;
coinex

تبعات هک بنیاد شهید ؛ کارها به روش سنتی و با کاغذ انجام می‌شود!

رئیس بنیاد شهید ضمن اشاره به تبعات هک بنیاد شهید این حمله به سایت آن‌ها را بی‌سلیقگی دانست که باعث انجام امور ایثارگران با روش‌های کاغذی مثل گذشته شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از فارس، سامانه ایثار و بنیاد شهید طی چند روز اخیر با حمله هکری و اختلال روبرو شده و حالا امور الکترونیک ایثارگران با مشکل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: هک پلتفرم مولتی‌چین و آغاز حملات فیشینگ در توییتر ؛ مراقب باشید

بیان تبعات هک بنیاد شهید

در همین راستا، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، رئیس بنیاد شهید در جمع خبرنگاران، ضمن تأکید بر عدم وجود اطلاعات حساس، محرمانه یا مهم در سامانه‌های بنیاد شهید اظهار داشت: «این هک به ارائه خدمت به خانواده ایثارگران صدمه می‌زند؛ چرا که ما تنها یک سازمان خدماتی هستیم.»

تبعات هک بنیاد شهید

او ضمن اینکه این کار اختلالگران را بی‌سلیقگی قلمداد کرد و درباره تبعات هک بنیاد شهید خاطرنشان کرد: «در سال گذشته بنیاد شهید یکی از دو سازمانی بود که توانست کل خدمات را هوشمند کند؛ اما با این کار ما را برگرداندند به قبل از هوشمندسازی. درحال‌حاضر امور ایثارگران مانند گذشته با روش‌های کاغذی پیش می‌رود.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تبعات هک بنیاد شهید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر