coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت پرداخت‌های رمزارزی تلگرام فعال شد

قابلیت پرداخت‌های رمزارزی تلگرام فعال شد. این کار به‌وسیله یک ربات هوشمند انجام می‌شود که امکان پرداخت‌های رمزارزی را در کامل‌ترین پیام‌رسان تاریخ فراهم کرده است.

قابلیت پرداخت‌های رمزارزی تلگرام بالاخره فعال شد. تلگرام با ربات هوشمند Wallet امکان معاملات رمزارزی را فراهم کرده است. پیش‌تر نیز زمزمه‌هایی از امکان خرید و فروش با بهترین و کامل‌ترین پیام‌رسان تاریخ به گوش رسیده بود و حالا شاهد اضافه شدن این قابلیت به پیام‌رسان روسی هستیم. گفتنی‌ست که عملیات رمزارزی با این ربات دارای کارمزد است.

بیشتر بخوانید: با اعلام رسمی پاول دوروف، قابلیت استوری تلگرام به زودی عرضه می‌شود

قابلیت پرداخت‌های رمزارزی تلگرام فعال شد

ربات تلگرامی Wallet که به کاربران امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد، یک راه‌حل پرداخت رمزارزی به نام Wallet Pay را راه‌اندازی کرده است که امکان پرداخت مستقیم در محیط تلگرام را فراهم می‌کند.

این روش پرداخت جدید مبتنی بر بلاکچین شبکه (TON) است و بلافاصله در تمام مناطق پشتیبانی‌شده توسط این سرویس کیف پول به جز ایالات متحده و کشورهایی که توسط گروه ویژه اقدام مالی در لیست سیاه قرار گرفته‌اند، مانند ایران، میانمار و کره شمالی، در دسترس است.

قابلیت پرداخت‌های رمزارزی تلگرام فعال شد
با این حال، از آنجایی که برخی از کشورها به شهروندان خود اجازه نمی‌دهند با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت انجام دهند، مسئولیت رعایت این موارد بر عهده کسب‌وکارهای محلی خواهد بود. نماینده Wallet اظهار داشت که:

کسب و کارها باید قبل از درخواست برای استفاده از Wallet Pay تصمیم بگیرند که آیا مجاز به استفاده از این خدمات در حوزه قضایی خود هستند یا خیر.

فهرست کشورهایی که به ساکنان خود اجازه نمی‌دهند برای استفاده از محصولات و خدمات از طریق ارزهای دیجیتال پرداخت انجام دهند، شامل کشورهایی مانند روسیه، اندونزی، ویتنام، ایران و مصر، است.

طبق گزارش‌ها، این روش پرداخت از سه ارز دیجیتال، از جمله بیت کوین، استیبل کوین تتر و تون کوین (TON) پشتیبانی می‌کند. Wallet Pay یک کیف پول حضانتی است که ساختار کارمزد خاص خود را اجرا می‌کند. سرویس پرداخت از طریق ربات اختصاصی در تلگرام یا از طریق وب‌سایت رسمی Wallet Pay در دسترس است. کاربران در صورت تمایل به استفاده از آن، باید به دقت اطمینان حاصل کنند که ربات معتبر است.

کارمزد پرداخت‌های رمزارزی از طریق Wallet Pay از 1% تا 3% در زمان بتا متغیر است. علاوه بر این، برای هر ارز دیجیتال پشتیبانی‌شده، کارمزد برداشت وجود دارد، مانند کمیسیون 0.0004 BTC (12 دلار) برای برداشت BTC و کارمزد برداشت به ترتیب 2 USDT و 0.05 TON برای USDT و TON.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قابلیت پرداخت‌های رمزارزی تلگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر