coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اختلال سراسری اینترنت ایران امروز 2 تیر 1402 [+اطلاعیه رگولاتوری]

اختلال سراسری اینترنت ایران امروز 2 تیر 1402 حوالی ظهر رخ داد و آنطور که رگولاتوری در یک اطلاعیه اعلام کرده به علت قطعی لینک‌های اینترنت بین‌الملل عبوری از مسیر ارمنستان به ایران بوده است.

مدتی بعد از بروز اختلالات شدید اینترنت بین‌الملل که ظهر امروز 2 تیر 1402 رخ داد، رگولاتوری در بیانیه‌ای کوتاه دلیل این اختلالات را قطعی لینک‌های اینترنت بین‌الملل از سوی ارمنستان که در کشور گرجستان قرار دارند اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: عرضه اینترنت ماهواره‌ای به شهروندان عراقی ؛ حسرتی دیگر برای هر ایرانی!

اختلال سراسری اینترنت ایران امروز 2 تیر 1402

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نتیجه قطعی امروز اینترنت اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرده که: «امروز راس ساعت 12:22 ظهر برخی لینک‌های اینترنت بین‌الملل ورودی از سمت کشور ارمنستان در خاک کشور گرجستان قطع شده بود.»

اختلال سراسری اینترنت ایران امروز 2 تیر 1402 [+اطلاعیه رگولاتوری]

در اطلاعیه رگولاتوری آمده است که «بلافاصله پهنای باند مورد نیاز توسط شرکت ارتباطات زیرساخت از سایر مسیرهای ورودی تامین شده است. همچنین میزان پهنای باند بین‌الملل به‌اندازه دوبرابر نیاز کاربران در کشور وجود داشته و اینترنت در شرایط پایدار قرار دارد.»

با وجود اینکه رگولاتوری مدعی شرایط پایدار و عادی شده، مدیران برخی شرکت‌ها و شماری از کاربران فضای مجازی همچنان از تداوم اختلالات گسترده اینترنتی خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اختلال سراسری اینترنت ایران امروز 2 تیر 1402 چیست؟ آیا شما هم تجربه‌ای از قطعی یا اختلالا در دسترسی به اینترنت داشتید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    هر روز بدتر . دیگه روم نمیشه بگم اینترنت داریم . نمی‌دونم واقعا هدف رئسا چیه .

    پاسخ

    گه بیخود میخورن تو روسبه اغتشاشاته اینا هم از ترس *ونشون ریدن تو خودشون باز انترنتو قطع کردن

    پاسخ