;
coinex

بهترین کیبورد گیمینگ 2023 ؛ راهنمای خرید بهترین کیبوردهای مخصوص بازی

خرید بهترین کیبورد گیمینگ 2023 که به بهترین شکل ممکن با نیازهای شما مطابقت داشته باشد، شاید اندکی سخت به نظر برسد؛ اما چنین نیست. تنها کافی است که مهم‌ترین فاکتورها برای خرید یک کیبورد گیمینگ مناسب را در ذهن داشته باشید.

هنگام جستجو برای یافتن بهترین کیبورد گیمینگ ارزان بسیار مهم است که بدانید همه کیبوردها یکسان ساخته نمی‌شوند و ویژگی‌های مختلفی دارند که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال یکی از جنبه‌های حیاتی که باید در نظر گرفته شود اندازه صفحه کلید است.

صفه کلید بزرگ مناسب است یا کوچک؟ شاید یک صفحه‌کلید با اندازه کامل، ویژگی‌های اضافی مانند کنترل‌های رسانه و نمایشگرهای LED سرگرم‌کننده داشته باشد که در این صورت بسیار جذاب خواهد بود.

تجربه بازی با بهترین کیبوردهای گیمینگ برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، زیرا این صفحه‌کلیدها به‌طور خاص برای بازی ساخته می‌شوند؛ بنابراین، پاسخ‌های سریع‌تر، عملکرد عالی و احساس شگفت‌انگیز لذت بازی کردن را برای شما دو چندان می‌کنند.

کیبورد گیمینگ یکی از تجهیزات مهمی است که عاشقان گیم باید بهترین آن را داشته باشند. از آنجایی که کیبوردها در کیفیت‌ها و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند، ما در این راهنمای خرید به شما کمک می‌کنیم که بهترین‌ها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2023

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2022

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

صنعت بازی روز به روز در حال پیشرفت است و این موضوع باعث شده تا گیمرها به تجهیزات بهتری نیاز داشته باشند. کیبورد گیمینگ هم یکی از تجهیزات مهم است. استفاده از بهترین کیبوردهای گیمینگ می‌تواند تجربه بازی جذاب‌تری را به همراه داشته باشد.

بهترین کیبورد گیمینگ 2023
بهترین کیبورد گیمینگ 2023

اگر به دنبال خرید بهترین کیبورد گیمینگ ریزر هستید بهتر است به اندازه صفحه کلید، فناوری ساخت کلیدها، کیفیت ساخت، نور پس‌زمینه، قابلیت اتصال و قیمت کیبورد گیمینگ توجه داشته باشید. البته این ویژگی‌ها درباره بهترین کیبورد گیمینگ تسکو یا هر برند دیگری نیز صدق می‌کند. در ادامه، بهترین کیبورد گیمینگ ارزان و چند مدل از بهترین کیبود گیمینگ تسکو ، ریزر و کورس‌ایر، ایسوس و غیره را معرفی می‌کنیم.

Corsair K70 RGB Pro

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

این محصول که بهترین کیبورد گیمینگ 2023 معرفی شده، جانشین نسخه K70 RGB TKL شده است. از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به کاهش تأخیر ورودی و همچنین کابل USB قابل جدا شدن و چیدمان کلید استاندارد اشاره کرد که می‌تواند سفارشی کردن K70 RGB Pro با لوازم جانبی شخص ثالث را آسان‌تر کند.

K70 RGB Pro قبل از هر چیز به عنوان یک صفحه کلید بازی طراحی شده که بر سرعت و پاسخگویی تاکید دارد. به صورت داخلی فشردن کلیدها را با فرکانس 4000 هرتز اسکن می‌کند و می‌تواند آنها را تا 8000 هرتز به رایانه متصل گزارش کند. در مقایسه با کیبوردهای معمولی 1000 هرتزی، این امر باید باعث کاهش تاخیر ورودی شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های به ارث رسیده از K70 RGB TKL، «سوئیچ تورنمنت» آن است که نور پس‌زمینه چشمک زن و ماکرو را برای زمانی که می‌خواهید روی یک بازی تمرکز کنید غیرفعال می‌کند. همچنین یک تکیه گاه مچ مغناطیسی برای نگه داشتن دست‌های شما در یک زاویه راحت در حین استفاده از کیبورد گنجانده شده است.

Asus ROG Azoth

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2023
بهترین کیبوردهای گیمینگ 2023

به‌ندرت پیش می‌آید که سوئیچ‌های پیش‌فرض یک صفحه کلید بهترین تجربه تایپ ممکن را برای شما فراهم کنند. اما این دقیقا همان چیزی است که کیبورد گیمینگ Asus ROG Azoth ارائه می‌کند. این کیبورد که بهترین کیبورد گیمینگ 2023 ایسوس است، تجربه تایپ لذت‌بخش و بی‌صدایی دارد و کی‌کپ‌های نرم و راحت و همینطور کیفیت ساخت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سوئیچ‌های به‌کار رفته در این کیبورد از نوع NX و ساخت خود شرکت ایسوس هستند. امکان شخصی‌سازی کیبورد هم وجود دارد و می‌توانید سوئیچ‌های دیگر برندها را روی صفحه خود نصب کنید. اتصال بی‌سیم نیز در این دستگاه هم از طریق بلوتوث و هم وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی انجام می‌شود.

یک نمایشگر کوچک OLED نیز در گوشه این کیبورد قرار گرفته که به جذابیت آن افزوده است. این نمایشگر اطلاعات مفیدی مثل سرعت فن‌ها یا دمای کامپیوتر شما را به‌نمایش می‌گذارد. نمایشگر اولد چند منظوره، تجربه تایپینگ ایده‌آل و لرزشگیر سوئیچ‌ها از دیگر مزایای این محصول هستند. اگر قیمت کیبورد گیمینگ و ارزش خرید بالا برای شما اهمیت دارد، این محصول ایسوس می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

Razer Ornata V3

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2023

هر بار که ریزر محصولی جدید به بازار عرضه می‌کند، شاهد ویژگی‌هایی جدید و امکاناتی فوق‌العاده هستیم. کیبورد Ornata V3 نیز مشمول همین قاعده است و بهترین کیبورد گیمینگ ریزر لقب گرفته است. این کیبورد دارای سوییچ‌های مکا ممبرین است؛ سوییچ‌هایی مکانیکی که تجربه‌ی نرم تایپ کردن با کلیدهای ممبرین را القا می‌کنند.

این سوییچ‌ها عملکردی دقیق برای هر کلید به همراه دارند و کلیک روی آن‌ها بازخوردی لمسی و نزدیک به بازخورد کلیدهای ممبرین به همراه دارد. به این ترتیب این سوییچ‌ها باعث شده‌اند که این کیبورد هم برای بازی مناسب باشد و هم برای کسانی که قصد تایپ‌کردن با این کیبورد را دارند.

در ضمن، کلیدهای این کیبورد پوشش UV دارند و به همین واسطه در برابر محو شدن و سایش مقاوم هستند. همچنین مقداری فرورفتگی دارند و همین باعث راحتی بیشتر در استفاده از آن‌ها شده‌است.

کیبورد گیمینگ ریزر ORNATA V3 که بهترین کیبورد گیمینگ 2023 از برند ریزر است، دارای کلیدهای چندرسانه‌ای اختصاصی برای تسلط بیشتر روی محتوای در حال پخش است. با این کلیدها می‌توان صدا و فیلم را پخش و متوقف کرد، صدا را کم و زیاد کرد و همچنین روشنایی نور پس‌زمینه‌ی کیبورد را تنظیم کرد.

این کیبورد از RGB حرفه‌ای و از تکنولوژی اختصاصی ریزر یعنی Razer Chroma پشتیبانی می‌کند. می‌توانید نرم افزار ریزر را نصب کنید و از طریق آن نور روشنایی را به هر شکلی که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید. این کیبورد دارای 10 جایگاه اختصاصی برای نمایش RGB است.

در مجموع این کیبورد، بهترین کیبورد گیمینگ ریزر به شمار می‌رود و گزینه‌ای عالی برای گیمرهایی به حساب می‌آید که طرفداران محصولات رده‌بالا هستند.

Roccat Magma

بهترین کیبورد گیمینگ ارزان
بهترین کیبورد گیمینگ ارزان

قیمت کیبود گیمینگ نقش اساسی در تصمیم‌گیری دارد و بسیاری از کاربران به‌دنبال بهترین کیبورد گیمینگ ارزان هستند؛ از این رو، Roccat Magma را معرفی می‌کنیم که از عهده نیازهای کاربر برمی‌آید. این مدل عملکردی شگفت‌آور، سریع و دقیق دارد که آن را منحصر به فرد کرده است.

این صفحه ‌کلید گیمینگ غشایی به لطف کلیدهای سریع و دقیق خود، عملکرد فوق‌العاده (و به طرز شگفت‌انگیزی) قدرتمندی را ارائه می‌دهد. حرکات حرکتی و انجام دادن سریع را پاسخگو است و این مورد در طول گیم پلی چندنفره شدید، یک مزیت محسوب می‌شود. دکمه‌های آن بدون صدا بوده و می‌توان بدون ایجاد سر و صدا به‌خوبی با آن کار کرد.

اگر از طرفداران RGB هستید، صفحه بالایی نیمه شفاف با پنج ناحیه نورپردازی RGB در زیر آن را دوست خواهید داشت زیرا روشنایی بسیار خوبی دارد. بهتر از همه اینکه قیمت کیبورد گیمینگ Roccat Magma  که بهترین کیبورد گیمینگ 2023 ارزان است، بسیار مناسب بوده و آن را به بهترین صفحه کلید برای گیمرها با بودجه کم تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

Tsco TK 8029L

بهترین کیبورد گیمینگ تسکو

Tsco TK 8029L توسط شرکت تسکو ساخته شده و دارای 126 کلید است. این کیبورد گیمینگ به صورت سیمی طراحی شده و با استفاده از پورت USB به دستگاه متصل می‌شود. همچنین دارای 12 کلید میانبر برای افزایش سرعت کارها است.

این محصول که بهترین کیبورد گیمینگ تسکو شناخته می‌شود، دارای سیستم بک‌لایت یا نور پس‌زمینه کلیدها بوده و مناسب افرادی است که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید یک کیبورد گیمینگ پرداخت کنند و در عین حال،‌ از قابلیت‌های خوبی برخوردار شوند.

طول کابل این صفحه کلید تسکو 1.8 متر است و به‌راحتی بر روی سیستم عامل‌ها نصب شده و به نرم‌افزار خاصی نیاز ندارد. جک که زیر کیبورد طراحی شده ارتفاع آن را افزایش داده و حالتی نرمال و مناسب برای قرار گیری دست را فراهم می‌کند.

کلیدهای این کیبورد گیمینگ تا هزار بار ضربه‌پذیر هستند. یکی از ضروری‌ترین نکات که باید در هر کیبوردی گنجانده شود، حروف حک شده فارسی است که خوشبختانه در این محصول نیز به کار گرفته شده است. در سمت راست این صفحه کلید، کلیدهای ارقام و عملیات ساده ریاضی گنجانده شده است تا در محاسبات ساده ریاضی پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

همچنین این کیبورد در قسمت کلیدهای تابعی از کلیدهای مولتی مدیا برای عقب و جلو کردن آهنگ‌ها و ارسال ایمیل و … بهره برده است. این کیبورد از استاندارد مقاومت در مقابل گرد و غبار و نفوذ مایعات برخوردار است، ولی ضد آب نیست. کیبورد تسکو مدل TK8029L که بهترین کیبورد گیمینگ 2023 بوده، انتخابی عالی برای استفاده روزمره و گیمینگ با کامپیوتر است.

Tsco GK 8130

بهترین کیبورد گیمینگ تسکو
بهترین کیبورد گیمینگ تسکو

Tsco GK 8130 هم محصول دیگری است که در لیست بهترین کیبورد گیمینگ 2023 قرار می‌گیرد. بدنه‌ این محصول از ترکیب پلاستیک و آلومینیوم ساخته شده و وزن آن  به ۶۶۰ گرم می‌رسد که بین کیبورد‌های ۱۰۰ درصدی وزن نسبتا پایینی به حساب می‌آید.

بخش پشتی آن پلاستیکی است و در این قسمت شاهد بافت خاصی هستیم. بخش جلویی آن از آلومینیوم ساخته شده و کیفیت واقعا خوبی دارد. معمولا در کیبوردهای ارزان‌قیمت تماما از پلاستیک استفاده می‌شود ولی اینکه تسکو از آلومینیوم هم برای این محصول استفاده کرده، یک نکته‌ی مثبت برای آن محسوب می‌شود.

سیم کیبورد از جنس کنف است و کیفیت بسیار خوبی دارد و طول آن به حدود ۲ متر می‌رسد. همان‌طور که گفتیم، این کیبورد از نوع ۱۰۰ درصدی محسوب می‌شود و این یعنی از تمام ۱۰۴ کلید بهره می‌برد و چیزی حذف نشده است. در ضمن روی کلیدها شاهد حروف فارسی هم هستیم و این یعنی دیگر لازم نیست از برچسب‌های جداگانه برای این کار استفاده کنید. هر ردیف از کلید‌ها رنگ مخصوص به خود را دارند.

عمر سوئیچ‌های این کیبورد ۵۰ میلیون بار کلیک است و این یعنی با خیال راحت چند سال می‌توانید از کیبورد بهره ببرید. اگر به دنبال خرید یک کیبورد مکانیکی ارزان‌قیمت ولی باکیفیت هستید، این مدل که بهترین کیبورد گیمینگ تسکو است، کاملا شما را راضی نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

بهترین کیبورد گیمینگ 2022

Razer Huntsman V2

راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ 2023
راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ 2023

کیبورد Razer Huntsman V2 نیز باید در لیست راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ 2023 قرار بگیرد. این مدل سوئیچ‌های مکانیکی و بسیار نرم خطی اپتیکال دارد و طراحی آن بسیار شیک است. استراحت‌گاه مچی راحت و ارگونومیک این مدل نیز بسیار کارآمد است و تایپ بسیار بی‌صدایی دارد.

کیبورد گیمینگ Huntsman V2 که بهترین کیبورد گیمینگ ریزر محسوب می‌شود، یک دستگاه درجه یک است که البته قیمت آن نیز گویای پیشرفته بودن آن است. این کیبورد، فوق‌العاده واکنش‌پذیر و قابل‌برنامه‌ریزی است و کنترلی را در اختیار گیمرها قرار می‌هد که سال‌ها آرزویش را داشتند. سوئیچ‌های آنالوگ، میزان فشار قابل تنظیم دارند و حتی از دو عملکرد پشتیبانی می‌کنند.

اگر به سریع‌ترین نرخ پاسخگویی در بازی‌ها احتیاج دارید، سوئیچ‌های اپتیکال بهترین گزینه برای شما هستند. سوئیچ‌های خطی یا کلیکی اپتیکال نرخ نمونه‌برداری واقعی ۸ هزار هرتزی دارند و می‌توانند سریع‌تر از هر کیبورد گیمینگ دیگری در بازار باشند.

سوئیچ‌های این کیبورد نسبت به دیگر کیبوردهای مکانیکی بازار سریع‌تر و روان‌تر هستند. به‌طوری که وقتی انگشتان‌تان را روی کلیدها فشار می‌دهید، حس خوبی به‌شما منتقل خواهد شد. استحکام این کلیدها نیز بسیار مناسب است و سازنده ادعا می‌کند مقاومت آن‌ها ۱۰۰ میلیون بار فشار است. این دو برابر عمر مفید دکمه‌ها در سوئیچ‌های مکانیکی خواهد بود.

بدنه این کیبورد آلومینیومی است و فومی که در داخل آن تعبیه شده، جلوی سروصدای اضافی را می‌گیرد. علاوه‌براین، پشتیبانی از نور پس زمینه RGB نیز در این کیبورد به بهترین شکل ممکن ارائه شده است تا آن را با ستاپ خود هماهنگ کنید.

SteelSeries Apex Pro TKL Wireless

راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ 2023

استیل سریز را می‌توان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان کیبورد گیمینگ و حرفه‌ای دانست که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی تولید و در بازار عرضه می‌کند. کیبورد Apex Pro TKL بهترین کیبورد گیمینگ 2023 استیل سریز شناخته می‌شود.

این محصول با استفاده از سوئیچ های مکانیکی تولید شده و قابلیت تنظیم آن باعث شده برای هر کلید بتوانیم سرعتی 8 برابر را تجربه کنیم. همچنین 5 برابر نسبت به سایر سوئیچ‌ها سریع‌تر تحریک می‌شود و می‌توان اطلاعات بازی‌ها و برنامه‌ها را به صورت مستقیم بر روی صفحه نمایش هوشمند این محصول مشاهده کرد.

در کنار این ویژگی‌ها، استفاده از قاب تولید شده با آلومینیوم هواپیما سری 5000 باعث شده تا این محصول یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ 2023 معرفی شود و بتوانید انتظار عملکرد قوی از لحاظ بدنه داشته باشید. یک قطعه برای استراحت مچ دست در این محصول به صورت مغناطیسی تعبیه شده که می‌تواند به شما کمک کند تا برای ساعت‌ها بدون احساس ناخوشایند از کیبورد استیل سریز استفاده کنید.

Apex Pro یکی از پیشرفته‌ترین کیبوردهای مکانیکی بازار است که می‌توان نسبت به تنظیم حساسیت‌ها در آن اقدام کرد. برای بازی، کار یا سایر موارد می‌توانید به خوبی این کیبورد را مورد استفاده قرار دهید.

یکی از خصوصیات بسیار حرفه‌ای که در مورد کیبورد Steelseries APEX PRO TKL می‌توان بیان کرد، امکان بالا بردن سرعت لمس هر دکمه است که باعث شده بهترین کیبورد گیمینگ 2023 باشد.

شما می‌توانید با استفاده از این کیبورد تمام کارهای خود را انجام دهید و این کالا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای انجام بازی، تایپ و توسعه نرم افزاری باشد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های کیبورد Steelseries APEX PRO TKL را می‌توان امکان مشاهده تنظیمات و اطلاعات بازی‌ها از طریق صفحه نمایش روی کیبورد دانست. در واقع این کار باعث می‌شود از کیبورد خود بهترین استفاده را داشته باشید.

سوئیچ‌های استفاده شده در این صفحه کلید از نوع مکانیکال omnipoint هستند که این نوع سوئیچ‌ها برای اولین بار در سال 2019 توسط استیل سریز معرفی و مورد استفاده قرار گرفتند. مزیت فوق‌العاده این سوئیچ‌ها سرعت پاسخ‌گویی فوق‌العاده سریع‌تر و طول عمر دو برابری نسبت به سوئیچ‌های متداول دیگر مثل Cherry MX و سایر سوئیچ‌ها است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بهترین مادربرد گیمینگ در بازار ایران

Logitech G Pro X

بهترین کیبورد گیمینگ 2023
بهترین کیبورد گیمینگ 2023

این محصول یک کیبورد گیمینگ حرفه‌ای تمام عیار است. کیبورد گیمینگ G Pro  اولین کیبورد از سری G کیبوردهای لاجینک است که پسوند حرفه‌ای بودن (Pro) را دارد. این کیبورد براساس استانداردهای معتبرترین مسابقات گیمینگ در سطح بین‌المللی طراحی شده است.

سوییچ‌های کیبورد G Pro مکنیکال از نوع Romer-G Tactile هستند. این سوییچ‌ها کارایی فوق‌العاده بالایی دارند. از لحاظ سرعت پاسخگویی و دقت عملکرد سوییچ‌های G Pro در میان بهترین‌های بازار قرار می‌گیرد.

سوییچ‌های Romer-G جهت اتصال به برد کیبورد، از پین‌های دوگانه استفاده می‌کنند. پین‌های دوگانه اطمینان در انتقال دستور مورد نظر را فراهم می‌کنند. این ویژگی از خطاهایی مانند انتقال اطلاعات بیش از یک بار جلوگیری می‌کند.

مهندسان طراحی کیبورد G Pro در تست‌های این کیبورد به طول عمر ۷۰ میلیون ضربه دست یافته‌اند و عدد ۷۰ میلیون، کم‌ترین مقدار عمر سوییچ‌ها است. یعنی طول عمر کلیدهای G Pro بالای ۷۰ میلیون ضربه است.

قیمت کیبورد گیمینگ Logitech G Pro X برای تمام کاربران مناسب نیست؛ اما اگر توانایی پرداخت آن را داشته باشید، هرگز از خرید آن پشیمان نمی‌شوید.

Rollover بودن کلیدهای کیبورد گیمینگ G Pro به معنی این است که گیمر در یک لحظه، هر تعداد کلید را که همزمان فشار دهد، G Pro بدون هیچ به هم زدن ترتیبی همه دستورات را با همان ترتیبی که فشار داده شده‌اند، انجام می‌دهد.

این بهترین کیبورد گیمینگ 2023 ، قابلیت شخصی سازی کلیدها را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد. در بعضی بازی‌ها به علت استفاده از کلیدهای دور از هم شاید در فشار دادن کلیدها دقیق نباشیم و کلید سمت راستی یا پایینی کلید مورد نظر را فشار دهیم. به خاطر شایع بودن این مشکل در بین گیمرها در بازی‌های مختلف می‌توان کلیدهای اضافی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرند را توسط نرم افزار G HUB غیر فعال کرد.

جمع‌بندی

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به گیم و بازی کردن علاقه دارند و حتی به صورت حرفه‌ای آن را دنبال می‌کنید، پس می‌دانید که صفحه کلیدی که برای کارهای عادی مانند چک کردن ایمیل و نوشتن مقالات و … مورد استفاده قرار می‌گیرد مناسب بازی نیست. بنابراین اگر در مورد بازی جدی هستید، بهتر است از بین مدل‌هایی که در راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ 2023 معرفی کردیم، مدلی مناسب را برای خود انتخاب کنید. اگر قیمت کیبورد گیمینگ از نظر شما بالاست می‌توانید Roccat Magma را انتخاب کنید که به‌عنوان بهترین کیبورد گیمینگ ارزان قیمت معرفی کردیم.

سوالات متدول

یک کیبورد گیمینگ خوب چه مزایایی دارد؟

تایپ کردن با کیبوردهای گیمینگ به دلیل مکانیکی بودن دکمه‌ها لذت‌بخش‌تر است و انگشتان کمتر خسته می‌شوند. این ویژگی برای گیمرها اهمیت بیشتری دارد. دوام و کیفیت ساخت کیبورد گیمینگ نیز بهتر است. علاوه‌براین، کیبوردهای گیمینگ سرعت پاسخگویی بالا و تاخیر ناچیزی دارند. وجود دکمه‌های اضافی و کاربردی هم کار گیمرها را راحت‌تر کرده است.

بهترین کیبورد گیمینگ ریزر کدام است؟

Razer Ornata V3 با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند بهترین کیبورد گیمینگ ریزر باشد. Razer Huntsman V2 نیز مدل دیگری است که ارزش خرید بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

از نظر شما بهترین کیبورد گیمینگ 2023 کدام مدل است؟ لطفا نظرات خود را در مورد کیبوردهای گیمینگ و ویژگی‌های مهم آنها در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر