;
coinex

سخنگوی دولت: آیت‌الله گوگل به مردم آدرس اشتباه می‌دهد! [+فیلم]

سخنگوی دولت طی یک سری اظهارات جنجالی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که در زمینه شاخص‌های تورم آیت‌الله گوگل آدرس اشتباهی می‌دهد!

به گزارش تکراتو و به نقل از انتخاب، «علی بهادری جهرمی»، سخنگوی دولت در جریان نشست سیاسی دانشجویان طرح ولایت در دانشگاه شهید بهشتی، مدعی شد که دولت سیزدهم در مسیر کاهش نرخ تورم کشور، گام‌های مهمی برداشته است. او اما به طور خاصی از گوگل یاد کرد موضوعی که حالا در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است!

بیشتر بخوانید: خشک شدن کامل دریاچه ارومیه اجتناب‌ناپذیر است [+واکنش نماینده ارومیه]

آیت‌الله گوگل آدرس غلط می‌دهد!

وی در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت: «هر کسی گفته شاخص‌ها نشان می‌دهد افزایش تورم خواهیم داشت یا اقتصاد بلد نیست یا دروغگوست. آدرس غلط از آیت‌الله گوگل نگیرید!» در ادامه ویدئوی این اظهارات قابل مشاهده است:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اظهارات عجیب سخنگوی دولت درباره آیت‌الله گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کلاس چندمی؟
    یکم روی خوندن و نوشتن کار کنید جان هرکی دوست دارید.

    پاسخ

    همیشه دورغه شما از کجا خرید میکنید یاشاید براتون خرید می‌کنید چرا این همه دروغ میگید مگه مسلمان نیستین یا شاید اسم مسلمان رویدک می‌کشید فقر بیداد میکنه همه پدران جز آنهایی که بارانت شما ارتباط دارند شرمنده باهاشون شدن لعنت خدا به شما

    پاسخ