coinex
راهنمای خرید تکراتو

امکان بازیابی رمزعبور فراموش شده در iOS 17 ارائه می‌شود

مالکین گوشی‌های آیفون مجهز به iOS 17 دیگر نباید نگران فراموشی رمز عبور خود باشند چرا که با ویژگی جدید اپل، امکان بازیابی رمزعبور فراموش شده در iOS 17 فراهم خواهد شد.

گفته می‌شود که اپل قصد دارد امکان بازیابی رمزعبور فراموش شده در iOS 17 را فراهم کند. شاید فراموش کردن رمز عبور گوشی‌های هوشمند برای افراد بسیار زجرآور باشد چرا که برای باز کردن این رمزها اغلب مجبور می‌شوید گوشی‌ خود را به یک تعمیرگاه بسپارید و راهی جزء ریست کردن گوشی و از دست رفتن تمام اطلاعات داخل موبایل شما وجود ندارد. به‌هرحال ظاهراً این مشکل در iOS 17 رفع شده، البته برای انجام آن باید کمی سریع عمل کنید.

بیشتر بخوانید: کدام آیفون‌ها آپدیت iOS 17 را دریافت می‌کنند؟

ویژگی بازیابی رمزعبور فراموش شده در iOS 17 به‌زودی فراهم می‌شود

قبل‌ از معرفی iOS 17 در WWDC ۲۰۲۳، انتظار می‌رفت این سیستم‌عامل از نظر بصری و ویژگی‌ها، تغییرات جزئی‌ای دریافت کند؛ بااین‌حال این نسخه از iOS با انبوهی از قابلیت‌ها و تغییرات داخلی منتشر شد. اکنون مشخص شده که حتی در صورت فراموشی کد قفل آیفون در iOS 17 می‌توانید رمزعبورتان را بازنشانی کنید.

درحال‌حاضر، اگر رمز عبور خاصی را روی آیفون خود تنظیم کرده باشید، فقط در صورتی مجاز به بازکردن قفل دستگاه هستید که آن را به‌درستی وارد کنید. این یعنی اگر به‌ هر دلیلی رمزعبور خود را فراموش کنید، آیفون در حالت قفل باقی خواهد ماند و درنتیجه دستگاه شما تقریباً بلااستفاده می‌شود.

iOS 17 به‌شما اجازه می‌دهد حتی درصورت فراموشی رمزعبور،‌ آن را بازنشانی کنید. البته نکته‌ ظریفی برای انجام این کار وجود دارد که برای جلوگیری از قفل دائمی آیفون خود باید حتماً آن را به‌ خاطر داشته باشید.

ویژگی بازیابی رمزعبور فراموش شده در iOS 17 به‌زوید فراهم می‌شود

همان‌طور که WccfTech اشاره می‌کند، ویژگی جدید iOS 17 تا ۷۲ ساعت پس‌ از فراموشی گذرواژه، به شما اجازه می‌دهد آن را بازنشانی کنید. اگر نمی‌توانید رمز عبور کنونی خود را به‌ خاطر بسپارید، پس‌ از وارد کردن رمزعبور اشتباه، آیفون مجهز به iOS 17، گزینه‌ Forgot Passcode را نمایش خواهد داد که با ضربه‌زدن روی آن، به صفحه‌ دیگری هدایت می‌شوید و در آنجا گزینه‌ای برای تنظیم مجدد رمزعبور در اختیار خواهید داشت.

اپل ویژگی‌های فراوانی در iOS 17 ارائه داده تا حریم‌ خصوصی و امنیت کاربران حفظ شود. این سیستم‌عامل درحال‌حاضر به‌طور آزمایشی منتشر شده و غول فناوری اهل کوپرتینو با انتشار نسخه‌های بتای بعدی، قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه خواهد کرد.

نسخه‌ نهایی iOS 17 اواخر سال جاری همزمان با معرفی سری آیفون ۱۵ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ امکان بازیابی رمزعبور فراموش شده در iOS 17 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر