;
coinex

خرید خانه با فروش سرور ماینکرفت ؛ هدیه خاص دانش‌آموز اوکراینی برای مادرش!

یکی از بازیکنان نوجوان اوکراینی بازی Minecraft اقدام به خرید خانه با فروش سرور ماینکرفت برای برای مادر خود کرده است.

این نوجوان 17 ساله اوکراینی با نام ماکسیم گاوریلنکو، در حقیقت دانش‌آموز مدرسه شبانه‌روزی Lomond School است که بعد از فروش سروری که مدیریت آن را از اتاقش برعهده داشت و به بازیکنان در سراسر جهان مجوز اتصال و بازی در آن را می‌داد، پول نسبتاً زیادی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT در سال 2023 ؛ این NFTها را زیر نظر داشته باشید

خرید خانه با فروش سرور ماینکرفت توسط یک دانش‌آموز

این در حالی است که برای اکثر نوجوانان بازی Minecraft صرفاً یک سرگرمی به‌شمار می‌آید، بااین‌حال علاقه این دانش‌آموز اوکراینی و تلاش وی منجر به خرید خانه با فروش سرور ماینکرفت شده است. ماکسیم در این رابطه بیان می‌کند: «من خیلی مفتخرم که توانستم اشتیاق خود را به یک تجارت سودآور تبدیل کنم و قصد دارم آن را برای مادرم خرج کنم. به‌خاطر جنگ، او مجبور شده بود از خانه‌اش فرار کند و درنتیجه بی‌خانمان شود. پس خریدن یک ملک برای او باعث می‌شود تمام ساعات صرف‌شده در این پروژه باارزش باشد».

در حال حاضر مادر ماکسیم با دوستانش در پرتغال سکونت دارد، اما قصد دارد به‌زودی نزدیک پسرش زندگی کند. دیگر اعضای خانواده وی در سرزمین جنگ‌زده‌اش مانده‌اند. پدربزرگ و مادربزرگ او تمام عمر خود را در کیف بودند و لذا برای ترک این شهر آمادگی نداشتند. خواهر وی نیز به علت اینکه شریک زندگی‌اش برای دفاع از اوکراین ثبت‌نام کرد، در این کشور مانده است.

در واقع باید اشاره کرد که موفقیت ماکسیم از آن‌جایی آغاز شد که وی در سال 2021 از اوکراین به اسکاتلند مهاجرت کرده و یک سرور نسبتا کوچک استفاده شده ماینکرفت را با قیمت هزار پوند خریداری کرد. در سال‌های پس از آن، او و دو دوستش با ایجاد تغییراتی در سرور زمینه افزایش شدید بازیکنان آن را فراهم ساختند. همراه با این مورد، تبلیغ‌کنندگان نیز به سرور جذب شدند و ارزش آن رشد پیدا کرد. به همین جهت، طبق ادعای مدرسه لوموند یک پیشنهاد بزرگ از طرف یک شرکت فناوری اعلام شد که در ماه می مورد پذیرش قرار گرفت.

ماکسیم ضمن اشاره به این موضوع که در ابتدا انتظار کسب پول کافی جهت خرید خانه با فروش این سرور نداشته و او و دوستانش صرفاً جهت سرگرمی آن پروژه را جلو برده‌اند، گفت: «ما هرگز تصور نمی‌کردیم این کار به یک فرصت تجاری بادوام تبدیل شود. اما با راهنمایی از برادرم که در حوزه تکنولوژی کار می‌کند و [به کمک] مدرسه، من مشتاق شدم تا احتمال تبدیل آن به چیزی بزرگ‌تر را بررسی کنم».

خرید خانه با فروش سرور ماینکرفت

اما هم‌اکنون با تجربه یک تجارت موفق، این دانش‌آموز شهر هلنزبورگ قصد عزیمت به دانشگاه را دارد تا برای گسترش دانش خود برای چند دانشگاه بریتانیا و کشورهای دیگر اپلای کرده است: «من نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد، اما همیشه به تجارت علاقه‌مند بوده‌ام و در اوکراین به‌عنوان نویسنده و مترجم پاره‌وقت کار کرده‌ام. درکنار علاقه‌به گیمینگ، من واقعا از بخش کارآفرینی پروژه لذت بردم و در دانشگاه‌های سراسر جهان اپلای کرده‌ام تا مدیریت تجاری بخوانم».

به‌نظر او تمایل به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های جنوب مرز انگلیس را دارد. یوهانا اورکوهارت، مدیر مدرسه لوموند نیز به شگفت‌انگیز بودن موفقیت گاوریلنکو اشاره داشته و بیان کرد: «هیچ شکی ندارم که این بار آخری نخواهد بود که از سرمایه‌گذاری روی تجارت‌های ماکسیم خواهیم شنید».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خرید خانه با فروش سرور ماینکرفت توسط یک دانش‌آموز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر