;
coinex

عرضه آیفون SE 4 تا سال 2025 به تعویق افتاد

عرضه آیفون SE 4 به‌دلیل بروز برخی مشکلات تا سال 2025 به تعویق افتاد. ظاهراً ناتوانی اپل در تولید مودم 5G این شرکت بزرگ را مجبور به این کار کرده است.

عرضه آیفون SE 4 به‌دلیل ناتوانی اپل در تولید مودم 5G تا سال 2025 به تعویق افتاد. یکی از تحلیلگران ارشد مؤسسه‌ تحقیقاتی Barclays بنابر اطلاعاتی که از شرکای زنجیره تأمین اپل بدست آورده است، عنوان کرد که آیفون SE 4 تا سال 2025 عرضه نخواهد شد. شرکت ساکن کوپرتینو درنظر داشت تا تلاش خود برای تولید مودم 5G اختصاصی را با معرفی گوشی آیفون SE 4 به نمایش بگذارد که ظاهراً به این زودی‌ها قابل انجام نیست.

بیشتر بخوانید: ارتقا آیفون 15 برای هماهنگی با هدست اپل ویژن پرو

عرضه آیفون SE 4 به تعویق افتاد

یکی از تحلیلگران ارشد مؤسسه‌ Barclays می‌گوید پس از مصاحبه با شماری از شرکت‌های فعال در زنجیره‌ی تأمین اپل، به این نتیجه رسیده که بعید است نسل جدید آیفون SE در سال ۲۰۲۴ روانه‌ بازار شود.

عرضه‌‌نشدن آیفون SE 4 در سال ۲۰۲۴ احتمالاً نشان می‌دهد که به‌ این‌ زودی‌ها مودم 5G اختصاصی اپل تولید نمی‌شود. استفاده از مودم اختصاصی حاشیه‌ سود اپل را افزایش می‌دهد. درحال‌حاضر، این شرکت مودم گوشی‌هایش را از طریق کوالکام تأمین می‌کند.

عرضه آیفون SE 4 به تعویق افتاد

مک‌رومرز می‌نویسد اپل از سال ۲۰۱۸ کار روی مودم اختصاصی را شروع کرده است. کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۱۹ بخش اعظم کسب‌و‌کار مودم موبایلی شرکت اینتل را ازآنِ خود کردند.

مینگ‌چی کوئو، افشاگر خوش‌سابقه، حدوداً دو ماه پیش گفت تولید مودم 5G اپل در سریع‌ترین حالت ممکن از سال ۲۰۲۵ شروع می‌شود. این یعنی احتمالاً حتی آیفون‌ ۱۶ که سال آینده از راه می‌رسد، نیز مودم کوالکام خواهد داشت.

کوئو پیش‌تر ادعا کرده است که آیفون اس‌ای نسل جدید با دکمه‌ هوم خداحافظی می‌کند تا طراحی‌اش مشابه آیفون ۱۴ باشد. این یعنی قرار است با دستگاهی طرف باشیم که نمایشگر ۶٫۱ اینچی OLED و فیس ID دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تعویق عرضه آیفون SE 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر