coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت زمان‌بندی پین کردن پیام‌ها در واتساپ عرضه می‌شود

با قابلیت زمان‌بندی پین کردن پیام‌ها در واتساپ کاربران این پیامرسان می‌توانند مدت پین‌شدن پیام‌های خود را از میان 24 ساعت، 7 روز و 30 روز انتخاب کنند.

شرکت متا به‌طور مستمر اقداماتی را در زمینه بهبود ویژگی‌های واتس‌اپ به‌کار می‌گیرد و در این راستا ایده‌های جدیدی را در نسخه‌های بتای آن مورد بررسی قرار می‌دهد. هم‌اکنون نیز این برنامه مشغول آزمایش ویژگی جدیدی تحت عنوان زمان‌بندی پین کردن پیام‌ها در واتساپ است تا کاربران بتوانند از طریق آن، مدت‌زمان پین‌شدن پیام‌ها در چت‌ها و گروه‌ها را تعیین کنند.

همانطور که مشخص است فعلاً قابلیت‌ پین‌کردن پیام‌ها و انتخاب مدت‌زمان آن در دست توسعه قرار دارد و در آپدیت‌های آتی جهت آزمایش‌کنندگان نسخه بتا عرضه خواهند شد. بنابراین هنوز مشخص نیست که دو قابلیت مذکور چه زمانی برای عموم کاربران ارائه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: قابلیت بی‌صداکردن خودکار تماس‌های ناشناس به واتساپ افزوده شد [+روش فعالسازی]

قابلیت زمان‌بندی پین کردن پیام‌ها در واتساپ

طبق گزارش WABetainfo، واتس‌اپ در نسخه بتا 2.23.3.17 برنامه خود درحال آزمایش قابلیت پین‌کردن پیام‌ها در چت‌ها و گروه‌ها است. باتوجه به در حال توسعه بودن این ویژگی، حالا طی جدیدترین به‌روزرسانی نسخه بتای واتساپ (2.32.13.11) قابلیت جدیدی ارائه شده که به کاربران اجازه انتخاب مدت زمانی که یک پیام به‌صورت پین‌شده باقی می‌ماند را می‌دهد.

زمان‌بندی پین کردن پیام‌ها در واتساپ

باتوجه به تصویر بالا، با بهره‌گیری از این ویژگی، واتس‌اپ به کاربران خود امکان انتخاب از میان 3 مدت‌زمان مختلف جهت میزان پین شدن پیام‌های خود را می‌دهد. این سه بازه زمانی 24 ساعت، 7 روز و 30 روز را شامل می‌شود. همچنین همان‌طور که در پیغام تصویر بالا ذکر شده، کاربران می‌توانند در هر زمان و حتی پیش از پایان‌یافتن مدت‌زمان انتخابی، اقدام به حذف پیام پین‌شده خود کنند.

افزون بر قابلیت ایجاد کانال‌ها که به‌تازگی برای کاربران واتس‌اپ ارائه شده، این سرویس پیام‌رسان اخیراً ویژگی دیگری را هم عرضه کرده که از طریق آن امکان بی‌صدا کردن خودکار تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس را فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت زمان‌بندی پین کردن پیام‌ها در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر