coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ انتشار بازی Prince of Persia: The Lost Crown با انتشار دو تریلر جدید اعلام شد؛ بازگشت شکوهمندانه شاهزاده!

تاریخ انتشار بازی Prince of Persia: The Lost Crown مشخص شد. بازی شاهزاده ایرانی به‌عنوان جدیدترین محصول یوبیسافت با گیم‌پلی جذاب به‌زودی منتشر می‌شود.

تاریخ انتشار بازی Prince of Persia: The Lost Crown با انتشار دو تریلر جذاب مشخص شد. بازی شاهزاده ایرانی که محصول جدید کمپانی بازی‌سازی فرانسوی Ubisoft است درکنار گیم‌پلی فوق‌العاده، دارای صحنه‌های اکشن منحصربه‌فرد است که می‌تواند تجربه متفاوتی از گیم را به طرفداران این فرنچایز ارائه دهد. در ادامه می‌توانید دو تریلرمنتشر شده از این بازی  جذاب را ببینید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین بازی سری ارباب حلقه‌ها با نام Lord of the Rings: Return to Moria معرفی شد [+تریلر]

تاریخ انتشار بازی Prince of Persia: The Lost Crown مشخص شد

در مراسم یوبیسافت فوروارد، این شرکت دو تریلر جدید برای بازی Prince of Persia: The Lost Crown نمایش داد. تریلر اول یک تریلر انیمیشنی از این ویدئوگیم است که شخصیت اصلی را در حال مبارزه با دشمنان و اهریمن‌های غول‌پیکر نشان می‌دهد. همچنین در همین تریلر تاریخ عرضه بازی هم مشخص شد:

تریلر دوم گیم‌پلی جذاب بازی Prince of Persia: The Lost Crown را به‌معرض نمایش می‌کشد. در این گیم‌پلی امکان مداخله در زمان واضح است و علاوه‌بر تاثیر این قابلیت در مبارزات بازی، پازل‌های متنوعی هم با این المان ساخته شده است تا تنوع مناسبی داشته باشد. با چنین نمایش‌هایی، بازگشت شاهزاده پارسی جذاب‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، آمازون لونا و پی‌سی از طریق فروشگاه اپیک و فروشگاه یوبیسافت عرضه خواهد شد. همچنین مشترکین سرویس یوبیسافت پلاس زودتر از موعد به این شاهزاده پارسی جدید دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تاریخ انتشار بازی Prince of Persia: The Lost Crown چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا تاریخ انتشارو مشخص نمیکنین

    پاسخ