coinex
راهنمای خرید تکراتو

زندگی نوجوان السالوادوری با دریافت دیپلم بیت کوین متحول شد

یک نوجوان 18 ساله اهل السالوادوری توانست زندگی خود را با دریافت دیپلم بیت کوین متحول کند. وی حالا سبک زندگی خود و شیوه موفقیتش را آموزش می‌دهد.

جراردو موران نوجوان اهل السالوادور با پشت سر گذاشتن مراحل دیپلم بیت کوین السالوادور، Mi Primer Bitcoin (اولین بیت کوین من) توانست زندگی خود را متحول کند. ابن نوجوان 18 ساله پس از بدست آوردن دیپلم بیت‌ کوین خود به دبیرستان محل تحصیلش رفته و در مورد رمزارز دیجیتال به دیگران آموزش می‌دهد. گفتنی است که دولت السالوادور نیز به آموزش بیت کوین برای مردم کشورش روی آورده است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال اسلامی (Islamic coin) به عنوان رمزارز منطبق با شرع اسلامی به زودی از راه می‌رسد!

دریافت دیپلم بیت کوین زندگی جراردو موران را متحول کرد

یک نوجوان السالوادوری پس از تکمیل و سپری کردن دیپلم بیت کوین السالوادور، Mi Primer Bitcoin ( اولین بیت کوین من)، داستان خود را به اشتراک گذاشته است. اکنون جراردو موران به دبیرستان سابق خود بازگشته است تا درباره بیت کوین به مردم سرزمین خود آموزش دهد.

این جوان 18 ساله، در یک رشته توییت گفت که با حمایت وزارت آموزش السالوادور، توانست تا زندگی خود را که در ساخت‌وساز، با درآمد 6 دلار در روز خلاصه می‌شد را پشت سر بگذارد.

موران بیان کرد که از 11 سالگی عمدتاً در ساخت و ساز و گردشگری کار می‌کرده است و هرگز نمی‌توانست درک کند که شهروندان سالوادور چگونه برای دستمزد ناچیز زحمت زیادی می‌کشند. موران در توییتر نوشت که، من سعی کردم دریابم که چرا مردم در کشور من برای پول کمی کار می‌کنند.

دریافت دیپلم بیت کوین زندگی جراردو موران را متحول کرد

او افزود که درآمد 6 دلار در روز در ساخت و ساز دیگر برای من کافی نبود و بدون اینکه بدانم فرصتی در پیش است، آن را ترک کردم. موران توضیح داد که مدرسه او فراخوانی برای دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به شرکت در دوره دیپلم بیت‌کوین بودند، ارسال کرد، بنابراین او درخواست داد و به سرعت در این دوره رشد کرد.

موران گفت که او اکنون در زادگاهش “آموزش بیت کوین” را رهبری می‌کند و دیپلم بیت کوین را به گروهی متشکل از هشت استاد ارشد در دبیرستان سابقش، آموزش می‌‌دهد و تدریس می‌کند.

او نوشت که این فرصت به من اجازه می‌دهد تا کار کنم، تحصیلاتم را ادامه دهم و با مردم ملاقات کنم و این دانش را به دانش‌آموزانی که خیلی کوچکتر از من نیستند منتقل کنم.

در آگوست 2022، مدیر آموزش السالوادور، گیلبرت موتو، گفت که دولت بر آموزش شهروندان خود در مورد بیت کوین – به ویژه نوجوانان – متمرکز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ دریافت دیپلم بیت کوین توسط این نوجوان السالوادوری چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر