;
coinex

احتمال ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 9 با حضور تام کروز تایید شد!

طبق اعلام کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم ماموریت غیرممکن، این تیم علاوه‌بر قسمت هفتم و هشتم این فیلم، قصد ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 9 را نیز دارند.

اخیراً فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای گروهی از منتقدین به نمایش در آمده که واکنش‌های اولیه بسیار مثبتی را در پی داشته و این فیلم اکشن را یکی از بهترین فیلم‌های سال عنوان کرده‌اند. حالا اما کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم ماموریت غیرممکن 7 طی مصاحبه‌ای با فندنگو موضوع اینکه قسمت هفتم و هشتم فیلم مأموریت غیر ممکن قرار نیست به داستان ایتن هانت پایان دهد را به‌نوعی تایید کرده و به نوعی اعلام کرده که آن‌ها از حالا ایده‌ها و برنامه‌هایی جهت ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 9 را در سر دارند.

لازم به ذکر است که فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One جهت اکران در تاریخ 14 ژوئیه (23 تیر 1402) برنامه‌ریزی شده و بعد از آن هم فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 تیر 1403) اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تریلر ماموریت غیرممکن 7 منتشر شد [+ویدیو]

تایید ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 9

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر قسمت دیگری از فیلم مأموریت غیر ممکن علاوه‌بر قسمت‌های 7 و 8 آن در راه باشد. این در حالی است که بسیاری تصور داشتند که فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One و فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two احتمالاً پایانی بر ماجراجویی ایتن هانت باشد.

ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 9

گفتنی است که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible بازیگرانی همچون تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا، به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و تدوین فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، به‌منظور کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning فعالیت داشته است.

پیش از این ورایتی اعلام کرده بود که دو قسمت Dead Reckoning احتمالاً به‌عنوان پایان داستان‌های ایتن هانت تلقی شوند، ظاهرا اما مک‌کوری و تام کروز فعلاً برنامه‌های دیگری دارند. بااین‌حال باید توجه داشت که هنوز ساخت فیلم Mission Impossible 9 قطعی نشده و فعلاً در حد یک ایده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر