;
coinex

احراز هویت فعالان ارز دیجیتال با اسکن چشم

استارتاپ Worldcoin هم‌اکنون مشغول ساخت یک پایگاه داده برای احراز هویت فعالان ارز دیجیتال با اسکن چشم از طریق پروتکل World ID است.

شرکت Worldcoin که تحت حمایت سم آلتمن (Sam Altman)، بنیانگذار اوپن‌ای‌آی بوده، در گزارش اخیر خود اعلام کرده که ثبت‌نام‌ها در این پروتکل بیشتر مربوط به ساکنان بارسلونا، برلین، بوئنوس آیرس، نیویورک، سئول و توکیو بوده و در مجموع حالا، Worldcoin هر هفته بیش از 40,000 نفر را نام‌نویسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: زندگی نوجوان السالوادوری با دریافت دیپلم بیت کوین متحول شد

احراز هویت فعالان ارز دیجیتال با اسکن چشم

استارت آپ Worldcoin جهت ایجاد بزرگ‌ترین شبکه هویتی و مالی جهان کار خود را شروع کرده و در این راستا هم به 2 میلیون ثبت‌نام دست یافته است. سیستم بیومتریک جهانی ID این شرکت به‌منظور تمایز افراد مورد بهره‌برداری قرار گرفته و همین موضوع از ژانویه تعداد ثبت‌نام‌ها را به میزان دو برابر افزایش داده است. حالا هم قرار است از این سیستم در احراز هویت فعالان ارز دیجیتال با اسکن چشم استفاده شود.

احراز هویت فعالان ارز دیجیتال با اسکن چشم

پروتکل World ID به بهره‌گیری از دستگاه‌های سخت افزاری خاصی تحت عنوان Orbs احتیاج دارد که قابلیت خواندن عنبیه چشم کاربر را داشته و تصویری با وضوح بالا ذخیره خواهد کرد. به همین جهت چندین شهر از Orbs برخوردار شده‌اند که به کاربران امکان خواهد داد تا عنبیه خود را در مکان‌های خاص اسکن کنند. شرکت Worldcoin تصمیم دارد در دسترس بودن Orb را جهت پاسخگویی به تقاضای فزاینده به‌منظور شناسه‌های جهانی تأییدشده افزایش دهد. پروتکل World ID هم‌اکنون در حال ادغام با سایر برنامه‌ها بوده و مشارکت با Auth0 توانایی ادغام آسان از طریق خدمات آن‌ها را ایجاد خواهد کرد.

همچنین، پروتکل استعداد، یک پلتفرم اجتماعی توسعه‌دهندگان Web3، به‌تازگی خبر داده که ID جهانی را به عنوان یکی از راه‌های گوناگون تأیید مدنظر قرار دهد. همچنین برنامه Worldcoin’s World App که در ماه می فعالیت خود را آغاز کرد، به عنوان کیف پول از پروتکل World ID پشتیبانی خواهد کرد و توکن‌های Worldcoin را به عنوان شکلی از درآمد پایه جهانی به کاربران تأییدشده اعطا می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص احراز هویت فعالان ارز دیجیتال با اسکن چشم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر