;
coinex

بهترین گوشی های گیمینگ 2022 [فهرست گوشی های جدید مخصوص بازی]

امروزه که بازی‌های اینترنتی در سراسر جهان رایج شده است، افراد به دنبال این هستند که با گوشی بازی کنند. ما در این مقاله، بهترین گوشی های گیمینگ 2022 را بررسی می‌کنیم.

بهترین گوشی های گیمینگ 2022 شامل موارد بسیار زیادی می‌شود. همان طور که می‌دانید، در عصر حاضر بازی‌های اینترنتی به‌وفور یافت می‌شود. این بازی‌ها روزبه‌روز به قابلیت‌های خود اضافه می‌کنند و موجب شده که افراد زیادی به آنها روی آورده‌اند.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌‌دهند که در سال جاری، یعنی سال 2022 هم با شمار وسیعی از گوشی‌های گیمینگ روبرو باشیم. این یک خبر خوش برای گیمرهاست.

ازآنجا که بازی کردن با سیستم و یا لپ‌تاپ با مشکلاتی همراه است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با گوشی به بازی کردن بپردازند. این امر باعث می‎شود که بازیکنان تا حد زیادی احساس راحتی کنند.

علاوه بر این، آن‌ها این امکان را دارند که در همه مکان‌ها و زمان‌ها به بازی کردن خود ادامه دهند. این موضوعات باعث شده که استفاده از آن‌ها روزبه‌روز بیشتر شود.

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، استفاده از گوشی موبایل به‌جای کامپیوتر و لپ‌تاپ در بین گیمرها محبوبیت بیشتری دارد. در ادامه، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب خواهید کرد که بسیار مفید هستند. پس تا انتها با تکراتو همراه شده و از این اطلاعات استفاده کنید.

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که گوشی‌های زیادی در سال 2022 در بازار عرضه می‌شوند و این امر باعث شده که بسیاری از گیمرها منتظر این گوشی‌ها باشند اگر شما نیز تمایل به شروع بازی‌های اینترنتی دارید و نمی‌خواهید تا حد زیادی برای آن‌ها هزینه کنید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ میان‌رده و ارزان‌قیمت بیندازید. این لیست می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

از سوی دیگر، برای اطلاع از بهترین گوشی های گیمینگ 2022 خوب است بدانید که اگر بودجه شما محدود است و تنها تا قیمت خاصی را می‌توانید برای این گوشی‌ها پرداخت کنید، لیست بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان را ببینید. این لیست به شما کمک می‌کند که هزینه خود را برای این تلفن‌های همراه تنظیم نمایید.

اگر هم برند خاصی را در نظر دارید، بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند. علاه بر این، اگر هم برند سامسنوگ را در نظر دارید، می‌توانید بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ را مشاهده نمایید.

احتمالاً بسیاری از شما بازی Snake را در گوشی‌های نوکیا امتحان کرده و برای بزرگ‌تر شدن مار تلاش کرده‌اید. از همان زمان بسیاری از افراد در آرزوی گوشی‌ها و بازی‌های مدرن‌تری بودند.

امروزه گوشی‌های بسیاری در بازار عرضه شده‌اند که آن‌ها را به بهترین‌ها تبدیل کرده است. این امر موجب شده که قدرت تلفن‌های همراه مدرن بیشتر از قبل شده و بهترین گوشی های مخصوص بازی در سال 2022 طرفداران زیادی دارند.

بازی‌هایی مانند فورت نایت و کال آف دیوتی محبوبیت بسیار زیادی دارند. در نتیجه استفاده فراوان افراد از این بازی‌ها، مشاهده کرده‌ایم که اهمیت گوشی‌ها بیش‌ازپیش شده است.

در بازار عصر حاضر، گوشی‌های فوق‌العاده‌ای از شرکت‌‎های اپل و سامسونگ وجود دارد که تنها مخصوص بازی طراحی شده‌اند. این موارد که جزء بهترین گوشی های گیمینگ 2022 می‌شوند، محبوبیت زیادی دارند. با استفاده از این گوشی‌ها، شما می‌توانید تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از بازی کردن داشته باشید.

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

بهترین گوشی‌های مخصوص بازی در سال 2022 کدامند؟

گوشی های شیائومی مخصوص بازی و سایر برندها، از قابلیت‌های سخت‌افزاری بی‌نظیری برخوردار هستند که به بازی کردن بهتر شما کمک بسزایی می‌کنند. این دستگاه‌ها غالباً رم و پردازنده قوی دارند که موجب افزایش کیفیت بازی شما می‌شود. درنتیجه این امر، موجب می‌شود که گوشی‌ها همیشه به‌روز بمانند و بعد از مدت کوتاهی بلااستفاده نشوند.

اگر قصد دارید بازی خود را با بالاترین سطح و کیفیت انجام دهید، این مقاله به شما کمک شایانی می‌کند. به یاد داشته باشید که مشخصات گوشی برای نشان دادن کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

البته به این بستگی دارد که شما قصد دارید چه بازی را روی آن اجرا کرده و هیچ مشکلی نداشته باشید. برای مثال، اگر به بازی‌های معمایی و پازل علاقه دارید، نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین برای گوشی‌های بسیار باکیفیت نخواهید داشت.

در بخش زیر، لیستی از جدیدترین گوشی های گیمینگ در سال 2022 را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید هر نوع بازی را روی این گوشی‌ها اجرا کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

در پست اینستاگرام زیر نیز می‌توانید فهرست بهترین گوشی های گیمینگ 2022 را به طور خلاصه مرور کنید:

برای چند دقیقه این لیست را مطالعه فرمایید و تصمیم بگیرید که کدام یک از موارد زیر را برای بازی خود نیاز دارید. در این لیست، می‌توانید تمام اطلاعات موردنیاز از بهترین گوشی های گیمینگ 2022 را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی های میان رده 2021

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

راگ فون 5 ایسوس

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.78 اینچ (1080 در 2448 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (64/13/5) ؛ سلفی 24 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm Snapdragon 888 (پنج نانومتر) همراه با رم 8/ 12/ 16 گیگابایت
  • باتری: 6000 میلی آمپر ساعت

گوشی راگ فون 5 ایسوس یکی از جدیدترین گوشی های گیمینگ در سال 2022 است که طرفداران بسیاری دارد. ممکن است این گوشی از نظر شما جذابیت ظاهری بالایی نداشته باشد، اما هدف ما که بازی است را به‌خوبی برآورده می‌سازد.

مهم‌ترین اولویت ما از معرفی این گوشی‌ها تنها بازی کردن است و هر ویژگی که این قابلیت را برای ما آسان‌تر کند، مورد قبول قرار می‌گیرد. این گوشی با صفحه‌نمایش 144 هرتزی و باتری 3000 میلی‌آمپری، بهترین گوشی را به وجود می‌آورد و شما می‌توانید برای مدت طولانی‌تری به بازی کردن بپردازید.

پردازنده عالی و رم 16 گیگابایتی نیز موجب ارتقا دادن بازی شما می‌شود. این گوشی را می‌توان یکی از پرچمداران گیمینگ به شمار آورد. این تلفن فوق‌العاده با سیستم خنک‌کننده خود، موجب می‌شود که شما در بازی کردن موفق‌تر شوید.

با این‌که این موضوع هیچ ربطی به بازی ندارد، اما راگ فون 5 ایسوس دوربین‌های بسیار خوبی هم دارد که برای این گوشی مخصوص بازی کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد.

تنها شکایت و انتقادی که از این گوشی می‌توانیم داشته باشیم، اندازه و وزن آن است. این گوشی با ضخامت 10.3 میلی‌متر و وزن 238 گرم، کمی سنگین به نظر می‌رسد که بازی کردن را برای برخی از افراد دچار مشکل می‌کند.

به‌طورکلی، این گزینه را می‌توان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2022 به شمار آورد که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای به کاربران ارائه می‌دهد. اگر شما قصد بازی کردن را دارید، می‌توانید از این تلفن همراه استفاده کرده و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی گیمینگ تا 15 میلیون تومان

بهترین گوشی های 2022

رد مجیک 6S

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.8 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (64/8/2) ؛ سلفی 8 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM8350 Snapdragon 888+ 5G همراه با رم 12/ 16 گیگابایت
  • باتری: 5050 میلی آمپر ساعت

گوشی جذاب رد مجیک 6S نیز یک گوشی جدید گیمینگ محسوب می‌شود که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. این گوشی با عملکرد عالی که دارد، توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. نمایشگر آن 6.8 اینچی و 400 هرتزی، قضایی عالی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد عقیده دارند که رد مجیک 6S توانسته رکورد راگ فون 5 از برند ایسوس را نیز بشکند. اگرچه ممکن است تفاوت‌های زیادی در آن‌ها مشاهده نکنید. این گوشی با عملکرد خوبی که دارد، بهترین تجربه را از بازی برای گیمرها فراهم می‌کند.

این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 888 و رم 12 یا 16 گیگابایتی و همچنین فضای ذخیره 256 گیگابایتی، تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. نکته جالب‌توجه درباره رد مجیک 6S این است که دارای یک سیستم خنک‌کننده بوده که موجب می‌شود گوشی شما هنگام بازی و استفاده طولانی‌مدت آسیب نبیند. تمام ویژگی‌هایی که ذکر کردیم و در ادامه می‌گوییم، موجب شده که این دستگاه به یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2022 تبدیل شود.

علاوه بر موارد ذکرشده، این دستگاه ویژگی‌های زیاد دیگری نیز دارد که موجب افزایش محبوبیت آن شده است. البته نباید فراموش کرد که ظاهر این تلفن ممکن است کمی خسته‌کننده به نظر برسد و همچنین شما این امکان را ندارید که لانچر اصلی صفحه را تغییر دهید.

دوربین سه‌گانه پشتی این دستگاه تقریباً مانند Red Majic 5S بود و تغییر چندانی در این زمینه مشاهده نمی‌شود. البته این مورد برای کسانی که می‌خواهند با این گوشی عکاسی کنند، کاملاً کافی است.

اگر از دوربین‌ها بگذریم، به نمایشگر آن می‌رسیم که برای بازی کردن کاملاً مناسب است. این ویژگی‌هایی که ذکر کردیم به شما کمک می‌کنند که بدانید این دستگاه را می‌توان یکی از بهترین گوشی های میان رده گیمینگ سال 2022 دانست.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

بهترین گوشی برای پابجی (PUBG Mobile)

ZTE اکسون 30 اولترا

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.67 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (64/64/64/8) ؛ سلفی 16 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (پنج نانومتر) همراه با رم 8/ 12 گیگابایت
  • باتری: 4600 میلی آمپر ساعت

گوشی ZTE اکسون 30 اولترا یکی دیگر از بهترین گوشی های مخصوص بازی در سال 2022 به شمار می‌رود که از برند ZTE ساخته شده است. ممکن است بسیاری از شما عزیزان نام این برند را نشنیده باشید، اما خوب است بدانید که این شرکت گوشی‌های بسیار خوبی در حوزه گیمینگ ارائه می‌دهد.

این دستگاه با ضخامت 8 میلی‌متری و وزن 188 گرمی، نسبت به سایر تلفن‌های همراهی که ذکر کردیم، سبک‌وزن‌تر است. با‌این‌وجود، ویژگی‌های خوبی دارد که آن را به یک گوشی قابل‌قبول تبدیل کرده است.

این دستگاه که یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2022 محسوب می‌شود، مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 و رم 8 یا 12 گیگابایت است. همچنین فضای ذخیره آن 256 گیگابایت بوده که به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌ها و بازی‌های زیادی را در آن نصب و اجرا کنید. همچنین با نمایشگر 6.67 اینچی نرخ نوسازی 144 هرتزی و نرخ نمونه لمسی 300 هرتزی می‌تواند تجربه بی‌نظیری از بازی را به شما ارائه دهد.

به‌جز ویژگی‌هایی که به بازی مربوط می‌شوند، این گوشی ویژگی‌های خوب دیگری نیز دارد. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به شارژ سریع 65 واتی و دوربین چهارگانه آن اشاره کرد.

این دوربین متشکل از سه دوربین 64 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی است. همه این ویژگی‌ها در کنار قیمت مناسب، این گوشی را به یکی از بهترین گوشی های میان رده گیمینگ سال 2022 تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

گوشی گیمینگ ردمی K40 شیائومی (Xiaomi Redmi K40)

گوشی سامسونگ گلکسی A13 فایوجی (Galaxy A13 5G)

آیفون 13 پرو مکس

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.7 اینچ (1284 در 2778 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (12/12/12) ؛ سلفی 12 مگاپیکسل
  • سخت افزار: اپل A15 Bionic (5 نانومتر) همراه با رم 6 گیگابایت
  • باتری: 4352 میلی آمپر ساعت

گوشی آیفون 13 پرو مکس یکی از جدیدترین گوشی های گیمینگ در سال 2022 است که هرگاه سخن از بازی‌های اینترنتی می‎شود، این دستگاه در میان تمام مدل‌ها می‌درخشد. لازم به ذکر است که این تلفن همراه، از بسیاری از گوشی های گیمینگ سامسونگ و شیائومی هم بهتر عمل می‌کند.

تراشه 5 نانومتری آیفون 3 پرو مکس، یکی از بهترین و قوی‌ترین چیپست‌های موجود در بازار شناخته می‌شود که تاکنون وجود داشته است. این ویژگی‌ها باعث شده که آن را یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2022 بدانیم و افراد زیادی به خرید آن روی بیاورند.

عملکرد این تلفن به‌قدری بالاست که می‌تواند هر کاری را در کمترین زمان و بدون هیچ‌گونه تأخیری انجام دهد. این امر موجب شده که برای بازی یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار رود. یکی از نکات مهم درباره iPhone 13 Pro Max را می‌توان نمایشگر فوق‌العاده آن دانست. این صفحه‌نمایش با قدرت و کیفیت بی‌نظیری که دارد، بازی را تا حد زیادی جذاب به نظر می‌رساند.

همچنین این محصول از برند آیفون یکی از بهترین مواردی است که نمایشگر را با نرخ نوسازی 120 هرتزی ارائه می‌دهد. این امر موجب می‌شود که نسبت به سایر رقبا موفقیت بیشتری کسب کند. یکی دیگر از مهم‌ترین و جالب‌ترین ویژگی‌های این دستگاه، فضای ذخیره آن است.

شما می‌توانید از حافظه یک ترابایتی این تلفن بهره‌مند شوید. بدین ترتیب، می‌توانید مجموعه گسترده‌ای از بازی‌ها و نرم‌افزارها را در گوشی خود ذخیره کنید. علاوه بر این، عمر باتری آن نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد و شما این امکان را دارید که برای مدت‌زمان طولانی از آن استفاده کنید. البته قیمت این گوشی به نسبت زیاد است.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو (Galaxy A12 Nacho)

مقایسه هوآوی پی 50 با شیائومی می 11 اولترا

گلکسی S22 اولترا

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.8 اینچ (1440 در 3080 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (108/12/10/10) ؛ سلفی 40 مگاپیکسل
  • سخت افزار: اگزینوس 2200 همراه با رم 12/8 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

طراحی ظاهری این محصول (خمیدگی صفحه نمایش) و قلم اس پن ما را بیشتر به یاد سری نوت می‌اندازد اما سامسونگ مصرانه این گوشی را که از جمله بهترین گوشی های سامسونگ 2022 است، در سری S خود قرار داده است.

این گوشی نیز مانند دیگر محصولات سامسونگ با دو تراشه مختلف به بازار عرضه می‌شود که نسخه گلوبال آن اگزینوس 2200 است. این تراشه لیتوگرافی فوق‌العاده نازک و مدرن، 4 نانومتری بوده که باعث مصرف بسیار بهینه باتری و داغ شدن حداقلی گوشی می‌شود.

گوشی سامسونگ s22 اولترا نیز از بهترین صفحه نمایش خود یعنی Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده که از تمامی قابلیت‌های روز دنیا مثل +HDR10 پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش 6.8 اینچی، رزولوشن 3088×1440 پیکسل دارد و با تراکم پیکسلی بالای 500 پیکسل در هر اینچ، یکی از بهترین نمایشگرها را داراست.

دوربین‌های چهارگانه این محصول واید 108 مگاپیکسلی، اولتراواید 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی محصول نیز دارای لنز 40 مگاپیکسلی است.

پردازنده گرافیکی نیز در نسخه گلوبال Xclipse 920 است. اس ۲۲ اولترا در چهار نسخه با حافظه داخلی متفاوت (256،128، 512 و 1 ترابایت) و رم‌ 8، 12 و 16 گیگابایت در دسترس مشتریان قرار گرفته است. اگر شما گیمر هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را که از جمله بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022 است، خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی S21 اولترا

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.8 اینچ
  • تراشه: Exynos 2100 (پنج نانومتری) نسخه گلوبال/ اسنپدراگون 888 (پنج نانومتری) آمریکا، چین و کره جنوبی
  • رم: 12/ 16 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی سه‌گانه 108 + 10 + 12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 40 مگاپیکسلی

دستگاه سامسونگ گلکسی S21 اولترا یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2022 به شمار می‌رود که طرفداران بی‌شماری دارد. این تلفن را می‌توان یکی از خوش‌ساخت‌ترین و همچنین گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار دانست. همچنین این دستگاه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که موجب شده آن را به یک گوشی جدید گیمینگ و عالی تبدیل نماید.

شما با خرید این تلفن، از نمایشگر 6.8 اینچی و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهید بود. همچنین پردازنده آن نیز فوق‌العاده است که موجب افزایش عملکرد و سرعت دستگاه می‌شود.

با این ویژگی منحصربه‌فرد، Samsung Galaxy S21 Ultra به گزینه‌ای عالی برای بازی کردن و لذت بردن به شمار می‌رود. این گوشی با شارژ سریع 25 واتی به یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ تبدلی شده است؛ این بدان معنی است که شما می‌توانید 56 درصد از باتری خود را در عرض نیم ساعت پر کنید.

علاوه بر موارد ذکرشده، این گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی خود، به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی به عکاسی و فیلم‌برداری هم بپردازید. همان طور که مشاهده کردید، این گوشی برخلاف بسیاری از دستگاه‌هایی که تنها گزینه‌های مربوط به بازی را اولویت خود قرار می‌دهند، قابلیت‌های گسترده‌ای دارد که از همه جهات برای همه اشخاص مناسب است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هوآوی پی 50 با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه وان پلاس 9 پرو با گلکسی اس 21 اولترا

سامسونگ گلکسی Z Fold 3

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.2 اینچ/ 7.6 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 888
  • رم: 12 گیگابایت
  • باتری: 4400 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی سه‌گانه 12/ 12/ 12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 10 مگاپیکسلی / 4 مگاپیکسلی

سامسونگ گلکسی Z Fold 3 را می‌توان در لیست بهترین گوشی های سامسونگ 2022 به شمار آورد. این گوشی یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند تاشو است که به لطف داشتن قابلیت قلم S Pen، آن را به دستگاهی بسیار عالی برای نوشتن با دستخط خود تبدیل کرده است.

صفحه‌نمایش بزرگ 7.6 اینچی این گوشی تاشو به شما این امکان را می‌دهد که کارهای گسترده‌تری روی آن انجام دهید. هر دو صفحه‌نمایش این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی همراه، دوام بالای آن است. گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 نه‌تنها محکم‌تر از نمونه‌های دیگر است، بلکه در برابر آب هم کاملاً مقاوم است. پردازنده قوی را نیز به قابلیت‌های این گوشی تاشو اضافه کنید. اگرچه قیمت بالای آن همچنان آن را از سایر گوشی‌ها عقب‌تر نگه می‌دارد.

رد مجیک 6R

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.67 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 888 5G
  • رم: 6/ 8/ 12 گیگابایت
  • باتری: 4200 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی چهار‌گانه 64 + 8 + 5 + 2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسلی

دستگاه رد مجیک 6R را می‌توان یکی از ارزان‌ترین و درعین‌حال بهترین گوشی های گیمینگ 2022 در حال حاضر بازار به شمار آورد. اما این بدان معنی نیست که ویژگی‌ها و عملکرد آن کم باشد. این گوشی جدید گیمینگ با قابلیت‌های گسترده خود، از بسیاری از رقبای صلی خود ازجمله گوشی های شیائومی مخصوص بازی هم بهتر عمل می‌کند.

این دستگاه با صفحه‌نمایش 6.67 اینچی خود، کمی کوچک‌تر از رد مجیک 6S به نظر می‌رسد. همچنین رزولوشن آن به همان اندازه و 2400 × 1080 به همراه نرخ نمونه‌برداری لمسی 400 هرتز و نرخ نوسازی تصویر هم 144 هرتز است. ممکن است این میزان کمی کند به نظر برسد، اما هنوز هم از بسیاری از گوشی های گیمینگ سامسونگ هم بهتر است.

علاوه بر مواردی که گفتیم، این گوشی با تراشه اسنپدراگون 888 بسیار قدرتمند بوده و عملکرد خیلی خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین رم 6، 8 یا 12 گیگابایتی هم از سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلفن همراه است. باوجود همه مشخصاتی که گفتیم، این دستگاه فاقد سیستم خنک‌کننده است که موجب می‌شود تلفن خیلی سریع‌تر از حد انتظار داغ شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های منفی این تلفن همراه، باتری 4200 میلی‌آمپری آن است. بدین ترتیب، اگر شما نرخ نوسازی آن را از 144 به 90 هرتز کاهش دهید، می‌توانید در تمام طول روز از آن استفاده کنید.

باوجود همه مسائل گفته شده، این گوشی همراه قیمت کاملاً مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد که با ویژگی‌ها و کیفیت آن مرتبط است. به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین گوشی های گیمینگ 2022 آوردیم.

بیشتر بخوانید:

مقایسه وان پلاس 9 پرو با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه شیائومی ردمی نوت 10 با گلکسی A71

شیائومی 12 پرو

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.73 اینچ (1440 در 3200 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (50/50/50) ؛ سلفی 32 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 (چهار نانومتر) همراه با رم 8 و 12گیگابایت
  • باتری: 4600 میلی آمپرساعت

Xiaomi 12 Pro از صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با رزولوشن 3200 × 1440p، متریال E5 سامسونگ، LPTO نسل دوم، 552 PPI، روشنایی تمام صفحه تا 1000 نیت، حداکثر روشنایی 1500 نیت، پشتیبانی از نرخ refresh، پشتیبانی از 120 هرتز استفاده می‌کند.

نرخ نمونه برداری لمسی ده انگشتی 480 هرتز، و همچنین JNCD ≈ 0.43 △ E ≈ 0.4، دو سنسور نور محیط جلو و عقب، عمق رنگ 10 بیت و غیره نیز از مشخصات آن است.

Xiaomi 12 Pro نسخه پایدار MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌کند، مشاهده می‌شود که MIUI برای مدت طولانی صیقل داده شده است و نسخه جدید آن قادر به نصب پایدار بوده است.

Xiaomi 12 Pro از صفحه نمایش 2K + 120 هرتز استفاده می‌کند، رزولوشن پیش فرض 2K است، می‌توانید به طور خودکار رزولوشن را با توجه به صحنه تغییر دهید، موتور کیفیت تصویر اصلی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌شود، صفحه نمایش پویا، تماشای فیلم را برای ما راحت می‌کند. به جرات می‌توان این محصول فوق العاده را در زمره بهترین گوشی های 5G شیائومی قرار داد.

شیائومی پوکو X3 پرو

بهترین گوشی های گیمینگ 2022

  • نمایشگر: 6.67 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 860
  • رم: 6/ 8 گیگابایت
  • باتری: 5160 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی چهار‌گانه 64 + 13 + 2 + 2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 20 مگاپیکسلی

یکی دیگر از بهترین گوشی های مخصوص بازی در سال 2022 می‌توان به پوکو X3 پرو از برند شیائومی اشاره کرد. توجه داشته باشید که دستگاه شیائومی پوکو X3 پرو شاید جزء گوشی های شیائومی مخصوص بازی نباشد.

این در حالی است که آن بر اساس مشاهدات و مطالعات روی موفقیت Poco X3 NFC که یکی از جدیدترین گوشی های گیمینگ در سال 2022 برشمرده می‌شود، ساخته شده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلفن همراه، اسنپدراگون 860 آن بوده که با رم 6 یا 8 گیگابایتی خود، یک شاهکار محسوب می‌شود. همچنین این دستگاه با فضای ذخیره حداکثر 256 گیگابایتی همراه است.

از سوی دیگر، نمایشگر آن 6.67 اینچ با نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه لمسی 240 هرتزی ارائه می‌شود. این تلفن با قیمت مناسبی که دارد، یکی از بهترین گوشی های میان رده گیمینگ سال 2022 شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه گلکسی اس 21 با شیائومی می 11 اولترا

شما با خرید این تلفن همراه، از باتری فوق‌العاده 5160 میلی‌آمپری آن برخوردار می‌شوید که موجب می‌شود برای ساعت‌ها بدون وقفه و به‌راحتی به بازی کردن بپردازید. اگرچه شارژر این محصول با 33 وات، سریع‌ترین قابلیت را ندارد، اما هنوز هم گزینه خوبی در میان بهترین گوشی های گیمینگ 2022 به نظر می‌رسد.

شاید بسیاری از افراد گمان کنند که Poco X3 Proنسبت به برخی از بهترین گوشی های مخصوص بازی در سال 2022 جذاب نباشد؛ اما هنوز هم در مقایسه با گوشی‌های هوشمند مشابه در بازار، قابلیت‌های قابل‌قبولی به کاربران ارائه می‌دهد و همچنین موجب کاهش هزینه‌های آن‌ها می‌شود. به همین دلیل هم می‌توان آن را در لیست بهترین گوشی های مخصوص بازی در سال 2022 به شمار آورد.

سخن نهایی

بهترین گوشی های گیمینگ 2022 قابلیت‌های بسیاری را به کاربران ارائه می‌دهد که باعث شده اغلب گیمرها به دنبال خرید این تلفن‌های جذاب باشند. ما در این مقاله، به بررسی برخی از جدیدترین گوشی های گیمینگ در سال 2022 پرداختیم. اگر شما نیز به بازی‌های اینترنتی با تلفن همراه علاقه دارید، با مطالعه موارد بالا به‌راحتی می‌توانید گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: techadvisor، techradar

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های گیمینگ 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (14 نظر)

    گوشی های شیائومی درحال حاضر جایگزین های زیادی توی برند خودشون دارن..
    مثل x4 gt که پردازنده dimensity 8100 5g داره و صفحه ۱۴۴ هرتزی تازه برای برخی دوستان جک هندزفری هم پشتیبانی میکنه..
    و درضمن دلیل حضور x3 pro از رده خارج شده هم نمیدونم..؟!

    پاسخ

    کوسه سیاه رو چرا نزاشتین اونم خوبه

    پاسخ

    یاخداااا فقط اونی که میگه پوکو ایکس تری پرو بهتر از پوکو اف سه هستش😱.برادر چی میگی .

    پاسخ

    بنظرم من شما هیچ اطلاعاتی درباره موبایل ها نداری من تقریبا با تمام گوشی های لیست تون مخالف هستم بجز iPhone 13 pro max چون بهترین پردازنده دنیا رو داره ( حتی بهتر از اسنپ دراگون ۸ نسل ۱) ولی به دلایل زیر باهات مخالف هستم
    ۱: توی لیست گوشی هات حتی هیچکدومشون پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک نداشت و قویترین شون ۸۸۸ بود که این خیلی ناامید کننده بود و از تمام اینها که گفتی Poco f4 gt و mi 12 pro بالا تر بود و از لحاظ گیمینگ بودن کامل بلک شارک ۵ با اختلاف بهتر بود
    ۲: Poco x3 pro توی لیست بود اما Poco f3و Poco x4 pro نبود که این نشون میده که حتی یک سر هم به دیجیکالا نزدی که حتی از لحاظ قیمت هم متوجه بشی مثل جناب شاهین و عرفان که داره میگه f3 از x3pro بهتره که این هم نشون میده مشخصاتشون رو نمی‌دونن وگرنه فرق این دو رو میدونستم
    و دلایل خیلی زیاد دیگه مثل نبود iPhone se 2022 توی لیست که با وجود صفحه نمایش ضعیف تر اما قوی تر بودن پردازنده حداقل خیلی بهتر از pocox3 pro بود ولی توی لیست نبود به همین دلایل و دلایل دیگه به شما پیشنهاد میکنم اگر از چیزی اطلاعات کافی نداری لازم نیست مطلب بنویسی

    پاسخ

    سلام
    چرا همه میگی F3 با POCO X3 PERO
    چرا نمیکنی راگفون ۵ خدای جنگ اصلا بروسلی گنگش بالاس

    پاسخ

    آقای گرامی توی لیست دو تا از خدا های گیمینگ نبود لینوو لیژیون دوعل ۲ و بلک شارک ۵ پرو

    پاسخ

    پوکو ایکس تری پرو عالیه من ۷ ماه خریدم لگ و هنگش خیلی کمه خیلی از راضی ام

    پاسخ

    با سلام پوکو f3 که میگید
    اولا سیستم خنک کننده مایع نداره ولی ایکس تری پرو داره
    پوکو f3 فقط صفحه نمایش و پردازندش از پوکو x3 pro قویتره
    بقیه مشخصات پوکو f3 به هیچ وجه از پوکو x3pro بالاتر نیست در بقیه مشخصات پوکو ایکس تری پرو بالاتره مانند باتری و جک ۳.۵
    کیفیت صدای بلندگو ها و سیستم خنک کننده گیمینگ

    پاسخ

    poco f3 خنک کننده داره، شما درجریان نیستی، پشتشم پلاستیکی وبدون محافظ مثل x3pro نیست و یه سروگردن بالاتره و سری fپرچمدار پوکو است و سری x میانرده

    پاسخ

    Poco f3 خیلی بهتر از poco x3 pro هست چرا توی لیست نزاشتیدش

    پاسخ

    رفیق اولا که f3خییلی گرونتره و تو قیمت خودش رقیب های زیادی داره دوما اینکه بخاطر نداشتن جک ۳.۵ نمیشه گفت گوشی گیمینگی باشه

    پاسخ

    آخه کدام گوشی پرچمدار گیمینگ جک 3.5 میلمتری داره، این جک مال میانرده ها هست

    پاسخ

    پوکو F3

    شیائومی می 11 پرو

    و… از پوکو X3 تراشه بالاتری دارند پس بهتر هستند چطور X3 آمده ولی بقیه نیستند؟

    پاسخ

    پس بلک شارک 4 کجاس؟!

    پاسخ