;
coinex

مدیرعامل جدید سرآوا معرفی شد

مدیرعامل جدید سرآوا معرفی شد. با ادامه روند تغییرات در این شرکت سرمایه‌گذاری، حال سرآوا مدیرعامل جدید خود را معرفی کرد تا گام‌های محکمی در حوزه تجارت بردارد.

فرزین فردیس عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران، به‌عنوان مدیرعامل جدید سرآوا معرفی شد. شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا از زمستان 1401 روند تغییرات در بتن شرکت خود را آغاز کرد و این تغییرات در نهایت به تغییر مدیرعامل ختم شد. گفتنی‌ست که فرزین فردیس دانش آموخته مهندسی برق و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (MBA) در دانشگاه صنعتی شریف بوده و سوابق کاری مهم دیگری در شرکت‌های پارس سامان و صباسل آریا داشته است.

بیشتر بخوانید: شهر سلام در قم برای استقرار دانش‌بنیان‌ها ایجاد می‌شود

مدیرعامل جدید سرآوا منصوب شد

«فرزین فردیس» عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا انتخاب شد. پیش از این علی‌‌‌ فیاض‌‌‌بخش مدیرعامل این شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه استارت‌آپی کشور بود. فرزین فردیس در کارنامه کاری خود عضویت در هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران و عضویت در هیات مدیره شرکت‌های پارس سامان و صباسل آریا را دارد.

مدیرعامل جدید سرآوا منصوب شد

او دانش آموخته مهندسی برق و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف است. تغییرات جدی در سرآوا از زمستان سال گذشته شروع شد، زمانی که بعد از سال‌ها دوری سعید رحمانی، پایه‌‌‌گذار و اولین مدیرعامل سرآوا توانست به جمع اعضای هیات‌مدیره این شرکت سرمایه‌گذاری بازگردد. تا شهریورماه سال ۱۳۹۸سعیدرحمانی، مدیرعامل سرآوا بود که درنهایت باخروج از کشور از مدیریت این شرکت به صورت غیرمستقیم خارج شد. در نهایت این جدایی، علی سمساریلر به عنوان مدیرعامل بر این صندلی تکیه زد. اما تنها ۵ ماه از شروع فعالیت او در این سمت نگذشته بود که به دنبال فشارها، او نیز از مدیرعاملی سرآوا کنار گذاشته شد.

در گام بعدی نیز بعد از فرازونشیب‌‌‌های بسیار در یک پوست‌‌‌اندازی جدی علی فیاض‌‌‌بخش در بهمن ۱۳۹۸ بر صندلی پرحاشیه مدیریت سرآوا نشست. در آن زمان با اضافه شدن اعضای جدیدتر به هیات‌مدیره سرآوا این شرکت سعی کرد جای پای سعید رحمانی را از این شرکت کمرنگ‌‌‌تر کند تا شرکت‌هایی که سرآوا روی آنها سرمایه‌گذاری کرده بود برای فعالیت خود و همچنین ورود به بورس دچار مشکل نشوند. حالا بعد از گذشت تقریباً ۴ سال از مدیریت علی فیاض بخش، هیات مدیره جدید تصمیم گرفته که فرزین فردیس را برای صندلی مدیریت این شرکت انتخاب کند.

مدیرعامل جدید سرآوا منصوب شد

آن‌طور که روابط عمومی سرآوا در خبری که روی این سایت قرار گرفته ادعا کرده، با انتخاب فردیس به عنوان مدیرعامل جدید سرآوا در راستای تقویت تیم مدیریت این شرکت و انتخاب هیات‌مدیره جدید در مجمع عمومی سالانه شرکت در ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ توسط سهامداران شرکت و بازگشت سعید رحمانی خضری، موسس و مدیرعامل اسبق سرآوا در مقام عضو هیات‌مدیره و نایب رئیس، و نقش‌آفرینی سهامداران عمده این شرکت در این روزها، سرآوا بار دیگر نقش مهمی در اکوسیستم کارآفرینی کشور ایفا خواهد کرد. هنوز تغییرات جدید در هیات مدیره سرآوا در سایت این شرکت اعمال نشده و همچنان نام مدیران قبلی فعال در هیات مدیره در این سایت دیده می‌‌‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مدیرعامل جدید سرآوا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر