;
coinex

درباره بروکر آمارکتس از سیر تا پیاز

آمارکتس یک بروکر است که با ارائه خدمات کارگزاری در آمریکای لاتین، آسیا و کشورهای مستقل مشترک المنافع، بر ارائه خدمات با کیفیت بالا و پشتیبانی جامع به مشتریان خود تمرکز دارد. آمارکتس یک سامانه بسیار ایمن معاملاتی است که چند سالی است معامله گران ایرانی را نیز در سایت خود پشتیبانی می کند و روزبه روز بر اعتبار و شهرت آن در میان کاربران ایرانی افزوده می شود. در این مطلب به طورکامل به معرفی و آموزش بروکر آمارکتس، انواع حساب آمارکتس و روش‎های پرداخت آمارکتس و مزایا و معایب بروکر آمارکتس می پردازیم. پس اگر تصمیم دارید که از این بروکر استفاده کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بروکر آمارکتس چیست؟

AMarkets یا آمارکتس یکی از بروکر های معتبر جهانی فارکس می باشد. آمارکتس یک کارگزار پیشرو و معتبر فارکس و CFD است که بهترین شرایط معاملاتی را ارائه می دهد. و دارای سال‎ها سابقه فعالیت می‎باشد. آمارکتس تحت مالکیت انحصاری یک مرد بسیار باهوش، (آقایArun Grover M.D) است. وی دفتر مرکزی خود را در Panchkula، در ایالت هاریانا هند راه اندازی کرد و آن را اداره می کند.

پلتفرم های معاملاتی

پلتفرم معاملاتی ابزاری است که در آن می‌توانید معاملات را تنها با چند کلیک روی دستگاه خود، در هر زمان و هر کجا که بخواهید، انجام دهید.

بدین وسیله، آمارکتس علاوه بر متاتریدر4، متاتریدر5 و اپلیکیشن AMarkets، امکان دانلود متاتریدر 4 آمارکتس برای ویندوز را نیز فراهم کرده است و پیشنهاد می کند. پس از ثبت نام در این کارگزاری می‎توان از قسمت پیشخوان پنل کاربری خود هر کدام از این پلتفرم های معاملاتی را دانلود نمود. کافیست با ورود به کابین شخصی AMarkets موارد گفته شده را دانلود کنید.

مزایا بروکر آمارکتس

  • عدم گزارش شکایت جدی کاربران ایرانی از آمارکتس
  • واریز و برداشت ریالی
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • بونوس و طرح‌های تشویقی مناسب
  • فرآیند افتتاح حساب سریع و آسان
  • خوشنامی این بروکر در ایران
  • دارای 15 سال سابقه فعالیت
  • پشتیبانی از کیف پول وب مانی

معایب بروکر آمارکتس

  • عدم نظارت تحت رگولاتوری معتبر
  • اسپرد بالا در حساب فیکس (3 پیپ برای یورو / دلار!)
  • عدم ارائه حساب سِنتی به مشتریان تازه کار

انواع حساب در بروکر آماکتس

به غیر از حساب دمو فارکس و حساب بیتکوین، این کارگزار حساب‎های ECN ، Fixed و Standard را ارائه می دهد:

حساب Fixed

در حساب ثابت سرعت انجام معاملات بسیار بالا است. برای ایجاد حساب Fixed در حساب بروکر آماکتس محدودیتی وجود ندارد.  در هنگام ایجاد آن کمیسیونی از شما دریافت نمی شود، اما اسپرد در حساب ثابت نسبت به حساب های دیگر بیشتر است.

حساب استاندارد Standard Account

با هر مقدار سرمایه شما می توانید این حساب را ایجاد نمایید. برای اینکه یک حساب استاندارد در AMarkets باز کنید. حداقل سپرده فقط 100 دلار و بدون کمیسیون است.

حساب Ecn account

برای ایجاد این حساب ecn آمارکتس باید حداقل 500 دلار سرمایه در بروکر آماکتس داشته باشید. حساب Ecn بر خلاف حساب ثابت و استاندارد کمیسیون از سرمایه گذار دریافت می کند، که میزان کمیسیون 5 دلار به ازای هر لات می باشد.

روش های پرداخت آمارکتس

وب مانی

وب مانی یکی از خدمات عمده کیف پول آنلاین است که بسیاری از مردم برای ارسال پول در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. به همین دلیل، امروزه تعداد زیادی کارگزار فارکس از وب مانی استفاده می‎کنند. مانند سایر خدمات پرداخت آنلاین امروزه، وب مانی توسط برنامه های تلفن همراه برای کارآمدتر کردن تراکنش ها پشتیبانی می شود.

 Wire Transfer

انتقال وجه الکترونیکی فوری یا Wire Transfer بهترین راه برای انتقال پول بین حساب‌ های بانکی است و تنها اشکال این روش، هزینه های آن است. رایج ترین روش پرداخت است. تقریباً تمام بروکرها در جهان این روش را در سرویس خود ارائه می دهند. دلیل آن این است که انتقال وجه الکترونیکی فوری اساساً روش انتقال قدیمی بین بانک‌ها در سراسر جهان است. بنابراین، امن بودن این روش تضمین شده است. این واقعا به معامله گرانی که از روش‎های پرداخت شخص ثالث اجتناب می کنند یا کارت اعتباری ندارند کمک می کند.

 Skrill

اکثر کارگزاران فارکس اسکریل را به عنوان یک گزینه خدمات پرداخت آنلاین ارائه می دهند. تراکنش های سریع، آسان و مطمئن از دلایل اصلی استفاده معامله گران از این روش است. معامله گران می توانند از اسکریل برای تأمین مالی حساب های تجاری خود با کارت های پرداخت، حواله های بانکی یا مستقیماً از یک حساب کیف پول الکترونیکی اسکریل استفاده کنند.

 Neteller

مانند پی پال، نتلر یکی از محبوب ترین خدمات پرداخت آنلاین امروزی است. با توجه به این محبوبیت، تقریباً همه کارگزاران فارکس نتلر را به عنوان روش پرداخت برای واریز وجه و برداشت مشتریان خود می پذیرند. اگرچه سیستم نتلر تقریباً در سراسر جهان در دسترس است، اما همچنان محبوبیت خاصی در اروپا دارد.

FasaPay

فساپی که به عنوان یک پرداخت الکترونیکی برای معامله گران خرده فروشی فارکس شناخته می شود، هزینه زیادی نیاز ندارد و به آن مزیت رقابتی در میان سایر پرداخت های الکترونیکی در صنعت کارگزاری فارکس می دهد. تسهیل فرآیند نیز به عنوان یکی از مزایای آن مشخص شده است.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد اینکه بروکر آمارکتس چیست؟ انواع حساب در بروکر آمارکتس و اینکه چگونه این بروکر در بین ایرانیان محبوبیت دارد صحبت کردیم. همانطور که می دانید هر پلتفرمی علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز می باشد که از اصلی ‎ترین معایب کارگزاری های آنلاین امروزی و همچنین معایب بروکر آمارکتس نبود نظارت رگولاتوری معتبر است. اما این بروکر دارای سال‎ها سابقه ارائه خدمات می باشد. می توانید در آمارکتس با انجام معاملات برنامه ریزی شده و داشتن دانش کافی سودآوری خود را افزایش دهید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر