;
coinex

حمایت و تقویت انقلابی‌ها ؛ راهکار دولت سیزدهم برای مقابله با پدیده بی‌حجابی در استارتاپ‌ها!

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان دولت، حمایت و تقویت انقلابی‌ها را به‌عنوان یک راه‌حل رقابتی مناسب دربرابر ناهنجاری‌های فرهنگی استارتاپ‌های کشور معرفی کرده است.

به‌گزارش تکراتو و به نقل از خبرآنلاین، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی»، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان دولت سیزدهم ضمن تأکید بر اینکه «برخی شرکت‌های زیست بوم کارآفرینی استارت‌آپی ناهنجاری‌های جدی فرهنگی دارند»، بیان داشت: «یک راه حل اساسی حمایت و پشتیبانی از جریان‌های اصیل و معتقد فرهنگی و انقلابی برای ایجاد رقبای قوی است.»

بیشتر بخوانید: قانون حجاب را هیچ کس گردن نمیگیرد

حمایت و تقویت انقلابی‌ها برای جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی استارتاپ‌ها

وی در صفحه‌ی ویراستی خود نوشته است:

«بیشتر دانش بنیان‌ها که در زیست بوم فناوری فعالیت می‌کنند به دلیل درگیر بودن با حل مسایل واقعی و مشکلات کشور، در حوزه‌های مختلف مانند درمان، نفت، کشاورزی، هوافضا و…، سلامت فرهنگی و دلبستگی به کشور دارند، اما برخی از شرکت‌های زیست بوم کارآفرینی استارت‌آپی ناهنجاری‌های جدی فرهنگی دارند.

از نظر من، دلیل عمده آن، جنس ورود این مساله در سال‌های گذشته همراه با جریان‌های خارجی_غربی و فرهنگ غربی بوده و آسیب‌های جدی هم داشته است.

از نظر من یک راه حل اساسی برای حل این معضل، تدوین و «اجرای» قوانین محکم توسط تنظیم‌گرهای اقتصاد دیجیتال در کشور از یک سو و حمایت و پشتیبانی از جریان‌های اصیل و معتقد فرهنگی و انقلابی برای ایجاد رقبای قوی از سوی دیگر است. نهاد سازی پی در پی دردی از کشور دوا نمی‌کند، مردم باید برای نقش آفرینی تقویت شوند»

حمایت و تقویت انقلابی‌ها ؛ راهکار دولت سیزدهم برای مقابله با پدیده بی‌حجابی در استارتاپ‌ها!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حمایت و تقویت انقلابی‌ها برای جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی استارتاپ‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر