;
coinex

روسیه به دنبال حفاظت از کودکان در فضای مجازی به سبک جمهوری اسلامی است!

در جریان نشست مشترک وزیر ارتباطات ایران با رئیس رگولاتوری فدراسیون روسیه در تهران بر استفاده از تجربیات طرفین در حفاظت از کودکان در فضای مجازی تأکید شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «آندری لیپوف»، رئیس رگولاتوری فدراسیون روسیه در تهران ضمن دیدار با «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، طی جلسه مشترکی درباره موضوعاتی مانند همکاری در مجامع بین‌المللی، حفاظت از کودکان در فضای مجازی و استفاده از تجربیات یکدیگر در حوزه طیف‌های فرکانسی گفت‌وگو کرد.

حضور آندری لیپوف در تهران در حالی رقم خورده که مدتی قبل، وزارت ارتباطات میزبان اجلاس دو روزه وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو بود که با حضور وزرا و هیأت‌های عالی‌رتبه خارجی برگزار شد.

در همین راستا نیز اواخر خرداد ماه عیسی زارع پور به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و اندونزی در کنار آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری به جاکارتا سفر داشت که طی این سفر 11 سند مشترک همکاری میان دو کشور در حوزه‌های مختلف امضا شد.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: کارگروه فیلترینگ با درخواست رفع فیلتر گوگل پلی مخالفت کرد!

الگوبرداری روسیه در حوزه حفاظت از کودکان در فضای مجازی از ایران

در جریان دیدار زارع‌پور و لیپوف ضمن تأکید بر تعاملات بین‌المللی وزارت ارتباطات، درباره همکاری و تعامل در مجامع بین‌المللی مانند ITU و همچنین استفاده از تجارب ایران در حوزه حفاظت از کودکان در اینترنت به درخواست طرف روسی مذاکراتی انجام پذیرفت.

همچنین از دیگر موضوعاتی که پیرامون آن گفت‌وگو شد؛ بحث همکاری در زمینه طیف‌های فرکانسی بود دو طرف پیرامون آن به بحث و مذاکره پرداختند.

حفاظت از کودکان در فضای مجازی

همچنین در روز دوشنبه نیز رئیس رگولاتوری روسیه به‌منظور گسترش روابط دوجانبه در حوزه ICT و کسب بازار برای محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی این حوزه، نشست مشترکی با «امیر لاجوردی» رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برنامه‌های روسیه جهت حفاظت از کودکان در فضای مجازی درست به‌مانند ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر