;
coinex

وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان در بانک رفاه [+شرایط و نحوه پرداخت]

همزمان با پایان مرحله اول ثبت‌نام برای دریافت وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، روند پرداخت وام از سوی بانک رفاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه،‌ در حال حاضر که ثبت نام متقاضیان دریافت وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان که سهمیه سازمان تامین اجتماعی را داشتنند به اتمام رسیده، روند پرداخت وام به 38975 متقاضی واجد شرایط آغاز شده است. فرایند پرداخت این تسهیلات از خرداد ماه آغاز شده و در طی تیر ماه به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

این وام با کارمزد 4 درصد و مدت بازپرداخت 24 ماهه،‌ بدون نیاز به ضامن و از طریق گواهی کسر اقساط بوده و به‌صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی و کد رهگیری

شرایط دریافت وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری تداوم خواهد یافت و این تسهیلات از طریق فرآیند‌های حضوری و غیرحضوری به معرفی‌شدگان از سوی این سازمان پرداخت خواهد شد.

جزئیات وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان در بانک رفاه اعلام شد

بانک رفاه کارگران از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه نسبت به پرداخت تسهیلات به بیش از ۳۴ هزار نفر از بازنشستگانی متقاضی که در اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند، از طریق فرآیند غیرحضوری اقدام کرد.

خاطرنشان می‌شود، «دریافت مستمری از بانک رفاه کارگران»، «نداشتن سابقه چک برگشتی یا رفع سوءاثر نشده»، «نداشتن اقساط معوق» و «عدم دریافت تسهیلات مشابه و داشتن مانده بدهکار در سرفصل مد نظر»، شرایط لازم به منظور دریافت این تسهیلات هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شرایط دریافت وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر