coinex
راهنمای خرید تکراتو

تعلیق مجوز فعالیت علی بابا در نتیجه گرانفروشی [بروزرسانی: علی بابا رفع تعلیق شد!]

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر از تعلیق مجوز فعالیت علی بابا به عنوان یک مجموعه مسافرتی به علت گرانفروشی داده بود. اما امروز خبر از رفع مشروط تعلیق فعالیت این شرکت داده شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، «حسن خوشخو»، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری درباره تعلیق مجوز فعالیت علی بابا در شبکه‌های اجتماعی عنوان داشت: «امروز مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری «سفرهای علی بابا»  به دلیل بی توجهی به تذکرات و ادامه روند گرانفروشی تعلیق شد.»

بیشتر بخوانید: گرانفروشی خودرو و سرپیچی از مصوبه شورای رقابت را گزارش کنید!

تعلیق مجوز فعالیت علی بابا به علت گرانفروشی

خوشخو همچنین در نامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی داخلی، نمایندگی‌های کل فروش و مدیریت شعب شرکت‌های هواپیمایی خارجی که در ایران فعالیت دارند، اعلام داشت: «پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سفرهای علی‌بابا از تاریخ 23 خرداد 1402 به‌دلیل نمایش نرخ‌های بلیت در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ‌های ابلاغی توسط این سازمان و گرانفروشی بلیت هواپیما به‌مدت یکماه تقویمی تعلیق می‌گردد. بدیهی است طبق ماده 19 آیین‌نامه هیئت وزیران ناظر بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری زیارتی قبول هرگونه تعهد جدید در مدت تعلیق منجر به لغو مجوز فعالیت می‌گردد.»

تعلیق مجوز فعالیت علی بابا

رفع تعلیق علی بابا به طور مشروط [بروزرسانی 28 خرداد 1402]

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رفع تعلیق مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری علی بابا خبر داد. به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری مهر، محمد محمدی بخش گفت: «بر اساس تعهدی که پایگاه فروش علی بابا به سازمان هواپیمایی داد، رفع تعلیق شده است، اما چنانچه تخلفات علی بابا ادامه یابد این بار لغو مجوز خواهد شد.»

گفتنی است ۲۳ خرداد معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت سایت علی بابا به دلیل گران فروشی و عرضه بلیت خارج از نرخنامه مصوب سازمان هواپیمایی کشوری خبر داده بود.

البته گزارش‌های رسیده به دست تکراتو حاکی از این است که در زمان تعلیق مذکور نیز سایت علی‌بابا کماکان فعال بوده و بلیط می‌فروخته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تعلیق مجوز فعالیت علی بابا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر