coinex
راهنمای خرید تکراتو

دسترسی به طاقچه با فیلترشکن امکان‌پذیر است!

بعد از مسدودسازی سایت و اپلیکیشن طاقچه به دستور وزارت ارشاد، امروز تعدادی از کاربران از امکان مطالعه و دسترسی به طاقچه با فیلترشکن خبر دادند.

دیروز طی یک اتفاق ناگهانی و به عنوان مجازات پخش عکس بی‌حجاب کارمندان، سایت و اپلیکیشن طاقچه مسدود شد. این رخداد به‌دنبال اطلاعیه‌ مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی رقم خورد که در آن اعلام شده بود که این برنامه فاقد مجوز قانونی است.

البته ناگفته نماند که از دسترس خارج شدن «طاقچه» بعد از ماجرای انتشار عکسی از کارکنان این برنامه در فضای مجازی رخ داده است. از طرفی هم پلمب دفتر مرکزی دیجی‌کالا و تعلیق مجوز ازکی به‌علت انتشار عکس‌های کارکنان این استارتاپ‌ها پیش‌تر هفته بسیار سختی را برای اقتصاد دیجیتال ثبت کرده بود. با این وجود به نظر می‌رسد کاربران کتاب‌دوست طاقچه راهی برای دسترسی به این اپلیکیشن پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: تحریم طاقچه به دلیل بی‌حجابی کارمندان زن ؛ مجازات طاقچه چیست؟ [+واکنش رسمی طاقچه]

دسترسی به طاقچه با فیلترشکن ممکن شد

در نتیجه مسدودسازی سایت و اپ طاقچه، تعداد زیادی از کاربران این برنامه دیگر امکان دسترسی به کتاب‌های خریداری‌شده و مطالعه آن‌ها را نداشتند. طاقچه نیز در حساب‌های کاربری خود اعلام کرد که گرچه بدون اخطار قبلی چنین فیلترینگی اعمال شده، اما کتاب‌ها و مدت اشتراک محفوظ باقی خواهد ماند و از بین نمی‌رود.

دسترسی به طاقچه با فیلترشکن

در همین راستا، روز جاری خبری مبنی‌بر دسترسی به طاقچه با فیلترشکن منتشر شد. به‌نظر تعدادی از کاربران اعلام کرده‌اند که از شب گذشته با VPN امکان دسترسی به حساب‌های خود را پیدا کرده‌اند و به مطالعه کتاب‌هایشان پرداخته‌اند. البته این تنها در مورد کتاب‌هایی است که از پیش دانلود شده باشند.

بااین‌حال همچنان تمامی کاربران امکان دسترسی به کتاب‌ها حتی با VPN را هم ندارند. از طرفی دسترسی به طاقچه بی‌نهایت نیز فعلاً فراهم نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دسترسی به طاقچه با فیلترشکن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر