;
coinex

دریافتی کارمندان گوگل چقدر است؟

دریافتی کارمندان گوگل چقدر است؟ با توجه به اطلاعات دریافتی از گوگل، حقوق و برخی مزایای کارمندان این شرکت در سال 2022 به بیرون درز کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

بر اساس اسنادی که اخیرا به دست وب‌سایت اینسایدر رسیده، متوسط مجموع پرداختی‌های گوگل به کارکنان در سال 2022 چیزی در حدود 279 هزار و 802 دلار بوده است. در این اسناد که اطلاعات مربوط به حقوق و دریافتی‌های بیش از 12 هزار کارمند گوگل مستقر در ایالات‌متحده را نشان می‌دهد، جایگاه‌ها و سمت‌های مختلفی از جمله مهندس نرم‌افزار، تحلیلگر کسب‌وکار و… آمده است.

بیشتر بخوانید: نسخه مخصوص گوشی‌های تاشو گوگل پلی استور منتشر شد

دریافتی کارمندان گوگل

داده‌هایی نیز در خصوص پاداش‌ها و سهام کارمندان آمده که می‌تواند مجموع دریافتی‌های یک کارمند در سال را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد. البته طبق این گزارش، اطلاعات منتشرشده به صورت داوطلبانه از سوی کارکنان ثبت شده است. بدیهی است کارکنانی که سابقه کاری بیشتری دارند و در سطوح بالاتری مشغول به کار هستند، دریافتی‌های بیشتری داشته باشند. اما در خصوص افراد حاضر در این اسناد که بیشترین درآمدها را در گوگل دریافت می‌کنند، باید گفت که مهندس نرم‌افزار سطح 7، بیشترین درآمد را با دریافت حقوق پایه 718 هزار داشته است.

دریافتی کارمندان گوگل

طبق این اطلاعات، اکثر مهندسان نرم‌افزار شاغل در گوگل، حقوقی بین 100 تا 375 هزار دلار در سال را دریافت می‌کنند. این اسناد نشان می‌دهد که سمت مدیر مهندسی (Engineering Manager) با دریافت سالانه 400 هزار دلار، در رده دوم بیشترین دریافت‌کننده حقوق در گوگل در آمریکا جای می‌گیرد.

مشاغل فروش مستقیم شرکتی و مشاور حقوقی این شرکت نیز به ترتیب 377 و 320 هزار دلار را دریافت می‌کنند و رده‌های بعدی نیز به استراتژیست فروش و طراحی تجربه کاربری اختصاص دارد که به ترتیب 320 و 315 هزار دلاری دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دریافتی کارمندان گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر