;
coinex

قابلیت‌های جدید iMessage در iOS 17 معرفی شدند

اپل در کنفرانس سالانه WWDC خود از قابلیت‌های جدید iMessage در iOS 17 رونمایی کرد که می‌تواند از جذابیت زیادی برخوردار باشد.

اپل طی این رویداد مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید iMessage در iOS 17 را مدنظر قرار داده است. این ویژگی‌ها ایموجی‌های جدیدی تحت عنوان emoji tapbacks را در برمی‌گیرد که در واقع رابط کاربری جدیدی جهت ساخت استیکرهای متفاوت است. دیگر قابلیت‌های iMessage که کمتر مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت نیز در پشت یک منوی فرعی پنهان شده تا طراحی زیباتر و ساده‌تری را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: سیستم‌عامل‌های iOS 17 و WatchOS 10 با قابلیت‌های جدید و جذاب معرفی شدند

قابلیت‌های جدید iMessage در iOS 17

در راستای این ویژگی‌های جدید می‌توان به قابلیت چت‌های گروهی پرمشغله iMessage اشاره داشت که حالا با پیمایش خودکار به اولین پیام خوانده‌نشده، از دست دادن آن‌ها تقریباً غیرممکن خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های جدید iMessage باید رونویسی خودکار پیام‌های صوتی را عنوان داشت. همچنین امکان اشتراک‌گذاری مکان خود تحت فرایندی رمزگذاری شده با دوستان خود فراهم شده است.

قابلیت‌های جدید iMessage در iOS 17

در همین راستا «Check In» نیز ویژگی جدیدی بوده که به دیگران این امکان را خواهد داد تا از رسیدن شما به مقصد با اطمینان خاطر بیشتری اطلاع یابند. به عنوان نمونه، اگر براساس یک برنامه قبلی و در زمان مشخص شده به مقصد دسترسی پیدا نکردید، دوستان نزدیک شما که پیش‌تر به آن‌ها در مورد سفر خود اطلاع داده‌اید، می‌توانند از وضعیت شما آگاه و پیگیر شما شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های جدید iMessage در iOS 17 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر