;
coinex

لحظه آخر: خرید آنلاین تور با تخفیفات عالی در دقیقه‌های آخر

خرید تور و اعتماد به یک مجموعه کاری دشوار است؛ چراکه آرامش و امنیت لازمه برپایی تورها خواهد بود و باید یک تور ایده‌آل از این مزایا برخوردار باشد. علاوه‌بر، داشتن قیمت مناسب در کنار ارائه خدماتی مناسب و درخور نیز یکی از فاکتورهای مهم است. در مجموعه لحظه آخر تمامی این موارد در کنار هم جمع شده‌اند و شما می‌توانید در کنار خانواده و دوستان خود، یک سفری عالی و درجه یک را تجربه کنید. تورهای لحظه آخری یک فرصت استثنایی هستند تا شما بتوانید با هزینه بسیار پایین از یک سفر پر هیجان لذت ببرید و به بازدید از جاهای دیدنی در خارج و داخل کشور بپردازید.

چرا لحظه آخر را برای تور انتخاب کنیم؟

در مجموعه لحظه آخر امنیت و آرامش مسافران از اهمیت بالایی برخودار است. همچنین شما امکان مقایسه انواع تورهای داخلی و خارجی را دارید تا بتوانید با خیالی آسوده، بهترین گزینه را انتخاب کنید. امکان انتخاب ایرلاین مورد نظر، انتخاب آژانس مسافرتی مدنظر نیز وجود دارد. مدت زمان اقامت در شهر مقصد بر عهده شماست تا بتوانید در سفر خود، تمامی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مورد نظر را ببینید. همچنین می‌توانید با هماهنگی‌های لازم، مدت زمان اقامت خود را افزایش دهید. هتل‌های متنوعی با امکانات بی‌نظیر وجود دارند که می‌توان با دقت آنها را بررسی کرد و یک انتخاب شایسته داشت.

محبوب ترین تورهای خارجی لحظه آخر

در بین چند منطقه‌ای که تورهای متنوع و ویژه‌، آنها را مقصد خود قرار می‌دهند ارمنستان، گرجستان، آنتالیا و استانبول پر طرفدارترین هستند. برای انتخاب تور مورد نظر دو انتخاب کلی پیش‌روی شما است. این تورها به دو دسته زمینی و هوایی تقسیم می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی را برگزینید.

لحظه آخر: خرید آنلاین تور با تخفیفات عالی در دقیقه‌های آخر

تور ارمنستان لحظه اخر

در تور امنستان می‌توان به پایتخت این کشور یعنی ایروان سفر کرد. شهر ایروان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است که جاذبه‌های تفریحی و دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. می‌توانید با تورهای لحظه آخری، این شهر زیبا را مقصد خود قرار دهید و از آن لذت ببرید. کلیسای جامع سارکیس، سالن اپرای ایروان، لاورز پارک، بازار ورنیساژ، ماتناداران، میدان جمهوری و… از دیدنی‌های ایروان و ارمنستان هستند که در برنامه تورهای گردشگری قرار دارند.

تور گرجستان لحظه آخر

در تور گرجستان می‌توان به دو شهر زیبا و جذاب باتومی و تفلیس سفر کرد. تور گرجستان نیز یکی از پرطرفدارتین تورهای لحظه آخر است که گردشگران و مسافران از آن استقبال می‌کنند. کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان برای ورود به آن نیازی به ویزا ندارند و از این رو به راحتی می‌توان از تورهای لحظه آخری گرجستان تنها با داشتن یک پاسپورت که حداقل 6 ماه اعتبار دارد، بهره بردن آن.

تور آنتالیا لحظه آخر

آنتالیا که به نگین مدیترانه معروف است، مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته و سالانه تورهای بسیار زیادی به مقصد آنتالیا برگزار می‌شوند. در این شهر زیبا مکان‌های دیدنی بسیاری نظیر کاله‌ایچی، دروازه هادریان، اسکله قدیمی آنتالیا؛ مسجد ییولی مناره، منار شکسته، آسپندوس، پرگا و… وجود دارد که می‌توان با برنامه دقیق تورهای مسافرتی لحظه آخر به این مکان‌های دیدنی و تاریخی رفت و از دیدن آنها لذت برد.

تور استانبول لحظه آخر

شهر استانبول نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری است. در این شهر زیبا و تاریخی تنوع بالایی از مکان‌های دیدنی، تفریحات مهیج و پارک‌های بازی وجود دارد که می‌توانند یک سفری عالی را برای شما تدارک ببینند. در شهر استانبول هتل‌های بسیار باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای وجود دارد که می‌توانند در کنار تورهای لحظه آخری، یک سفری ایده‌آل را برای شما فراهم کنند.

محبوب ترین تورهای داخلی لحظه آخر

علاوه‌بر تورهای خارجی، تنوع در تورهای داخلی نیز بسیار است و شما می‌توانید هر یک از شهرهای زیبای کشور نظیر شیراز، اصفهان، مشهد، کیش، قشم و… را انتخاب کنید و به صورت زمینی و هوایی با تور مورد نظر به شهر مقصد برسید. این تورهای مهیج و پر شور به شرح ذیل هستند.

تور کیش لحظه آخر

از آنجا که جزیره کیش یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مناطق برای ایرانیان است، تورهای متنوعی راهی این جزیره زیبا می‌شوند. در تور کیش می‌توان به مناطق دیدنی و گردشگری این جزیره رفت و از بازارهای سنتی و مراکز خرید جزیره کیش لذت برد. تفریحات آبی هیجان‌انگیزی نظیر بنانا سواری، جت اسکی، غواصی، فلای بورد و…در این جزیره وجود دارند که می‌توان در هنگام بازدید از آنها لحظات نابی را رقم زد. مکان‌های دیدنی جزیره کیش که در برنامه تورهای لحظه آخری وجود دارند به شرح زیر هستند.

  • دره پرتغالی‌ها
  • پایاب کیش
  • قلعه جنی
  • موزه خلیج ‌فارس
  • کشتی یونانی
  • شهر زیرزمینی کاریز
  • شهر باستانی حریره
  • خانه اعیانی
  • خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

تور قشم لحظه آخر

تور جزیره قشم که با ارئه امکانات بی‌نظیر در کنار هتل‌های لوکسی که در این جزیره وجود دارد، مهر تاییدی بر یک سفر عالی و دل‌انگیز است. در تور قشم می‌توانیم از جاهای دیدنی بسیار زیبایی که در این جزیره وجود دارند دیدن کنیم و از جشنواره‌ها و بازار‌های بسیاری که دایر هستند، خرید کنیم. در سفر به جزیره کیش می‌توان در کنار قیمت مناسب تورهای لحظه آخری، از اجناس اورجینال و با کیفیت موجود نیز بهره برد و یک سفر مفید و خاطره‌انگیز داشت.

تور شیراز لحظه آخر

شهر زیبای شیراز که با وجود آرامگاه‌های شاعران و بزرگانی که دارد، مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته، توانسته تورهای بسیاری را نیز روانه خود کند. آب‌وهوای بسیار خوب این شهر، در کنار بوی بهار نارنج در فصل بهار، فضایی رویایی و لاکچری را ایجاد کرده است. تور شیراز نیز یکی از تورهای باکیفیت لحظه آخر است که می‌توانید هم به صورت زمینی و هم هوایی از آن بهره ببرید.

لحظه آخر: خرید آنلاین تور با تخفیفات عالی در دقیقه‌های آخر

سخن پایانی

خرید آنلاین تور با قیمتی مناسب از خواسته‌های اصلی گردشگران و مسافران است که در مجموعه آخر می‌توان تمامی تورهای موجود را بررسی کرد و یک تور ایده‌آل را خریداری نمود. تورهای داخلی و خارجی بسیاری نظیر تور قشم، کیش، شیراز، اصفهان، ارمنستان، گرجستان، آنتالیا، اسانبول و… ارائه می‌شود که می‌توانید هم به صورت زمینی و هم هوایی از آنها استفاده کنید. انتخاب ایرلاین، آژانس مسافرتی، مدت زمان اقامت، هتل و… بر عهده مسافران است تا بتوانند یک انتخاب عالی و باب سلیقه خود داشته باشند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر