coinex
راهنمای خرید تکراتو

دزدگیر اماکن؛ حافظ امنیت ساختمانهای شما

یکی از تجهیزاتی که میتوانید برای حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت در ساختمانها از آن استفاده کنید، دزدگیر اماکن است و به شما کمک میکند تا اطمینان خاطر بیشتری در خصوص عدم سرقت اموال خود داشته باشید.

اجزای مختلفی در این محصول تعبیه شده تا با هماهنگی کامل و عملکرد مناسب از بروز مشکلات امنیتی در ملک مسکونی یا تجاری شما جلوگیری کند.

مطمئنا همه افراد به‌دنبال راهی هستند تا به بهترین شکل از اموال خود محافظت کنند، پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا اطلاعاتی درباره عملکرد این محصول به شما ارائه دهیم و یکی از بهترین فروشگاهها برای تهیه محصولی باکیفیت را به شما معرفی کنیم‌.

اساس کار دزدگیر اماکن چگونه است؟

تجهیزاتی که به عنوان دزدگیر در مکانهای مختلف قرار میگیرند، دارای سنسورهای مخصوصی هستند که حرکتهای غیرقانونی و ورود به حریم شخصی اماکن را به اطرافیان گزارش میدهند.

این تجهیزات در ابتدا ساختار سادهای داشتند و تنها با استفاده از یک آژیر قادر به اطلاعرسانی برای محدوده مشخصشده بودند.

با پیشرفت تکنولوژی، این محصولات نیز دچار تغییر شده و نمونههای پیشرفتهتری از آنها به بازار عرضه شد که امکان برقراری تماس تلفنی و حتی ارتباط اینترنتی از راه دور را نیز فراهم کردند.

بنابراین شما با استفاده از دزدگیر منزل ، حتی از راه دور ، سیستم اطلاعرسانی برای شما فعال است و میتوانید با دریافت هشدار اقدامات لازم را انجام دهید‌.

چرا نصب دزدگیر اماکن برای شما ضروری است؟

مطمئنا منزل مسکونی بهعنوان حریم شخصی و خصوصی افراد تلقی میشود که اکثر افراد اشیا و وسایل گرانقیمت خود را در آنجا نگهداری می‌کنند.

از طرفی دیگر باید به این مسئله هم توجه کرد که انواع وسایل خانه مانند فرش، وسایل برقی در حال حاضر قیمت بالایی دارند و در صورتی که توسط سارقان ربوده شوند خسارت زیادی را برای شما بههمراه دارد.

حالا شما میتوانید بهراحتی و با صرف هزینهای مناسب، سطح امنیت و حفاظت از خانه خود را با استفاده از این محصول بالاتر ببرید.

در نظر بگیرید که تنها استفاده از سیستمهای حفاظتی مبتنی بر دوربینهای مداربسته، امکان اطلاع از سرقت را برای شما فراهم نمیکنند، چرا که این سیستمها به ثبت وقایع میپردازند و زمانی که شما در محل نباشید باز هم احتمال بروز سرقت وجود دارد.

این در حالی است که یک دزدگیر اماکن در هر لحظهای که ورود افراد ناشناس را تشخیص دهد، سیستم هشدار آن فعال شده و با کمک روشهای مختلف شما را از این اتفاق آگاه میکند.

یکی دیگر از مزایایی که میتوان برای این تجهیزات در نظر گرفت عملکرد دستگاه در تشخیص آتشسوزی است که در چنین مواردی نیز امکان حفاظت از اموال و داراییهای شما را فراهم میکند.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، هایپر امنیت آریو به شما کمک میکند تا از میان تنوع بالای محصولات بتوانید یکی از دستگاههای مناسب را برای خود انتخاب کنید.

اجزای مختلف دزدگیر اماکن و عملکرد آنها

بهطور کلی اکثر دزدگیرهای اماکن از اجزای مختلفی تشکیل شدهاند که وجود هر کدام از آنها در انجام عملکرد صحیح و اصولی دستگاه تاثیرگذار است، تعدادی از تجهیزات و اجزا دزدگیر به شرح زیر است.

پنل مرکزی دستگاه

بدنه اصلی دزدگیر با عنوان پنل شناخته میشود و تمام قسمت های لازم برای دریافت اطلاعات در این بخش قرار دارد.

این بخش از دزدگیرها به ۲ حالت پنل سیم‌کارتی و نمونههایی که امکان ارتباط با خطوط تلفن ثابت را دارند، طراحی و ساخته می شوند.

در واقع پنل بهعنوان اتاق فرمان دزدگیر عمل کرده و از سایر بخشها سیگنالهای لازم برای برقراری ارتباط و فعالکردن سیستم هشدار را دریافت میکند.

بعد از دریافت اطلاعات، با استفاده از شمارههایی که در حافظه دستگاه ذخیره شده، میتواند با ارسال پیامک و برقراری تماس تلفنی بروز هرگونه خطری را به شما اطلاع دهد.

ریموت دزدگیر

ریموت بخش ارتباطی برای کاربران است که میتوانند با استفاده از آن روشن و خاموشکردن ، آلارم سیستم را کنترل کنند. البته در مدلهایی که از راه دور کنترل میشوند و تحت شبکه هستند، امکان انجام تنظیمات لازم با کمک تلفن همراه نیز وجود دارد.

باتری

وجود باتری برای زمانی که سیستم برق ساختمان قطع میشود بسیار ضروری است، از همین رو بیشتر مدل های دزدگیر از یک باتری برخوردار هستند.

این بخش توانایی روشن نگهداشتن دستگاه تا چند ساعت را فراهم میکند. پس در صورتی که برق قطع شود، سیستم امنیتی شما هم چنان فعال است و وظیفه حفاظتی خود را انجام میدهد.

آژیر

هرچند استفاده از سیستمهای پیشرفته در اطلاعرسانی به شما بسیار موثر هستند اما هنوز هم آژیر یا بلندگویی که قادر باشد با ایجاد صدا اطرافیان را از حضور سارق در محل آگاه کند، ضروری بهنظر میرسد.

از همین رو در بسیاری از دستگاههای دزدگیر یک آژیر داخلی تعبیه میشود و در برخی نمونههای دیگر نیز میتوان یک بلندگوی خارجی به‌عنوان تجهیزات دزدگیر اماکن تهیه و روی دستگاه نصب کرد.

اگر از نمونههایی استفاده میکنید که آژیر آنها از نوع باسیم بوده، بهتر است سیمکشی را بهصورت توکار انجام دهید تا امکان دسترسی سارقان جهت قطع آنها، وجود نداشته باشد.

انواع سنسورهای دستگاه

یکی از تجهیزات مهم و اساسی در دزدگیرهای اماکن حسگرهایی است که میتواند هرگونه تغییر در امنیت محیط را دریافت کند و به سیستم مرکزی انتقال دهد. بهطور کلی چندین سنسور مختلف در این دستگاهها مورد استفاده قرار میگیرد که شامل موارد زیر است.

سنسور مادونقرمز

به این نوع از حسگرها، چشمی الکترونیکی نیز میگویند، نحوه عملکرد این بخش بهگونهای است که براساس تشخیص حرارت بدن فعال میشود.

در واقع با استفاده از امواج مادونقرمز میتواند وجود عاملی که باعث ایجاد گرما و تغییر الگوی امواج مادونقرمز در محیط میشود را تشخیص و آنها را بهعنوان یک عامل خطر در نظر بگیرد.

حسگر ماکروویو

سنسورهای مایکروویو با ارسال امواج در محیط، تمامی تغییراتی که در پالسهای ارتعاشی ایجاد میشود را تشخیص میدهند.

میتوان گفت که این حسگرهای چشمی بهعنوان نمونه‌های بسیار دقیقی از سنسورها بهشمار می‌رود که میتواند تغییرات امواج مغناطیسی محیط را بهخوبی درک کند و از این طریق باعث فعالشدن سیستم هشدار شود.

حسگر وزنی

در صورتی که حیوان خانگی داشته باشید استفاده از دزدگیرهایی که امکان تشخیص وزن با استفاده از امواج مادونقرمز را داشته باشند، مناسب‌تر است.

نحوه عملکرد این نوع از سنسورها بهگونهای است که با ارسال امواج مادونقرمز وزن تقریبی اجسام متحرک را تشخیص میدهد و باعث ارسال پیام به سیستم مرکزی میشود.

وجود این حسگرها، اجازه فعالشدن هشدار در اثر تغییرات حرکتی حیوانهای خانگی را نمیدهد و از این نظر در مقایسه با سنسورهای مادونقرمز معمولی بهتر عمل میکنند.

دتکتور دود

سنسورهایی از نوع دتکتور دود حساسیت بالایی نسبت به انتشار دود در محل دارند و بهصورت مستقیم میتوانند آژیر را فعال کنند.

این مدل از حسگرها دارای ۲ نوع مختلف هستند که شامل نمونههای فوتوالکتریک برای تشخیص آتشسوزی های کند است و مدل دیگری که با نام یونیزاسیون شناخته میشود و با کمک آن میتوان آتشسوزیهای شدید و سریع را تشخیص داد.

در کنار تمام این سنسورهای پیشرفته، برای برخی از مکان‌ها مانند بانک یا طلافروشیها که امکان سرقت در تمام مواقع از روز وجود دارد، یک پدال در نظر گرفته میشود تا با استفاده از آن، کاربران قادر به فعالکردن هشدار باشند.

ریموت کنترل

ریموت کنترل بهعنوان یکی دیگر از تجهیزات دزدگیر اماکن است که میتوان از آن برای فعال یا غیرفعالکردن سیستم دزدگیر استفاده کرد.

دزدگیر اماکن؛ حافظ امنیت ساختمانهای شما

برای خرید دزدگیر اماکن به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

با توجه به اینکه وظیفه اصلی این سیستم بالابردن سطح امنیت و حفاظت در محل مورد نظر است، باید در زمان خرید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله مواردی که میتواند در انتخاب این محصول تاثیرگذار باشد شامل موارد زیر است:

  • سیستم تلفن‌کننده: با توجه به اینکه در حال حاضر نمونههایی با قابلیت استفاده از خطوط تلفن ثابت و همراه وجود دارد شما باید براساس نوع نیاز خود بکی از آنها را خریداری کنید.
  • برند محصول: یکی از مواردی که روی کیفیت محصول تاثیرگذار بوده، برند محصول است که از میان مدلهای موجود در بازار دزدگیر منزل Silex کارایی خوبی را در اختیار شما قرار میدهد.
  • باتری: برخورداری از یک باتری که بتواند عملکرد دستگاه را برای ۱ تا ۲ روز تضمین کند بسیار مهم است.

بهترین نمونه‌های دزدگیر اماکن را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از بهترین فروشگاههای عرضه‌کننده انواع دزدگیرهای اماکن که تنوع بالایی از برندها و مدلهای مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد هایپر امنیت آریو است.

این فروشگاه سابقه درخشانی در زمینه ارائه سیستمهای حفاظتی دارد و شما میتوانید با خرید از هایپر امنیت آریو در خصوص اصالت و کیفیت کالا بهطور کامل اطمینان حاصل کنید.

ارائه واحدهای پشتیبانی، تعمیرگاه و هم چنین خدمات پس از فروش از جمله مزایایی است که با انتخاب این فروشگاه معتبر، از آنها بهره مند میشوید.

جمع‌بندی

دزدگیر اماکن به‌عنوان ابزاری برای حفظ امنیت در خانه یا اماکن تجاری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.

تجهیزات و اجزای این سیستم شامل انواع سنسور، پنل، صفحهکلید، ریموت کنترل و برخی موارد دیگر است که هر کدام در انجام عملکرد دستگاه سهم دارند.

در صورتی که بهدنبال خرید محصولی باکیفیت و مناسب هستید که از خدمات آن نیز در سطح مطلوبی قرار داشته باشد، هایپر امنیت آریو بهترین انتخاب خواهد بود.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر