های لری، آذری، عربی، گیلکی، جنوبی، خراسانی، ترکمنی، کردی، قشقایی، بختیاری و دیگر اشکال موسیقی محلی و نواحی را می‌توانید در اپلیکیشن ملودیفای بیابید. در بخش موسیقی جهان هم می‌توانید در بستر گسترده‌ای از محتوای موسیقیایی بر اساس کشور، ژانر، حال و هوای موسیقی و یا بر اساس هنرمندی که دنبال می‌کنید، از موسیقی لذت ببرید.

قابلیت نمایش متن ترانه‌ها: شما با ملودیفای می‌توانید متن ترانه آهنگی که در حال پخش است را ببینید. قابلیتی که برای درک عمق یک موسیقی و هم یادگیری زبان، بسیار سودمند است.

امکان دانلود موضوعی آهنگ‌ها: ملودیفای به کمک ابزار هوش مصنوعی که دارد، به شما امکان می‌دهد، آهنگ‌های مرتبط با یک موضوع و محتوای خاص را جستجو، انتخاب و به صورت گروهی دانلود کنید.

هماهنگ با ترندهای روز موسیقی: ملودیفای به صورت روزانه لیست‌های خود را بروزرسانی کرده و شما می‌توانید بهترین آهنگ‌ها و ترندهای موسیقی را دنبال و آن‌ها را دانلود و ذخیره کنید.

جهان رنگارنگ موسیقی را با اپ ملودیفای احساس کنید

چرا ملودیفای بهتر از اپ‌های موسیقی غیرایرانی است؟

هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که ابزارهای آرشیو و پخش موسیقی خارجی، توانمندی‌های فنی برجسته‌ای دارند. ابزارهایی مثل souncloud از پخش‌کننده‌های موسیقی برتر جهان هستند. اما اپ‌های ایرانی پخش موسیقی، ویژگی‌هایی عرضه می‌کنند که به آن‌ها در این رقابت، برتری محسوسی می‌دهد. مثلا یک اپ موسیقی ایرانی، درگیر مشکلاتی مثل تحریم اپ‌استورهای خارجی، محدودیت‌های بروزرسانی یا مواردی از این دست نمی‌شود. همچنین همیشه تیم پشتیبانی و فنی ملودیفای، در ایران در دسترس شماست. ویژگی دیگر اپی مثل ملودیفای اینست که علاوه بر موسیقی باکیفیت کلاسیک، گنجینه جامعی از موسیقی ایرانی در سبک‌های مختلف دارد که نمی‌توان چنین غنایی را در نمونه‌های خارجی دید.

چه طور از ملودیفای روی سیستم‌های مختلف استفاده کنیم؟

برای داشتن ملودیفای کافی است یک تلفن همراه یا تبلت هوشمند داشته باشید؛ صرف نظر از سیستم عامل دیوایسی که قصد استفاده از آن را دارید، نسخه ویژه ملودیفای در دسترس شماست. اگر گوشی شما اندرویدی است، نسخه ویژه سیستم عامل اندروید را از گوگول‌پلی، وب‌سایت ملودیفای و یا اپ‌استورهای ایرانی مثل بازار و مایکت می‌توانید دریافت کنید. اگر هم دستگاه شما سیستم عامل ios دارد، می‌توانید ابتدا اشتراک اپ استور ایرانی iOS سیبچه را دریافت کرده و سپس نسخه ویژه این سیستم عامل را نصب و استفاده کنید. اگر اشتراک سیبچه را در اختیار داشته باشید، علاوه بر ملودیفای مجموعه گسترده‌ای از اپ‌های ایرانی ویژه ios که از اپ‌استور رسمی اپل قابل دانلود نیست را می‌توانید داشته باشید. برای نمونه در بخش سوپراپ‌ها می‌توانید روبیکا یا اپ اسنپ را داشته باشید و یا در بخش اپ‌های مالی اپ‌هایی مثل بلوبانک، آپ یا همراه کارت در دسترس شماست. همه اپ‌های بانکی هم را می‌توانید همزمان داشته باشید و از خدمات متنوع‌شان بهره ببرید. پس سیبچه را فراموش نکنید!

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر