;
coinex

اپلیکیشن جدید Journal اپل برای iOS 17 معرفی شد

به‌منظور برنامه‌ریزی بهتر برای زندگی شخصی افراد، اپلیکیشن جدید Journal اپل در کنار نسخه‌ 17 سیستم‌عامل iOS که دارای ویژگی‌های جذاب جدیدی است، ارائه می‌شود.

در طی رویداد اخیر اپل به‌طور رسمی iOS 17 معرفی شد و این سیستم‌عامل از ویژگی‌های هیجان‌انگیز مختلفی برای کاربران برخوردار خواهد بود. سیستم‌عامل iOS 17 در کنار پوسترهای شخصی تماس و استیکرهای متحرک iMessage، از اپلیکیشن جدید Journal اپل رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: قابلیت‌های جدید سافاری معرفی شدند

قابلیت‌های اپلیکیشن جدید Journal اپل

به گزارش XDA، برنامه جدید Journal اپل از چند قابلیت جذاب برخوردار بوده که آن را از سایر برنامه‌های مشابه، متفاوت خواهد کرد. طبق اعلام اپل، این برنامه جهت ارائه‌ پیشنهادات شخصی و الهام‌بخشی به گزارش‌های روزانه‌ی شما، از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند. این اپلیکیشن توانایی استخراج تصاویر، اطلاعات پیام‌ها و حتی داده‌های مربوط به تمرین‌های ورزشی را هم در اختیار داشته و با این روش به ایجاد ژورنال‌های روزانه، طبق فرآیندی لذت‌بخش‌ می‌پردازد. افزون‌براین، قادر خواهید بود تا اعلان‌ها را به‌منظور یادآوری ورود به سیستم، فعال کنید.

اپلیکیشن جدید Journal اپل

همچنین این برنامه به صاحبان گوشی‌های آیفون مجوز بهره‌برداری از دفترچه‌ بسیار پرکاربردی جهت پیگیری فعالیت‌های زندگی شخصی خود را اعطا می‌کند. هم‌اکنون کاربران iOS قادر خواهند بود تا اینکار را با برنامه‌های شخصی دیگری همچون Day One اجرایی سازند؛ بااین‌حال Journal اکنون به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل موبایلی اپل همراه شده است.

اپلیکیشن Journal ضمن رمزنگاری داده‌های شما کلیه اطلاعات کاربر روی آیفون وی را ذخیره‌سازی می‌کند. این برنامه‌ در سپتامبر 2023 در کنار iOS 17 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اپلیکیشن جدید Journal اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر