coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی میان‌رده ویوو V29 رسما معرفی شد [+مشخصات فنی]

گوشی میان‌رده ویوو V29 با حلقه نوری بزرگ و منحصر به فرد معرفی شد. این حلقه نوری در بهبود کیفیت تصاویر پرتره تاثیر بسزایی خواهد داشت.

شرکت ویوو به تازگی از گوشی هوشمند V29 در اروپا رونمایی کرده است. این گوشی طبق بیانیه‌های مطبوعاتی به احتمال زیاد در آینده نزدیک راه خود را به آمریکای لاتین و هند نیز باز خواهد کرد. برای آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ویوو Y27 4G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی میان‌رده ویوو V29

ویوو V29 دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.78 اینچی آمولد (1.5K) با نرخ نوسازی 120 هرتز و تراکم پیکسلی 452 پیکسل در اینچ است. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 778G کوالکام به همراه 8 گیگابایت رم (به علاوه 8 گیگابایت رم مجازی) مجهز شده است.

گوشی میان‌رده ویوو V29

سیستم دوربین این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش گیر OIS و یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با میدان دید گسترده و فوکوس خودکار دقیق می‌شود. این گوشی از eSIM پشتیبانی می‌کند و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 80 واتی می‌گیرد. این باتری طبق گفته ویوو شارژ گوشی را در مدت 18 دقیقه از یک درصد به پنجاه درصد می‌رساند.

اما ویژگی اصلی و خاص این گوشی یک حلقه نورانی به نام Aura Light است که در جزیره دوربین درست زیر دو دایره بزرگ دوربین قرار گرفته است. عملکرد این حلقه (به قطر 15.6 میلی متر) در بهبود عکس‌های پرتره، ایجاد جلوه نوری سه‌بعدی و یکنواخت از هر زاویه و حذف سایه‌ها و نواحی تاریک است.

بر اساس گفته‌های کمپانی ویوو این ناحیه ۹ برابر بزرگ‌تر از یک فلاش معمولی است و می‌تواند با ظرافت رنگ پوست را روشن کرده و به طرز هنرمندانه‌ای با پنهان کردن عیوب جزئی، زیبایی طبیعی افراد را آشکار ‌کند.

گوشی میان‌رده ویوو V29

این حلقه نوری در مقایسه با ویوو V27، سی و شش درصد روشنایی بیشتری را به وجود می‌آورد و از قابلیت تنظیم دمای رنگ هوشمند برخوردار است. قابلیت مذکور به Aura Light این امکان را می‌دهد که به طور خودکار با محیط سازگار شده و نور چراغ‌های اطراف شما را خنثی کند.

این گوشی از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار است و در دو رنگ آبی و مشکی در دسترس خواهد بود. متاسفانه اطلاعات دیگری درباره این گوشی در دست نیست و انتظار می‌رود که در آنیده جزئیات بیشتری درباره قیمت و بازارهای هدف این محصول منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی میان‌رده ویوو V29 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر