;
coinex

قابلیت استوری تلگرام برای کاربران عادی نیز منتشر می‌شود

فعال‌سازی قابلیت استوری تلگرام برای کاربران عادی از سوی این شبکه اجتماعی محبوب تایید شد و به‌نظر به‌زودی تمامی کاربران از آن بهره‌مند خواهند شد.

براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، شاهد تایید رسمی تلگرام مبنی بر راه‌اندازی ویژگی استوری تلگرام برای کاربران عادی بدون نیاز به اشتراک پریمیوم، در آینده نزدیک هستیم.

بیشتر بخوانید: قابلیت استوری تلگرام رسما منتشر شد

فعالسازی قابلیت استوری تلگرام برای کاربران عادی

با فعال شدن چنین ویژگی در تلگرام، کاربران این پیامرسان قادر خواهند بود تا در بخش استوری، به‌مانند اینستاگرام عکس و ویدیو منتشر کنند. اکانت توییتری تلگرام در پاسخ به کاربری که درباره دسترسی تمام کاربران به قابلیت استوری سوال کرده بود تایید کرد که به زودی تمام کاربران قادر به انتشار استوری خواهند بود اما اطلاعات جزئی‌تر را نمی‌توانند عمومی کنند.

قابلیت استوری تلگرام برای کاربران عادی

از طرفی در بیشتر شبکه‌های اجتماعی استوری‌ها پس از 24 ساعت غیرقابل مشاهده خواهند بود؛ بااین‌حال کاربران تلگرام امکان تعیین مدت زمان نمایش استوری‌ها به‌مدت 6 ساعت، 12 ساعت، 24 ساعت یا 48 ساعت را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فعالسازی قابلیت استوری تلگرام برای کاربران عادی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر