coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

معرفی 10 فرصت شغلی جدید استخدام فروشنده در تهران

در این مقاله، به بررسی فرصت‌های شغلی جدید برای فروشندگان در تهران می‌پردازیم. این مقاله به دنبال معرفی و بررسی فرصت‌های شغلی جذاب در شغل فروشندگی است. با مطالعه این مقاله می‌توانید منبعی مفید برای یافتن فرصت‌های استخدام فروشنده امروز در تهران بیابید. همچنین در این مقاله با بررسی شرایط استخدامی شرکت‌های بزرگ، شما را در ورود به بازار کار این حرفه یاری خواهیم کرد.

نگاهی به شغل فروشنده

شغل فروشندگی یک شغل بسیار مهم و هیجان‌انگیز در بازار کار است. فروشنده‌ها وظیفه دارند محصولات یا خدمات کارفرما را به مشتریان عرضه کنند و درنتیجه، فروش و درآمد شرکت یا سازمان را افزایش دهند. برای دریافت جدیدترین آگهی استخدام فروشنده امروز در تهران، به‌ آدرس زیر مراجعه کنید:

https://jobvision.ir/jobs/category/visitor-in-all-cities-of-tehran

فعالیت در شغل فروشندگی به داشتن مهارت‌ها، توانایی‌ها و خصوصیات مشخصی نیاز دارد. یک فروشنده حرفه‌ای باید دارای مهارت‌های ارتباطی قوی، قدرت مذاکره و فن بیان مناسب باشد. همچنین، توانایی تهیه و ارائه پیشنهادهای مناسب برای فروش، مهارت در مدیریت زمان، تحمل استرس، کار تیمی و داشتن روحیه و انگیزه بالا، از دیگر مهارت‌های ضروری برای فعالیت در شغل فروشنده لباس، لوازم‌خانگی و… است.

فرصت‌های شغلی در حوزه فروشندگی و بازاریابی بسیار متنوع هستند. شما می‌توانید در حوزه‌های مختلف ازجمله خرده‌فروشی، عمده‌فروشی، فروش آنلاین، فروش مستقیم، فروش شرکتی و فروش تلفنی فعالیت کنید.

همچنین، شما می‌توانید در صنایع مختلفی مانند گردشگری، فناوری اطلاعات، بانکداری، بیمه، صنعت ساختمان، نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت کنید. حقیقت این است که شغل فروشندگی، امکان فعالیت در فرصت‌های شغلی با درآمد بالا و پاداش‌های جذاب را فراهم کند.

از طرف دیگر، فروشندگی و بازاریابی امکان رشد و پیشرفت حرفه‌ای را ایجاد می‌کند. به شکلی که با کسب تجربه کاری می‌توانید برای آگهی‌های استخدام مدیر فروش رزومه کاری خود را ارسال کنید. درنتیجه، اگر به ایجاد ارتباط با مردم، حل مسائل، مذاکره و تأثیرگذاری بر دیگران علاقه‌مند هستید، شغل فروشندگی می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

آگهی‌های استخدام فروشنده امروز در تهران

در این بخش از مقاله قصد داریم برخی از آگهی‌های استخدام فروشنده امروز در تهران را موردبررسی قرار دهیم. از جدیدترین فرصت‌های استخدامی فروشنده در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آگهی استخدام کارمند فروش تلفنی در شرکت کارآفرینان هزاره امید
  • آگهی استخدام کارشناس فروش در شرکت ‌آراد پاسداران
  • فرصت استخدام مدیر فروش و بازاریابی در شرکت فولاد تجارت هونام
  • فرصت استخدام فروشنده پاره وقت در فروشگاه کیمد
  • آگهی استخدام فروشنده لباس در پوشاک آروما
  • آگهی استخدام فروشنده تور خارجی در طاهاگشت
  • فرصت استخدام ویزیتور و بازاریاب دارویی در شرکت توزیع دارویی پوراپخش
  • فرصت استخدامی بازاریاب حضوری در گروه فنکام
  • آگهی استخدام فروشنده خانم در شرکت تولیدی و صنعتی خودرویی
  • فرصت استخدام فروشنده آقا در صنایع گلدیران

در حقیقت کارفرمایان به استخدام فروشنده در حوزه‌های مختلف و در مناطق مختلف تهران ازجمله چیتگر، تهرانپارس و بازار بزرگ تهران، نیاز دارند. در ادامه، به معرفی برخی از این فرصت‌های استخدامی خواهیم پرداخت.

آگهی استخدام کارمند فروش تلفنی

یکی از شیوه‌های رایجی که برای فروش محصولات و خدمات مورداستفاده کارفرمایان قرار می‌گیرد، فروش تلفنی است. به همین دلیل بخشی از آگهی‌های استخدام فروشنده امروز در تهران، در ارتباط با شغل کارمند فروش تلفنی است.

یکی از شرکت‌هایی که اخیرا آگهی استخدام خود را برای جذب کارجویان خانم در این فرصت شغلی منتشر کرده است، شرکت کارآفرینان هزاره امید است. این شرکت در آگهی استخدام فروشنده خانم، حقوق و دستمزد پیشنهادی خود را حداقل به میزان 60 میلیون تومان در ماه اعلام کرده است.

با ارسال رزومه خود به این آگهی استخدامی، می‌توانید به شکل دورکاری کسب درآمد کنید. همچنین امکان داشتن تسویه به شکل هفتگی، پاداش ثابت، حقوق ثابت و پاداش تیمی، از مزایای همکاری با این شرکت است.

آگهی استخدام کارشناس فروش

شرکت ‌آراد پاسداران یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه املاک و معاملات ملکی است که اخیرا آگهی استخدام کارشناس فروش در تهران را منتشر کرده است. اگر با مهارت‌های مذاکره آشنا هستید و مهارت‌های ارتباطی خوبی دارید، می‌توانید رزومه خود را برای این شرکت ارسال کنید.

این شرکت حداقل حقوق و دستمزد پرداختی خود را برای فعالیت در این فرصت شغلی، به‌اندازه 40 میلیون تومان در ماه اعلام کرده است. از دیگر شرایط استخدامی در این شرکت می‌توان به داشتن حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط اشاره کرد.

آگهی استخدام مدیر فروش و بازاریابی

شرکت فولاد تجارت هونام که در حوزه تأمین کالاهای قابل‌استفاده در صنایع مادر فعالیت دارد، اخیرا آگهی استخدام مدیر فروش و بازاریابی را منتشر کرده است. این شرکت حداقل حقوق و دستمزد پیشنهادی خود را برای فعالیت در این فرصت شغلی، به‌اندازه 45 میلیون تومان در ماه اعلام کرده است.

از شرایط استخدامی در این شرکت می‌توان به داشتن حداقل 10 سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه، برخورداری از سابقه کار مدیریتی و آشنایی با نرم‌افزارهای ورد و اکسل اشاره کرد. همچنین آشنایی با زبان انگلیسی، از دیگر شرایط استخدامی اعلام شده است.

فرصت استخدام فروشنده پاره وقت

اگر تمایل دارید در یک فروشگاه در تهران به شکل پاره وقت مشغول به کار شوید، می‌توانید رزومه کاری خود را برای آگهی استخدام فروشنده پاره وقت در فروشگاه کیمد ارسال کنید. فروشگاه کیمد که از سال 1393 فعالیت خود را در حوزه مد و فشن شروع کرده است، در حوزه فروشندگی نیاز به جذب و استخدام کارجویان خانم و آقا دارد.

روابط عمومی بالا، آراستگی ظاهری، آشنایی با اینستاگرام و داشتن روحیه کار تیمی، از شرایط استخدام فروشنده خانم و آقا در فروشگاه کیمد است. همچنین از مزایای استخدام فروشنده خانم و آقا در این فروشگاه می‌توان به پاداش، بن خرید و ساعت کاری منعطف اشاره کرد.

آگهی استخدام فروشنده لباس

پوشاک آروما یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در حوزه فروش لباس در تهران فعالیت دارد. این شرکت که دارای 4 شعبه فروش در نقاط مختلف تهران است، اخیرا آگهی استخدام فروشنده امروز در تهران را برای شعبه چیتگر منتشر کرده است.

اگر دارای حداقل 3 سال سابقه کاری در صنعت خرده‌فروشی هستید، می‌توانید با ارسال رزومه خود برای این شرکت، به شکل پاره وقت با پوشاک آروما همکاری کنید. از مزایا و تسهیلات مورداشاره در آگهی استخدام فروشنده خانم و آقا در پوشاک آروما، می‌توان به وام، پاداش، پورسانت و بیمه درمان تکمیلی اشاره کرد.

استخدام فروشنده آقا در صنایع گلدیران

یکی از شرکت‌های بزرگ و معتبر در حوزه لوازم‌خانگی در کشور، صنایع گلدیران است. این شرکت اخیرا آگهی استخدام فروشنده فروشگاهی را در تهران منتشر کرده است. از مزایای همکاری با این شرکت می‌توان به امکان دریافت وام، بیمه تکمیلی، بن خرید و پاداش اشاره کرد.

جمع‌بندی

در مقاله با عنوان «معرفی ۱۰ فرصت شغلی جدید استخدام فروشنده در تهران»، به بررسی و معرفی ده فرصت شغلی جذاب در حوزه فروش در تهران پرداختیم. ازجمله فرصت‌های شغلی موردبررسی در این مقاله می‌توان به فروش تلفنی، فروش در بخش خرده‌فروشی و فروش حضوری در فروشگاه اشاره کرد.

این مقاله نشان داد که مهارت‌هایی مانند توانایی مذاکره و مهارت‌های ارتباطی، نقشی حیاتی در مشاغل مرتبط با فروشندگی و بازاریابی در تهران ایفا می‌کنند. با مطالعه این مقاله، فروشندگان و علاقه‌مندان به حوزه فروش در تهران می‌توانند از اطلاعات ارائه‌شده بهره برده و با فرصت‌های شغلی جدید در بازار کار تهران آشنا شوند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر