;
coinex

نخستین خودرو برقی عربستان رسما معرفی شد [+ویدیو]

برخی گزارش‌ها حاکی از ورود نخستین خودرو برقی عربستان به پایتخت این کشور یعنی شهر ریاض بوده و حتی در این زمینه ویدئویی نیز از این خودرو منتشر شده است.

به گزارش برخی منابع خبری خودرو‌های برقی لوسید به‌عنوان اولین خودرو الکتریکی عربستان به خیابان‌های شهر ریاض این کشور ورود پیدا کرده است. در همین راستا براساس اخبار منتشر شده، سازمان حمل‌و‌نقل عمومی عربستان مجوز تردد نخستین خودرو برقی عربستان را در خیابان‌های این کشور صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت از عرضه هزاران خودرو برقی خبر داد؛ بررسی یک ادعای عجیب

رونمایی از نخستین خودرو برقی عربستان

لوسید ایر در حقیقت اولین خودروی تولیدی شرکت خودرو‌های برقی بوده که صندوق سرمایه‌گذاری‌های عمومی عربستان در سپتامبر 2018 به میزان یک ‌میلیارد دلار روی آن سرمایه‌گذاری کرده است. به‌نظر می‌رسد که قیمت این خودروی جدید که عربستان به توانایی‌های آن برای رقابت با خودرو‌های شرکت تسلا دلگرم است، از 60 هزار دلار شروع و مدل‌های بالاتر آن هم تا 100 هزار دلار خواهد رسید. در ادامه ویدئویی از تبلیغات اولین خودرو برقی عربستان قابل مشاهده است:

براساس گزارشی که خبرگزاری رسمی عربستان منتشر کرده، این اقدام در جهت اقدامات سازمان عمومی حمل‌و‌نقل عرستان در حمایت از اهداف ملی استراتژیک برای حمل‌و‌نقل و آن دسته از خدمات لجستیکی بوده که بر رشد 25 درصدی بهره‌گیری از خودرو‌های برقی تا سال 2030 تأکید دارد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص رونمایی از نخستین خودرو برقی عربستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (21 نظر)

    عربستان مسیر درستی را برای پیشرفت و راحتی مردمش در پیش گرفته برخلاف ما که هنوز اندر خم حجاب هستیم!!!؟؟

    پاسخ

    ایا میشود از این مدل ماشین از کشور همسایه وارد کشور نمایید لطفا این کار رو بکنید شاید ایران خودرو ایمان بیاورد

    پاسخ

    درود به حاکم باشرف عربستان بن سلمان، مدیریت کشور کار هرکسی نیست !

    پاسخ

    درود به شرفت آفرین برشما خودروی برقی بدون آلایندگی با امکانات زیاد امنیت بالا دقیقا مثل پژو ۲۰۶ میمونه فک کنم از روی ما کپی کردن

    پاسخ

    درود بر بن سلمان..عربستان توسط بن سلمان پیشرفتهای خیره کننده ای داشته وتبدیل به قدرت و اقتصاد اول منطقه شده،توکشورخراب شده ما هرروز فیلم لواط یکی از مسئولین ولایتمدار افشا میشه..
    فرق میکنه کی حاکم باشه

    پاسخ

    در عرض 5سال خودرو برقی تولید کرده .ایران هم صنعت خودرو سازیش یک سال جلوتر از کره جنوبی بود.تا الان فقط تو کار مونتاژ بوده.مهمه کی حاکم باشد.

    پاسخ

    همه کشورها وقت شون رو صرف پیشرفت می کنند ایرانی ها وقت شون رو صرف توهین های نژادپرستانه دخالت تو امور داخلی کشورهای دیگر مذهب گرایی افراطی

    پاسخ

    یه سوال ؟به جای دور انداختن و تخریب چهره های وطنی بهتر نبود از ظرفیت مولوی عبدالحمید که عربستان و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برایش احترام خاصی قائل هستند برای سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی کشور استفاده کرد ؟
    وقتی این کشورها بخوان زیر بار تحریم های آمریکا در قبال ایران نرن ، فکر نمیکنم کاری از دست آمریکا بر بیاد.
    البته اینم یک نظر هست و برای عملی شدن نیاز به دید کارشناسی شده ای دارد که خود دولت مردان باید تصمیم بگیرند ……
    بنده هم منظورم در مورد سخن چند سال پیش ایشان در مورد تحریم ها بود که گفت اگه اجازه بدن ما در مدت کوتاهی تحریم ها رو می‌شکنیم.

    پاسخ

    فقط باید گفت خاک بر سر مسولین ما !
    عربستان به جورایی حتی آمریکا رو در دست خودش گرفته ، خیلی متفکرانه عمل میکنند ، حتی آمریکا هم جرات نداره با اون در بیافته از ترس تغییر سیاست های اقتصادی عربستان !ولی ما فقط سعی در تخریب عربها داریم و خودمان رو به خواب زدیم …!جوری که یعنی نمی‌دونیم در دنیا چه خبره!

    پاسخ

    دم از مسلمان بودن میزنیم دم از شیعه بودن میزنیم اونوقت وضعیت مملکتمون ومردممون اینه ،براستی هنوز نفهمیدیم راه رو اشتباه رفتیم ،کی میخواهید متوجه بشید ۴۵ سال دیگه

    پاسخ

    حسادتی نسبت به پیشرفت کشوزهای همسایه ندارم ولی برای خودمون این اخبار مثل اینه که با پتک میزنن به سرمون ، خرد میشیم ما هم داریم پژو پارس را با سپر جوشن به اصطلاح بروز میکنیم

    پاسخ

    تازه ما می خواهیم دست دوم وارد کنیم برای تنظیم بازار محصولات ویران خودرو.
    به این میگن پیشرفت

    پاسخ

    من بجای شما خجالت میکشم که دارید پیشرفتهای عربستان را نشون میدید
    عربستان کجاست و جمهوری اسلامی کجاست … چون می‌دونم کامنت های غیر باب میل خودتون را درج نمیکنید ادامه نمیدهم والی برامون عقده شده همینکه این چند کلمه را می‌نویسم احساس میکنم تخلیه میشوم

    پاسخ

    ادامه بدید. استقبال می‌کنیم.

    پاسخ

    تازه ما می خواهیم دست دوم وارد کنیم برای تنظیم بازار محصولات ویران خودرو.
    به این میگن پیشرفت

    پاسخ

    اگاه ترین نفر در جهان اسلام بن سلمان بعد بن زاید اقتصاد دانهای ما سرمایه داران وزیر صمت یاد بگیرند عربستان وامارات در ده سال اینده جز اقتصادهای برتر دنیا میشوند نه منطقه

    پاسخ

    تازه ما می خواهیم دست دوم وارد کنیم برای تنظیم بازار محصولات ویران خودرو.
    به این میگن پیشرفت

    پاسخ

    مسولان بی سواد مایادبگیرن
    فقط بفکر دزدی واحتلاسن
    بن سلمان بهترین ها رابرای عربستان به ارمغان میاره
    انوقت مادنبال دشمن تراشی ومرگ برفلان کشور وحمایت ازگروه… که تمام جهان تحریمشون کرده!!

    پاسخ

    درود بر حاکم لایق عربستان بن سلمان و خاک بر سر مسئولین دزد و بی لیاقت ایران

    پاسخ

    سلام
    تاسیس کارخانه ساخت اتومبیل های برقی را باید ایران از چند سال قبل در نزدیکی سواحل مکران باید آغاز می کرد . متاسفانه ادارات و ارگان‌هایی وجود دارند که که مانع تصمیم گیریهای عقلانی می شوند.

    پاسخ