;
coinex

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از صرافی کوین بیس هم شکایت کرد!

پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از صرافی بایننس، حالا این کمیسیون اقدام مشابهی علیه صرافی کوین بیس به علت نقض قوانین صورت داده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ضمن انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی تمامی شایعات اخیر را تأیید کرده و خبر از طرح دعوی علیه صرافی کوین ‌بیس به‌عنوان غول صنعت کریپتو داده است. به ادعای کمیسیون SEC، کوین‌بیس در حقیقت به عنوان یک کارگزار ثبت ‌نشده برای پلتفرم اصلی معامله‌ رمزارز خود، سرویس کوین‌بیس پرایم و سرویس کوین‌بیس والت عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: توقف فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت [+آخرین مهلت برداشت وجه]

شکایت SEC از صرافی کوین بیس

در شکوائیه‌ جدید SEC که طی روز جاری در دادگاه ناحیه‌ جنوبی نیویورک ثبت شده، کوین‌بیس و CGI (شرکت مادر این صرافی) متهم به نقض قوانین اوراق بهادار شده‌اند. کمیسیون اوراق بهادار آلاباما هم اقدام به صدور دستور حضور در دادگاه برای کوین‌بیس کرده است. در همین راستا وکلای کوین‌بیس هم باید در مهلت 28 روزه‌ای ضمن ارائه‌ دلایل کافی، درباره عدم توقف در فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده در آلاباما توضیح دهند.

صرافی کوین بیس

طبق گزارش ورج، مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس علیه بیانیه‌ کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اظهاراتی مطرح کرده و اعلام داشته است که قوانین مشخص و واضحی برای صنعت دارایی‌های دیجیتال وجود ندارد که این صرافی موظف به رعایت آن باشد.

این در حالی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یک روز پیش از بیانیه‌ جدید، خبر از طرح شکوائیه‌ای علیه بایننس (بزرگ‌ترین صرافی رمزارز دنیا) داده بود. به باور این کمیسیون بایننس به‌صورت غیرقانونی در آمریکا فعالیت داشته است. در همین زمینه از هنگام ثبت شکوائیه‌ SEC چیزی بیشتر از 790 میلیون دلار سرمایه از بایننس و شعبه‌ آمریکایی این صرافی خارج شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شکایت SEC از صرافی کوین بیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر