coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

افت 70 درصدی کاربران فعال تردز در دو هفته ؛ سقوط آزاد رقیب پرسروصدا!

آخرین آمارها حاکی از افت 70 درصدی کاربران فعال تردز با وجود شروعی بسیار موفق و شکستن رکورد ChatGPT در زمینه جذب کاربر بوده است.

هفته‌ پیش مؤسسه‌ سیمیلاروب طی گزارشی اعلام کرد که در مدت تنها یک هفته، تعداد کاربران فعال روزانه‌ تردز از 49 میلیون به 23.6 میلیون نفر رسیده که حاکی از یک افت شدید در زمینه اقبال کاربران به این شبکه اجتماعی جدید متا بوده است.

به‌نظر بعد از رشد انفجاری طی روزهای اول، تردز از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و کاربران حالا قصد خروج از شبکه‌ اجتماعی جدید متا را دارند. در همین راستا خبرگزاری وال‌استریت ژورنال به‌نقل از سنسورتاور آماری ارائه کرده که نشان از افت 70 درصدی کاربران فعال تردز و رسیدن به تعداد کاربر 13 میلیون نفر می‌دهد. با ترکیب داده‌های سنسورتاور و سیمیلاروب به‌نظر افت 45 درصدی کاربران تردز در هفته‌ گذشته رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads [+ نحوه استفاده از اینستاگرام تردز]

افت 70 درصدی کاربران فعال تردز

از نظر آماری باید همچنین اشاره کرد کاربرانی که در Threads فعالیت دارند هم زمان کمتری در این شبکه‌ اجتماعی می‌گذرانند. آمار فاجعه‌بار تردز در حال رقم خورده که توییتر، اصلی‌ترین رقیب این شبکه‌ اجتماعی، هم‌اکنون 200 میلیون کاربر فعال روزانه را به خود احتصاص داده است.

افت 70 درصدی کاربران فعال تردز

براساس گزارش سنسورتاور میانگین زمان سپری‌شده‌ کاربران آیفون در تردز از روزانه 19 دقیقه به چهار دقیقه و زمان سپری‌شده‌ کاربران اندروید از 21 دقیقه به پنج دقیقه دست یافته است. شایان توجه است که کاربران وب هنوز قادر به دسترسی به تردز نیستند.

در همین راستا مارک زاکربرگ دوشنبه‌ هفته‌ پیش اعلام کرد که کاهش محبوبیت تردز امری پیش‌بینی‌شده بود بااین‌حال در مورد تعداد کاربران تردز طی ماه‌های آتی آمارها به ثبات بیشتری می‌رسند. وی در این رابطه عنوان داشت: «رشد اولیه فراتر از حد انتظار بود، اما نکته‌ مهم‌تر این است که ده‌ها میلیون کاربر روزانه به تردز برمی‌گردند.» براساس اعلام زاکربرگ متا هم‌اکنون مشغول ارتقاء و بهبود تردز است.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام نیز پنجشنبه‌ پیش اعلام کرد که تردز برنامه دارد تا قابلیت‌های جدیدی همچون ویرایش پست، فید افراد فالوشده و جست‌و‌جو در میان پست‌ها و هشتگ‌ها ارائه کند. از طرفی تردز به‌زودی ازطریق وب هم قابل‌دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص افت 70 درصدی کاربران فعال تردز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر