coinex
راهنمای خرید تکراتو

ماجرای اختلال چند ساعته توییتر چه بود؟ ایلان ماسک از قوانین جدید خبر می‌دهد

پس از اختلال چند ساعته توییتر در روز شنبه ماسک از اعمال محدودیت‌های جدید برای کاربران جهت مقابله با داده‌کاوی گسترده و دستکاری سیستم خبر داده است.

از زمانی که ایلان ماسک اقدام به خریداری توییتر کرده، این شبکه اجتماعی با مشکلات مالی زیادی روبرو بوده و خرید تیک آبی یکی از گزینه‌هایی مدنظر مالک جدید جهت درآمدزایی بوده است. با اینکه هم‌اکنون تعداد کمی از کاربران این شبکه اجتماعی اشتراک 8 دلاری آن را خریده‌اند اما به نظر در راهکار جدید ماسک با اعمال محدودیت‌های جدید و ایجاد اختلال چند ساعته توییتر برای خواندن توییت‌ها کاربران باید برای خرید این اشتراک قانع شوند!

بیشتر بخوانید: امکان انتشار توییت‌های 25 هزار کاراکتری برای مشترکین توییتر بلو فراهم شد

اختلال چند ساعته توییتر برای خرید اشتراک بلو

ماسک در حساب توئیتر خود اعلام کرده که حساب‌های تایید شده امکان خواندن حداکثر روزی 6 هزار پست را دارند، از طرفی با محدودیت‌های ایجاد شده حساب‌های تایید نشده‌ای که فاقد تیک آبی هستند مجاز به خواندن تا روزی 600 پست خواهند بود و تعداد پست‌هایی که حساب های تایید نشده تازه تاسیس امکان خواندن در یک روز را دارند تنها 300 پست است.

اختلال چند ساعته توییتر

بنابراین از کاربرانی که در پی مشاهده محتوا در این پلتفرم هستند، درخواست شده که جهت برخورداری از یک حساب کاربری، ثبت‌نام کرده یا وارد یک حساب کاربری موجود شوند تا توئیت‌های مورد علاقه خود را مشاهده کنند. ماسک همچنین خاطرنشان کرده که اعمال این محدودیت‌ها به‌صورت موقت بوده و برای رسیدگی به استخراج داده و دستکاری‌های سیستمی انجام گرفته است.

البته ماسک فعلاً تاریخ مشخصی را جهت پایان این محدودیت مشخص نکرده است بااین‌حال توییتر اخیراً محدودیت‌های جدیدی را جهت جلوگیری از داده‌کاوی و استخراج اطلاعات از این شبکه اجتماعی در نظر گرفته است. این شبکه اجتماعی به‌تازگی مشاهده توییت بدون ثبت نام را نیز مسدود کرده که باعث اختلال چند ساعته توییتر نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اختلال چند ساعته توییتر و محدودیت‌های جدید آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر